quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:51 schreef L0t.. het volgende:
Voor crackieHaha, jouw vriendje heeft zwarte cum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, jouw vriendje heeft zwarte cum!
hahhaha groetjes lief meisjequote:
Voor crackieIndeed mooi haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
NU NOG EEN VAN JE HOOOOOOOOOFD.
Baby darling doll face honey
Voor crackieblond = mehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Voor crackieFAP FAP FAP FAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch haar hoofd?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Indeed mooi haar![]()
![]()
.
NU NOG EEN VAN JE HOOOOOOOOOFD.
wat heeft WD tegen mij? Behalve dat ze denkt dat ik een hork ben. Wat totaal niet waar is btw.quote:
Kan mij dat nou wat bommen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
wat heeft WD tegen mij? Behalve dat ze denkt dat ik een hork ben. Wat totaal niet waar is btw.
oh, pardon reedsquote:
Liefquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:06 schreef wise het volgende:
no thanks.
Alleen crack_ misschien. Of BP om te kijken of het nou een man of vrouw is
Heb het over de duivel hè.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
wat heeft WD tegen mij? Behalve dat ze denkt dat ik een hork ben. Wat totaal niet waar is btw.
Ik heb Crack_ gemeet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zou Fas, S_a, Crack_, wd en Bobby wel willen mieten ooit.
Voor Bragi, Bt en MiVer ben ik een beetje bang.
Kopje heet water?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil reetveter meeten voor iets stomends.
Samen naar IJsland en de geisers kijken. Romantisch hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil reetveter meeten voor iets stomends.
Dacht meer aan alle kranen open op heet...quote:
*jaloers isquote:
quote:
Lowlands representquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zou Fas, S_a, Crack_, wd en Bobby wel willen mieten ooit.
Voor Bragi, Bt en MiVer ben ik een beetje bang.
eh, wat dacht je gewoon met laptops in de kroeg en dan daar slowchattenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:16 schreef Broekpaling het volgende:
Maar dan spreek je af heh. En dan? Ik zou het rete awkward vinden want hoe je het ook wend of keert je verwacht het fok! gedrag terug te vinden in de ander.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
Nee oké, Bobby en BP en 4ebe en Chai en reetveter wil ik almaal meeten en ynuhh zie ik op lowlands.
Als het goed is ben je in staat dat te verbergen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:16 schreef Broekpaling het volgende:
Maar dan spreek je af heh. En dan? Ik zou het rete awkward vinden want hoe je het ook wend of keert je verwacht het fok! gedrag terug te vinden in de ander.
Neequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja jong, jij zou meteen mijn glory hole beroeren.
Overigens kom ik niet naar een meeting waar Chai bij is. De heks.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
Nee oké, Bobby en BP en 4ebe en Chai en reetveter wil ik almaal meeten en ynuhh zie ik op lowlands.
Chai een heks?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overigens kom ik niet naar een meeting waar Chai bij is. De heks.
Dan zal ik zorgen dat ik present ben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overigens kom ik niet naar een meeting waar Chai bij is. De heks.
Meuh, ik lijk TOTAAL niet qua gedrag in het echt vs fok!.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het goed is ben je in staat dat te verbergen.
Nou nou.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee
ik had ook bijna 4ebe gemeet, zweimahl
we zaten maar 1tram van elkaar verwijderd
Ik zeg nomnomnom en ik zeg hihihihiiihhiih en ik zeg wel meer dingen die ik op fok ook zegquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:16 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben irl wel aardiger dan hier. Wel heb ik in het echt net zulke stomme humor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meuh, ik lijk TOTAAL niet qua gedrag in het echt vs fok!.Alleen als ik wat meer op mijn gemak ben maak ik zo nu en dan een te flauw grapske.
Ik gebruik geen internet krachttermen meer. Probeer het zo min mogelijk iig. Deed het voreger echt veel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg nomnomnom en ik zeg hihihihiiihhiih en ik zeg wel meer dingen die ik op fok ook zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |