OH IK IK IK IK IKquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
Liefhebbers voor Rock am Ring? Ik denk dat ik ze maar verpats.
5,5 jaar, maar dat heb ik echt al ZO vaak gezegd hierquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wauw, jullie zijn al vet lang samen.![]()
!!
Klinkt als een homo feestquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
Liefhebbers voor Rock am Ring? Ik denk dat ik ze maar verpats.
Had ik ze naar de politie moeten brengen alszijnde een gevonden voorwerp?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zo iets typisch voor jou he.
JONG HELEMAAL NIETquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan ben ik genoodzaakt die dagen met een kontplug in te lopen.
Ja, maar ik onthoud die dingen niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
5,5 jaar, maar dat heb ik echt al ZO vaak gezegd hier
Wat lul je nou weerquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Had ik ze naar de politie moeten brengen alszijnde een gevonden voorwerp?
Ehm...quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan ben ik genoodzaakt die dagen met een kontplug in te lopen.
Stel je voor dat je ALLES onthoudt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik onthoud die dingen niet.
BAMquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet het nooit met onze dakkapelbouwert!
Nou ja, jij zegt het.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef L0t.. het volgende:
Jezus, elke keer als ik iets heb gepost en hij gaat terug naar de pagina blijft ie hangen bij de 1e post, na 10 keer F5'en doet 'ie het pas normaalIemand anders ook last van?
ja ik ook somsquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef L0t.. het volgende:
Jezus, elke keer als ik iets heb gepost en hij gaat terug naar de pagina blijft ie hangen bij de 1e post, na 10 keer F5'en doet 'ie het pas normaalIemand anders ook last van?
Nou, in het echt onthoud ik echt gewoon niet normaal veel dingen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat je ALLES onthoudt.
Maar op fok vind ik hem wel zo over komen, HOI IK BEN DEVVIE NGHIGHIGHGIGIHGHIGIH IGHGIHGHIGHIquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, maar mijn verbinding wordt continu geherintialiseeerd (oid) en dan moet ik ook op F5 rammen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef L0t.. het volgende:
Same here, dingen die ik nog weet van toen ik 6wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, in het echt onthoud ik echt gewoon niet normaal veel dingen.
Mobiel fok! op mijn iPhone werkt ook niet lekker.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef L0t.. het volgende:
Arme jij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, in het echt onthoud ik echt gewoon niet normaal veel dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |