Nee die harses van jou is kermis zeker.quote:
Wat is daar moeilijk aan?quote:
Ik weet zeker dat ze er naar zullen vragen en ik hou niet van liegen, so....quote:
Ik was toch niet naar je toegekomen. Ik zat wel lekker met m'n biertje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Then I still would have had to explain a lot.
Hmm nouja, wel fucking dom allemaal weer. Gelukkig kan ik het in één keer betalen nu.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, misschien heeft het bij jou een andere reden, maar ik heb ook 3 werkgevers gehad ooit en dan wel tegelijkertijd
Nee, we weten wel hoe jij eruit ziet.quote:
3 banen tegelijk. Hoe doe je dat?quote:
Wat moet je anders zeggen dan?quote:
Oh zo. Ik vond het een beetje klinken alsof je bij elke bekende die je tegenkwam verantwoording moest afleggen over waar je hem/haar van kent.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze er naar zullen vragen en ik hou niet van liegen, so....
Paint van Crack niet gezien ofzo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, we weten wel hoe jij eruit ziet.
quote:
Paint jezelf eens.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Paint van Crack niet gezien ofzo?
quote:
Ja, maar dan gaan ze vragen waarvan je haar kent en dan wordt het al snel awkward.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je haar kent en mee gaan praten?
Dat dus.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaan ze vragen waarvan je haar kent en dan wordt het al snel awkward.
Oh zo...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:56 schreef wise het volgende:
[..]
3 banen tegelijk. Hoe doe je dat?
ochted, middag en 's avonds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |