iPhonequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had m'n iPhone een keer gewassen en daarna in de centrifuge gedaan
Die deed het ook niet meer
Goh.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had m'n iPhone een keer gewassen en daarna in de centrifuge gedaan
Die deed het ook niet meer
Ja hij doet het alquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2 dagen op de kachel/in de zon laten.
Druk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh zo...
Ja dat was heel simpel, ik maakte een uurtje schoon bij de ABN en ging toen gelijk pizza's bezorgen. ( Gelijk aansluitend, tot een uurtje of 8 - 10).
Schoonmaken was 2 dagen per week en dan de volgende week 3 dagen.
Pizza bezorgen was 3 dagen per week.
En ik werkte op andere dagen bij de dierenarts.
Op die andere twee dagen dus.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaan ze vragen waarvan je haar kent en dan wordt het al snel awkward.
Beter had je een echte telefoon terug gekregenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had weer een nieuwe gekregen van de verzekering
Mja, als het bekend zou zijn dat ik hier zou zitten bij vrienden en zo, zou ik het niet zo erg vinden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Als ik een fok!ert ga meeten dan ga ik solo.
Ik deed stage ernaast, 6 dagen in de week van half 8 tot 3 uur 's middags.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Druk.![]()
Ik moet ook geld maar heb helemaal geen zin om naast mijn school/stage te gaan werken.
Hier is het niet zo taboe. Iemand die ik ken ging een meisje dat hij van een online spel kende meeten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Als ik een fok!ert ga meeten dan ga ik solo.
Oh, ik heb wel vaker mensen via internet ontmoet hoor, dat wel. Maar niet van Fok.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier is het niet zo taboe. Iemand die ik ken ging een meisje dat hij van een online spel kende meeten.
electronica kan wel wat hebben iddquote:
Waar?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar ik ben dus geļrriteerd![]()
Mijn werk zou met een aanbod (salaris) komen om mij hier vast in dienst te nemen, zodat ik stop bij mijn detacheringsbureau.
Ik wil dat ze opschieten, want ik wil naar de hypotheker om een huisje te kopen!!!
Dat dus.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, als het bekend zou zijn dat ik hier zou zitten bij vrienden en zo, zou ik het niet zo erg vinden.
Tering he!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deed stage ernaast, 6 dagen in de week van half 8 tot 3 uur 's middags.
Was op het einde redelijk overwerkt
Hoorn, Noord-Holland...quote:
Mensen van marktplaats, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel vaker mensen via internet ontmoet hoor, dat wel. Maar niet van Fok.
En jij vind het raar dat ze zo tegen je doet?quote:
tering.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh zo...
Ja dat was heel simpel, ik maakte een uurtje schoon bij de ABN en ging toen gelijk pizza's bezorgen. ( Gelijk aansluitend, tot een uurtje of 8 - 10).
Schoonmaken was 2 dagen per week en dan de volgende week 3 dagen.
Pizza bezorgen was 3 dagen per week.
En ik werkte op andere dagen bij de dierenarts.
Op die andere twee dagen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |