Ja, maar jij.quote:
Onverantwoordelijke oudersquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:33 schreef MiVer het volgende:
[..]
o meisje toch
op welke plekken hang jij wel niet rond
geeft niet, alle goeds voor je
ik zoek wijsheid op mijn dag op te fl;eurenquote:
Per maand? Geen idee. Dit is van de afgelopen 3 weken in ieder geval.quote:
hoe kan ik dat nou weten, poepchinees?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zijn films, apekop, dus grote kans dat ik ze ga kijken.
Nein, want ik krijg het op meerdere sites.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heeft niks met rapidshare te maken, maar gewoon met de achterlijke josti die die site beheerd.
oki dokiquote:
valt mee, ik doe 0,7 TB per maand, zeelandnet klaagt nog nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Per maand? Geen idee. Dit is van de afgelopen 3 weken in ieder geval.
[ afbeelding ]
Yeah, well. I've got other things to do.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik zoek wijsheid op mijn dag op te fl;euren
ik zit in de bodem nu
Dan ligt het ook aan die sites, want op RS zelf krijg ik het niet. Zie PM.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nein, want ik krijg het op meerdere sites.
is dat doordenker of laat je michel in steekquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Yeah, well. I've got other things to do.
wat?quote:
Vraag maar aan WD.quote:
ik ben ook wel benieuwd hoe dat matcht met je schoonheid?quote:
Mooi wel. Lief niet.quote:
Ja, ik hou het nooit zo bij eigenlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
valt mee, ik doe 0,7 TB per maand, zeelandnet klaagt nog niet
quote:Expect to pay from 25 ¤ to 45 ¤ for the big parties, depending on the month. A Vodka Lemon costs approx. 12+ ¤ and a beer 8+ ¤.
Ik weet dat ze mooie haars heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:42 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik de enige die niet weet hoe lot er uit ziet?
ik ga niks vragen aan WDquote:
Aars?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet dat ze mooie haars heeft.
Verschikkelijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk trouwens, die vakantie naar Ibiza.
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:44 schreef Crack_ het volgende:
Looooooooooooot, piccccccccccccccccccccccccs
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:44 schreef Crack_ het volgende:
Looooooooooooot, piccccccccccccccccccccccccs
Fopje.quote:
Nah locatie boeit me ook niet zoveel, maar ik ga met vriendinnen das dus wel leuk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verschikkelijk.En zo boeiend vond ik het daar niet eens.
We willen je hoofd zienquote:
nee ik weet ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:42 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik de enige die niet weet hoe lot er uit ziet?
Ja, je bent een speciale jongen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:46 schreef BobbyB het volgende:
Ik voel me wel speciaal dat ik als 1 van de weinige hier weet hoe L0t.. eruit ziet.
Foto kopen? 20 euro.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We willen je hoofd zien.
En ook je haar, dat heb ik volgens mij ook nog niet gezien dus stuur?PLEASE?
En hoofdje.
Volgens mij heb ik ook een foto van haar gezien.. ik weet het alleen niet meer zekerquote:
quote:
ja je hebtquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:48 schreef L0t.. het volgende:
Huahahaha ik heb een heel rookgordijn om me heen getrokken hier
ik had 1x 400gb toen ze een 'fair-use-policy' invoerden ipv datalimieten van 20gb/maandquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
valt mee, ik doe 0,7 TB per maand, zeelandnet klaagt nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Merciquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:49 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja je hebt
maar je hebt wel een sterke icon
dus mijn complimenten daarvoor
Postenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb mijn ogen in die van trollface gephotoshopped en het is vet goed gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |