Ja, maar jij.quote:
Onverantwoordelijke oudersquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:33 schreef MiVer het volgende:
[..]
o meisje toch
op welke plekken hang jij wel niet rond
geeft niet, alle goeds voor je
ik zoek wijsheid op mijn dag op te fl;eurenquote:
Per maand? Geen idee. Dit is van de afgelopen 3 weken in ieder geval.quote:
hoe kan ik dat nou weten, poepchinees?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zijn films, apekop, dus grote kans dat ik ze ga kijken.
Nein, want ik krijg het op meerdere sites.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heeft niks met rapidshare te maken, maar gewoon met de achterlijke josti die die site beheerd.
oki dokiquote:
valt mee, ik doe 0,7 TB per maand, zeelandnet klaagt nog nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Per maand? Geen idee. Dit is van de afgelopen 3 weken in ieder geval.
[ afbeelding ]
Yeah, well. I've got other things to do.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik zoek wijsheid op mijn dag op te fl;euren
ik zit in de bodem nu
Dan ligt het ook aan die sites, want op RS zelf krijg ik het niet. Zie PM.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nein, want ik krijg het op meerdere sites.
is dat doordenker of laat je michel in steekquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Yeah, well. I've got other things to do.
wat?quote:
Vraag maar aan WD.quote:
ik ben ook wel benieuwd hoe dat matcht met je schoonheid?quote:
Mooi wel. Lief niet.quote:
Ja, ik hou het nooit zo bij eigenlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
valt mee, ik doe 0,7 TB per maand, zeelandnet klaagt nog niet
quote:Expect to pay from 25 ¤ to 45 ¤ for the big parties, depending on the month. A Vodka Lemon costs approx. 12+ ¤ and a beer 8+ ¤.
Ik weet dat ze mooie haars heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:42 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik de enige die niet weet hoe lot er uit ziet?
ik ga niks vragen aan WDquote:
Aars?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet dat ze mooie haars heeft.
Verschikkelijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk trouwens, die vakantie naar Ibiza.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |