ja, maar ik wil het gelijk goed doen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tozz, ik heb al bijna 4 jaar een otoo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef TheKC het volgende:
Ik heb WF gisteren gemeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!1!1!
0 topics op naam. 14.gif
Omdat je een burger bent, en geen topvrouw die meer bonus dan salaris int!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef L0t.. het volgende:
Bohh, ik moet de belastingdienst ook nog 400 euro betalen en ik heb geen idee waarom
quote:
ik krijg geld, weet niet hoeveelquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef L0t.. het volgende:
Bohh, ik moet de belastingdienst ook nog 400 euro betalen en ik heb geen idee waarom
hmm, post dat 06-nr eens.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef Devvie het volgende:
Telefoon ging net, dus ik neem op
Was het iemand van de fysio voor mn zusjemaar mn zusje is er niet dus ik geef dr 06nummer
hoor ik 10sec later getril, is dat dus die telefoon van mn zusjewaarom heb je dan een mobiele telefoon als je hem toch niet meeneemt
En jij neemt met een geforceerde meisjesstem die telefoon op en hoort dat ze naar de gynaecoloog moet!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef Devvie het volgende:
Telefoon ging net, dus ik neem op
Was het iemand van de fysio voor mn zusjemaar mn zusje is er niet dus ik geef dr 06nummer
hoor ik 10sec later getril, is dat dus die telefoon van mn zusjewaarom heb je dan een mobiele telefoon als je hem toch niet meeneemt
Come again?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
M.M. Saadzoy wordt opgeroepen in het AD.![]()
Ik krijg nog ¤450.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef L0t.. het volgende:
en nu?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
M.M. Saadzoy wordt opgeroepen in het AD.![]()
Heb je twee werkgevers gehad, vorig jaar?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben wel een topvrouwquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat je een burger bent, en geen topvrouw die meer bonus dan salaris int!
06-78465522quote:
een hijgende stemquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jij neemt met een geforceerde meisjesstem die telefoon op en hoort dat ze naar de gynaecoloog moet!![]()
![]()
Hij kan iig goed cavia's immiteren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jij neemt met een geforceerde meisjesstem die telefoon op en hoort dat ze naar de gynaecoloog moet!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |