Mwa, MiVer is een goeie gozer, die zou ik ook wel meeten. Maar Bragi en Bt inderdaad... daar moet ik wel even over nadenken. Voor de rest zou ik jou, WD, Crack_, WF (handig voor vervoer: met de bus), Devvie en 4EBE wel willen meeten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zou Fas, S_a, Crack_, wd en Bobby wel willen mieten ooit.
Voor Bragi, Bt en MiVer ben ik een beetje bang.
Ik hoorde een keer van die emo's omgwtfbbq zeggen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik gebruik geen internet krachttermen meer. Probeer het zo min mogelijk iig. Deed het voreger echt veel.![]()
"Omg, wtf, lol, rofl" in die trant.
![]()
![]()
Mensen die lol schrijven of zeggen erger in mij nu ook aan.
Ja maar dat zijn afkortingen, nomnomnom nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik gebruik geen internet krachttermen meer. Probeer het zo min mogelijk iig. Deed het voreger echt veel.![]()
![]()
![]()
Ik had het ook niet over haar uiterlijk. Maar over haar persoonlijkheid.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chai een heks?
Chai is 100 keer mooier irl dan op haar foto's
Hihi, dan knuffel ik jequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, MiVer is een goeie gozer, die zou ik ook wel meeten. Maar Bragi en Bt inderdaad... daar moet ik wel even over nadenken. Voor de rest zou ik jou, WD, Crack_, WF (handig voor vervoer: met de bus), Devvie en 4EBE wel willen meeten.
Maar ik ben veel te bang om buiten te komen dus dat zal het niet worden.
Ja, is lief hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over haar uiterlijk. Maar over haar persoonlijkheid.
HOER, MIJN LIMONADE!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WF (handig voor vervoer: met de bus),
Ik 0.quote:
Kenkers.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoorde een keer van die emo's omgwtfbbq zeggen.
Jij doet me denken aan iemand uit mn klas, die gast speelt WoW en die praat oook met die internettermenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kom er aan. Moment.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
MY WORLD CRUMBLES WHEN YOU'RE NOT HERE
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan iemand uit mn klas, die gast speelt WoW en die praat oook met die internettermen
hij zegt zelfs wow ipv world of warcraft
'hoordan mattie, ik was gister wow aan het spelen.. echt beest was ik he.. met mijn lvl 70 ork ging ik naar de night elf mohawk en ik deed mijn thunderboltaanval.. aaa mattie, echt beest was die quest'
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe ik over kom, volgens mij ben ik best liefquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
Maar voor vreemden kan ik soms best boers overkomen.Beetje lomp en heel erg direct ben ik soms onbewust. Maar dat is hoe we hier praten.
Beetje zoals WD hier altijd doet? Dan zal dat niet erg wennen zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
Maar voor vreemden kan ik soms best boers overkomen.Beetje lomp en heel erg direct ben ik soms onbewust. Maar dat is hoe we hier praten.
Dat is geen excuus gast. Ik woon op een boerderij en opgegroeid met dialect, maar ik heb het nooit overgenomen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
Jouw klas, teringquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan iemand uit mn klas, die gast speelt WoW en die praat oook met die internettermen
hij zegt zelfs wow ipv world of warcraft
'hoordan mattie, ik was gister wow aan het spelen.. echt beest was ik he.. met mijn lvl 70 ork ging ik naar de night elf mohawk en ik deed mijn thunderboltaanval.. aaa mattie, echt beest was die quest'
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |