Volgens mij is dat niet zo heel moeilijkquote:
Leg nou maar gewoon uit, pinda!quote:
Wat is dat voor bullshit?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het niet tegelijkertijd is wel, maar omdat je meerdere werkgevers hebt gehad (in 2009) moet je bijbetalen.
Je zei niets en je zwaaide niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
True.Vandaar het woord tussen aanhalingstekens.
[..]
GODMILJAAAAR!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weer zo'n grap die zichzelf schrijft.
Hij durfde niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij zei niet eens wat tegen me.
Jezus wat domquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het niet tegelijkertijd is wel, maar omdat je meerdere werkgevers hebt gehad (in 2009) moet je bijbetalen.
Ik wist niet dat je mij zag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zei niets en je zwaaide niet.Norse eikel.
Als je een vaste klant bent, dan zie je mij misschien ookquote:
Jij en welk leger?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Leg nou maar gewoon uit, pinda!Anders kom ik je opzoeken!
Werk ik bij de belastingdienst?quote:
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik was daar met m'n vrienden en m'n vriendin. Had geen zin om ze te moeten uitleggen overFOK!
.
KAN JE TOCH ZWAAIEN, DAN ZIE IK TOCH DAT ER IEMAND ZWAAIT. Dickhead.quote:
ziet er toch niet uitquote:
Ja, maar ik weet niet zo goed hoe jij eruit ziet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je een vaste klant bent, dan zie je mij misschien ook
Ga je nou weer onaardig tegen me doen?quote:
Ja, misschien heeft het bij jou een andere reden, maar ik heb ook 3 werkgevers gehad ooit en dan wel tegelijkertijdquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jezus wat domSnap echt niet waarom dat is
Moet je dat per se uitleggen dan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik was daar met m'n vrienden en m'n vriendin. Had geen zin om ze te moeten uitleggen overFOK!
.
Ik weet wel hoe jij eruit ziet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet zo goed hoe jij eruit ziet.
ehquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, misschien heeft het bij jou een andere reden, maar ik heb ook 3 werkgevers gehad ooit en dan wel tegelijkertijd
Hence, helemaal niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet zo goed hoe jij eruit ziet.
Then I still would have had to explain a lot.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
KAN JE TOCH ZWAAIEN, DAN ZIE IK TOCH DAT ER IEMAND ZWAAIT. Dickhead.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |