Mwa, MiVer is een goeie gozer, die zou ik ook wel meeten. Maar Bragi en Bt inderdaad... daar moet ik wel even over nadenken. Voor de rest zou ik jou, WD, Crack_, WF (handig voor vervoer: met de bus), Devvie en 4EBE wel willen meeten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zou Fas, S_a, Crack_, wd en Bobby wel willen mieten ooit.
Voor Bragi, Bt en MiVer ben ik een beetje bang.
Ik hoorde een keer van die emo's omgwtfbbq zeggen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik gebruik geen internet krachttermen meer. Probeer het zo min mogelijk iig. Deed het voreger echt veel.![]()
"Omg, wtf, lol, rofl" in die trant.
![]()
![]()
Mensen die lol schrijven of zeggen erger in mij nu ook aan.
Ja maar dat zijn afkortingen, nomnomnom nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik gebruik geen internet krachttermen meer. Probeer het zo min mogelijk iig. Deed het voreger echt veel.![]()
![]()
![]()
Ik had het ook niet over haar uiterlijk. Maar over haar persoonlijkheid.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chai een heks?
Chai is 100 keer mooier irl dan op haar foto's
Hihi, dan knuffel ik jequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, MiVer is een goeie gozer, die zou ik ook wel meeten. Maar Bragi en Bt inderdaad... daar moet ik wel even over nadenken. Voor de rest zou ik jou, WD, Crack_, WF (handig voor vervoer: met de bus), Devvie en 4EBE wel willen meeten.
Maar ik ben veel te bang om buiten te komen dus dat zal het niet worden.
Ja, is lief hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over haar uiterlijk. Maar over haar persoonlijkheid.
HOER, MIJN LIMONADE!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WF (handig voor vervoer: met de bus),
Ik 0.quote:
Kenkers.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoorde een keer van die emo's omgwtfbbq zeggen.
Jij doet me denken aan iemand uit mn klas, die gast speelt WoW en die praat oook met die internettermenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kom er aan. Moment.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
MY WORLD CRUMBLES WHEN YOU'RE NOT HERE
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan iemand uit mn klas, die gast speelt WoW en die praat oook met die internettermen
hij zegt zelfs wow ipv world of warcraft
'hoordan mattie, ik was gister wow aan het spelen.. echt beest was ik he.. met mijn lvl 70 ork ging ik naar de night elf mohawk en ik deed mijn thunderboltaanval.. aaa mattie, echt beest was die quest'
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe ik over kom, volgens mij ben ik best liefquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
Maar voor vreemden kan ik soms best boers overkomen.Beetje lomp en heel erg direct ben ik soms onbewust. Maar dat is hoe we hier praten.
Beetje zoals WD hier altijd doet? Dan zal dat niet erg wennen zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
Maar voor vreemden kan ik soms best boers overkomen.Beetje lomp en heel erg direct ben ik soms onbewust. Maar dat is hoe we hier praten.
Dat is geen excuus gast. Ik woon op een boerderij en opgegroeid met dialect, maar ik heb het nooit overgenomen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
Jouw klas, teringquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan iemand uit mn klas, die gast speelt WoW en die praat oook met die internettermen
hij zegt zelfs wow ipv world of warcraft
'hoordan mattie, ik was gister wow aan het spelen.. echt beest was ik he.. met mijn lvl 70 ork ging ik naar de night elf mohawk en ik deed mijn thunderboltaanval.. aaa mattie, echt beest was die quest'
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij lijkt me wel lief inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik over kom, volgens mij ben ik best lief.
Bp, mijn beeld van jou..![]()
Wat zeg jij. Ik ben helemaal niet boers, vlerk. Ik streepje nu van mijn lijstje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje zoals WD hier altijd doet? Dan zal dat niet erg wennen zijn.
Whehehe, ja ik ook welquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:28 schreef Devvie het volgende:
IK WIL LAMON. MEETEN, HIJ LIJKT MIJ WEL EEN TOFFE PEER
Denk het wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik over kom, volgens mij ben ik best lief.
Bp, mijn beeld van jou..![]()
Ja van hoe jij bentquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel lief inderdaad.![]()
Ja, mijn beeld...?
Niet boers maar soms wel lomp en direct.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg jij. Ik ben helemaal niet boers, vlerk. Ik streepje nu van mijn lijstje.
Jij behoort te weten wat er nu in spoiler nummer 3 zal staan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:28 schreef Devvie het volgende:
IK WIL LAMON. MEETEN, HIJ LIJKT MIJ WEL EEN TOFFE PEER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Idd hij is volgens mij nogal machtsgeil en dat is eng.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whehehe, ja ik ook wel. Gewoon kijken hoe hij irl is
!!!
maar niet alleen want aanranding.
![]()
![]()
Mensen die niet direct zijn liegen vaker. Ik zeg gewoon wat ik denk, mag ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet boers maar soms wel lomp en direct.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Ik heb niet zo zeer een dialect, maar gewoon de manier van praten. Ik merk vaak dat als ik ergens anders ben dat mensen mij wel eens rare opmerkingen vinden maken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is geen excuus gast. Ik woon op een boerderij en opgegroeid met dialect, maar ik heb het nooit overgenomen.
0 topics op naam. 14.gif![]()
Kan ook bij mij. Ik heb zelfs tractorrijbewijs.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:29 schreef Devvie het volgende:
Beter doen we in de zomer een Broekpaling-meet
met zn allen op de trekker
![]()
![]()
Volgens mij is hij dan serieus de enige die praat, over zichzelf natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd hij is volgens mij nogal machtsgeil en dat is eng.!
Baby darling doll face honey![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij behoort te weten wat er nu in spoiler nummer 3 zal staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:29 schreef Devvie het volgende:
Beter doen we in de zomer een Broekpaling-meet
met zn allen op de trekker
Ja we gaan naar chai!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ook bij mij. Ik heb zelfs tractorrijbewijs.
Baby darling doll face honey![]()
Heb je daar een rijbewijs voor nodig?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ook bij mij. Ik heb zelfs tractorrijbewijs.ik weet alleen dat je vanaf je 16de op zo'n ding kunt rijden
![]()
Ik zeg ook niet dat dat perse iets slechts is. Helemaal niet zelfs. Ik heb liever dat iemand eerlijk tegen me is dan dat ze eerst mooi weer gaan lopen spelen en vervolgens achter je rug om gaan lopen lullen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die niet direct zijn liegen vaker. Ik zeg gewoon wat ik denk, mag ik.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Klaag dan niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat perse iets slechts is. Helemaal niet zelfs. Ik heb liever dat iemand eerlijk tegen me is dan dat ze eerst mooi weer gaan lopen spelen en vervolgens achter je rug om gaan lopen lullen.![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Zo vet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ook bij mij. Ik heb zelfs tractorrijbewijs.
Dat dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat perse iets slechts is. Helemaal niet zelfs. Ik heb liever dat iemand eerlijk tegen me is dan dat ze eerst mooi weer gaan lopen spelen en vervolgens achter je rug om gaan lopen lullen.Baby darling doll face honey
Forum Opties Forumhop: Hop naar: