Het lijkt me ook wel moeilijk om contact te houden over zulke grote afstanden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel hoor. De meeste nog steeds gewoon contact mee. Sommigen ook niet, maar dat komt gewoon omdat het contact verwatert.
Die waar half PUB aan de tieten van Liiszle zit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar het plaatje.![]()
Ik denk het omnal plaatje. Letters zijn gehusseld zodat de search 'm niet zal vinden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wateringenpop?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik vond 2kaartjes voor een feest op 31-12-2008 en die zette ik toen op marktplaats. savonds kwamen er 2meisjes langs om die dingen op te halen voor 50euro.. maar eigenlijk wou ik er maar 1verkopen toen![]()
Mag ik die plaatjes wel uitprinden dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk het omnal plaatje. Letters zijn gehusseld zodat de search 'm niet zal vinden.
Ah k. Nouja ik was ook 19 toen ik ging samenwonen en studeer ook nogquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik ga pas 9 maanden met m'n vriendin, ze is pas 19 en moet nog minimaal 3 jaar naar school voordat ze een inkomen krijgt
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik die plaatjes wel uitprinden dan?
Mja ach, je stuurt elkaar een mailtje zo af en toe. Het zijn ook geen mensen in de categorie vrienden of zo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel moeilijk om contact te houden over zulke grote afstanden.
Ohquote:
Wauw, jullie zijn al vet lang samen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah k. Nouja ik was ook 19 toen ik ging samenwonen en studeer ook nogMaarja, wij waren toen al 3 jaar samen. En we huren, ook een groot verschil natuurlijk
Oh die.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk het omnal plaatje. Letters zijn gehusseld zodat de search 'm niet zal vinden.
Sommige dingen zijn zo iets typisch voor jou hequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik vond 2kaartjes voor een feest op 31-12-2008 en die zette ik toen op marktplaats. savonds kwamen er 2meisjes langs om die dingen op te halen voor 50euro.. maar eigenlijk wou ik er maar 1verkopen toen![]()
Tweede vraag: wil ik dat wel, eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mn hamster gratis gekregen, ook via marktplaats
Een lame plaatje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nou!! Wanneer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
Liefhebbers voor Rock am Ring? Ik denk dat ik ze maar verpats.
ik wil wel mee met jequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
Liefhebbers voor Rock am Ring? Ik denk dat ik ze maar verpats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |