Ik heb wel 20 fok!erts op mijn fok! msn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:03 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb echt nog nooit iemand van FOK! ontmoet, ik heb ook nog nooit iemand van FOK! op msn gehad ofzo
Maar zaterdag was alleen van half 8 tot 12.quote:
Ze kan het gewoon niet hebben. That's allquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En jij vind het raar dat ze zo tegen je doet?
Nee, MySpacequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen van marktplaats, bijvoorbeeld.
Maar dan spreek ik voor mezelf.
Meestal waren dat best normale mensen
Ik houd van werken.quote:
Over het algemeen wel positieve ervaringen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, MySpaceMensen in Amerika, UK of Nederland (bijv bij concerten).
Ik denk dat over het algemeen heel erg vreemde mensen niet zo gauw iemand zullen meeten. Er zijn natuurlijk uitzonderingen (insert plaatje).quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voeg me even toe danquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb wel 20 fok!erts op mijn fok! msn.
Ik had via marktplaats opeens een kankergrote illegale neger voor de deur die iets kwam ophalen wat ik aanbood.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwa, misschien moet je gewoon lief tegen haar doen. Hoewel ik het idee heb dat je het al aardig verprutst hebt en niks meer goed kan doen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
Ze kan het gewoon niet hebben. That's all
quote:
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn, Noord-Holland...
Gaat alleen een beetje kut worden omdat ik het de eerste 3 jaar in m'n eentje zal moeten betalen...
Watdan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had via marktplaats opeens een kankergrote illegale neger voor de deur die iets kwam ophalen wat ik aanbood.![]()
Niks gebeurd ofzo maar sprak half negers/Nederlands/Engels en was fucking groot en oogte eng.
Maar hij was eigenlijk wel vriendelijk.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, misschien moet je gewoon lief tegen haar doen. Hoewel ik het idee heb dat je het al aardig verprutst hebt en niks meer goed kan doen.
Nja ik ga pas 9 maanden met m'n vriendin, ze is pas 19 en moet nog minimaal 3 jaar naar school voordat ze een inkomen krijgtquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had via marktplaats opeens een kankergrote illegale neger voor de deur die iets kwam ophalen wat ik aanbood.![]()
Niks gebeurd ofzo maar sprak half negers/Nederlands/Engels en was fucking groot en oogte eng.
Maar hij was eigenlijk wel vriendelijk.
Jawel hoor. De meeste nog steeds gewoon contact mee. Sommigen ook niet, maar dat komt gewoon omdat het contact verwatert.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over het algemeen wel positieve ervaringen?
Dan ben ik wel benieuwd naar het plaatje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat over het algemeen heel erg vreemde mensen niet zo gauw iemand zullen meeten. Er zijn natuurlijk uitzonderingen (insert plaatje).
Ik vond 2kaartjes voor een feest op 31-12-2008 en die zette ik toen op marktplaats. savonds kwamen er 2meisjes langs om die dingen op te halen voor 50euro.. maar eigenlijk wou ik er maar 1verkopen toenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb eigenlijk niet echt iets vreemds meegemaakt, behalve een compleet gezin wat onze gratis inboedel wilde hebben en ruzie ging maken over waar het nou eigenlijk naar toe zou gaan (ze hadden twee zoons).
Die vrouw zei van tevoren al: ja mijn man heeft hartproblemen en hij is chagrijnig.
wtf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |