hahaquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef wise het volgende:
IK BEN PAS 2
TOM IN MIJN VINGER ZIT EEN SNEE
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef wise het volgende:
IK BEN PAS 1
NEE TOM, IK ZUIG ALLEEN OP EEN SPEEN
quote:
quote:
quote:
zeikerdquote:
lekker bullit bullit bullit, lekker stuiteren met bullitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:46 schreef TheKC het volgende:
Wat is het toch donders mooi weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif![]()
ik word ook betaald, zit nog niet in zonquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
ik ben echt jullie held. Wie kan er van jullie betaald in de zon zitten en fokken?
Precies, ik dus.
maar stond ook psychotisch opMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
het begin van het eindequote:Op woensdag 24 maart 2010 14:03 schreef MiVer het volgende:
o god, heb ik toch gepost in SC![]()
![]()
Zo.
Net Twilight gekeken.Poepfilm. Slechte acteurs (bijrollen zijn beter dan de hoofdrollen
). Het leek wel een fucking staarwedstrijd.
En nu New Moon.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:14 schreef Bragi het volgende:
Zo.
Net Twilight gekeken.Poepfilm. Slechte acteurs (bijrollen zijn beter dan de hoofdrollen
En nu New Moon.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Wtf is dit. Ik kan bij Rapidshare niets binnenhalen omdat ik eerst één of ander duckhunt spel moet doen? Echt wtf.![]()
![]()
Geen last van!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf is dit. Ik kan bij Rapidshare niets binnenhalen omdat ik eerst één of ander duckhunt spel moet doen? Echt wtf.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
ik las dickhuntquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf is dit. Ik kan bij Rapidshare niets binnenhalen omdat ik eerst één of ander duckhunt spel moet doen? Echt wtf.![]()
![]()
ik ben download meester, wat heb je nodigquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf is dit. Ik kan bij Rapidshare niets binnenhalen omdat ik eerst één of ander duckhunt spel moet doen? Echt wtf.
zeg maar, vinden we andere wegMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
iemand mij nog op mijn bek slaan?
ik ben super low energy
mag nu doenMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Jawel. Vandaag nog 12 GB vandaan getrokken.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
http://rapidsharedmp3s.bl(...)al-life-forever.htmlquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik ben download meester, wat heb je nodig
zeg maar, vinden we andere weg
Krijg jij niet zo'n rare melding hier?![]()
hoeveel is je verkeer per maand?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel. Vandaag nog 12 GB vandaan getrokken.
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
en ga je daar nog iets mee doen? Of is het alleen maar voor de hebquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel. Vandaag nog 12 GB vandaan getrokken.![]()
![]()
ja, ik wil er niets mee te maken hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
http://rapidsharedmp3s.bl(...)al-life-forever.html
Krijg jij niet zo'n rare melding hier?
is niet ok neeMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Dat heeft niks met rapidshare te maken, maar gewoon met de achterlijke josti die die site beheerd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
http://rapidsharedmp3s.bl(...)al-life-forever.html
Krijg jij niet zo'n rare melding hier?
Het zijn films, apekop, dus grote kans dat ik ze ga kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en ga je daar nog iets mee doen? Of is het alleen maar voor de hebDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
vond het wel aardige filmsquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:14 schreef Bragi het volgende:
Zo.
En nu New Moon.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: