Ah ja, god straft meteen. Nu had ik de lapoquote:
Hang hem in de kut van Patricia Paay.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:33 schreef Leuterluchter het volgende:
Ik ga mijn leuter laten luchten
nouquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hang hem in de kut van Patricia Paay.
Lafjes ertegen aan hangen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hang hem in de kut van Patricia Paay.
lukt je wel. Succesquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:36 schreef wolvendagen het volgende:
Aardrijkskunde toeeets jeej.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Goed gifje.
Die is ook goed, alleen kende ik die al.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:45 schreef Broekpaling het volgende:
Tvp voor Bragi.
like I carequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah ja, god straft meteen. Nu had ik de lapo
mooi en lief wezen.quote:
Moment, ik plaats even een topic report!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:10 schreef ynuhh het volgende:
Ik ben niet lief en mooi, toch post ik hier. Boooeeehoeee
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
like I careNet alsof het een statussymbool is
Hey, ge hebt een UI.quote:
Joooeeee!quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:26 schreef Smart_ass het volgende:
En nu ga ik weer want ik moet nog huiswerk maken en leren.
Joeee.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:53 schreef Adelante het volgende:
CentrO
jammer hequote:
Hoe langer ik er naar kijk hoe meer ze op die geanimeerde zanger van de Gorillaz gaat lijken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAT KEK JE NAH, MET JE NEUS!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WAT KEK JE NAH, MET JE NEUS!
De perfecte vrouw voor haagse sjonniequote:Op woensdag 24 maart 2010 13:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe langer ik er naar kijk hoe meer ze op die geanimeerde zanger van de Gorillaz gaat lijken.
hahaquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef wise het volgende:
IK BEN PAS 2
TOM IN MIJN VINGER ZIT EEN SNEE
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef wise het volgende:
IK BEN PAS 1
NEE TOM, IK ZUIG ALLEEN OP EEN SPEEN
quote:
quote:
quote:
zeikerdquote:
lekker bullit bullit bullit, lekker stuiteren met bullitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:46 schreef TheKC het volgende:
Wat is het toch donders mooi weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif![]()
ik word ook betaald, zit nog niet in zonquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
ik ben echt jullie held. Wie kan er van jullie betaald in de zon zitten en fokken?
Precies, ik dus.
maar stond ook psychotisch opMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
het begin van het eindequote:Op woensdag 24 maart 2010 14:03 schreef MiVer het volgende:
o god, heb ik toch gepost in SC![]()
![]()
Zo.
Net Twilight gekeken.Poepfilm. Slechte acteurs (bijrollen zijn beter dan de hoofdrollen
). Het leek wel een fucking staarwedstrijd.
En nu New Moon.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:14 schreef Bragi het volgende:
Zo.
Net Twilight gekeken.Poepfilm. Slechte acteurs (bijrollen zijn beter dan de hoofdrollen
En nu New Moon.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Wtf is dit. Ik kan bij Rapidshare niets binnenhalen omdat ik eerst één of ander duckhunt spel moet doen? Echt wtf.![]()
![]()
Geen last van!quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf is dit. Ik kan bij Rapidshare niets binnenhalen omdat ik eerst één of ander duckhunt spel moet doen? Echt wtf.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
ik las dickhuntquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf is dit. Ik kan bij Rapidshare niets binnenhalen omdat ik eerst één of ander duckhunt spel moet doen? Echt wtf.![]()
![]()
ik ben download meester, wat heb je nodigquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
Wtf is dit. Ik kan bij Rapidshare niets binnenhalen omdat ik eerst één of ander duckhunt spel moet doen? Echt wtf.
zeg maar, vinden we andere wegMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
iemand mij nog op mijn bek slaan?
ik ben super low energy
mag nu doenMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Jawel. Vandaag nog 12 GB vandaan getrokken.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
http://rapidsharedmp3s.bl(...)al-life-forever.htmlquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:27 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik ben download meester, wat heb je nodig
zeg maar, vinden we andere weg
Krijg jij niet zo'n rare melding hier?![]()
hoeveel is je verkeer per maand?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel. Vandaag nog 12 GB vandaan getrokken.
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
en ga je daar nog iets mee doen? Of is het alleen maar voor de hebquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel. Vandaag nog 12 GB vandaan getrokken.![]()
![]()
ja, ik wil er niets mee te maken hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
http://rapidsharedmp3s.bl(...)al-life-forever.html
Krijg jij niet zo'n rare melding hier?
is niet ok neeMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Dat heeft niks met rapidshare te maken, maar gewoon met de achterlijke josti die die site beheerd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
http://rapidsharedmp3s.bl(...)al-life-forever.html
Krijg jij niet zo'n rare melding hier?
Het zijn films, apekop, dus grote kans dat ik ze ga kijken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en ga je daar nog iets mee doen? Of is het alleen maar voor de hebDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
vond het wel aardige filmsquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:14 schreef Bragi het volgende:
Zo.
En nu New Moon.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
o meisje tochquote:
op welke plekken hang jij wel niet rond
geeft niet, alle goeds voor jeMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Ja, maar jij.quote:Because I am so handsome and I am so bored
Onverantwoordelijke oudersquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:33 schreef MiVer het volgende:
[..]
o meisje toch
op welke plekken hang jij wel niet rond
geeft niet, alle goeds voor je
In OUD.![]()
ik zoek wijsheid op mijn dag op te fl;eurenquote:
ik zit in de bodem nuMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Per maand? Geen idee. Dit is van de afgelopen 3 weken in ieder geval.quote:
hoe kan ik dat nou weten, poepchinees?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zijn films, apekop, dus grote kans dat ik ze ga kijken.![]()
![]()
Nein, want ik krijg het op meerdere sites.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heeft niks met rapidshare te maken, maar gewoon met de achterlijke josti die die site beheerd.
![]()
oki dokiquote:
heb geklikt, zag peuter met peuk
hahhaha, das wel leuk
en slecht tuurlijk
valt mee, ik doe 0,7 TB per maand, zeelandnet klaagt nog nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Per maand? Geen idee. Dit is van de afgelopen 3 weken in ieder geval.
[ afbeelding ]
Yeah, well. I've got other things to do.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik zoek wijsheid op mijn dag op te fl;euren
ik zit in de bodem nu
Because I am so handsome and I am so bored
Dan ligt het ook aan die sites, want op RS zelf krijg ik het niet. Zie PM.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nein, want ik krijg het op meerdere sites.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
is dat doordenker of laat je michel in steekquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Yeah, well. I've got other things to do.
echt he, jij hebt geen idee mijn gevoelMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
wat?quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Vraag maar aan WD.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
ik ben ook wel benieuwd hoe dat matcht met je schoonheid?quote:
Mooi wel. Lief niet.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja, ik hou het nooit zo bij eigenlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
valt mee, ik doe 0,7 TB per maand, zeelandnet klaagt nog niet
Leuk trouwens, die vakantie naar Ibiza.quote:Expect to pay from 25 ¤ to 45 ¤ for the big parties, depending on the month. A Vodka Lemon costs approx. 12+ ¤ and a beer 8+ ¤.![]()
![]()
Ik weet dat ze mooie haars heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:42 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik de enige die niet weet hoe lot er uit ziet?
ik ga niks vragen aan WDquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Aars?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet dat ze mooie haars heeft.
Baby darling doll face honey![]()
Verschikkelijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk trouwens, die vakantie naar Ibiza.
[..]En zo boeiend vond ik het daar niet eens.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:44 schreef Crack_ het volgende:
Looooooooooooot, piccccccccccccccccccccccccs
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:44 schreef Crack_ het volgende:
Looooooooooooot, piccccccccccccccccccccccccs
Ik heb alleen een pic van m'n haar
![]()
![]()
Fopje.quote:
Nah locatie boeit me ook niet zoveel, maar ik ga met vriendinnen das dus wel leuk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verschikkelijk.En zo boeiend vond ik het daar niet eens.
Al vind ik gemiddeld ¤30 om een club in te komen wel echt belachelijk veel geld.
![]()
![]()
Ik voel me wel speciaal dat ik als 1 van de weinige hier weet hoe L0t.. eruit ziet.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
We willen je hoofd zienquote:.
En ook je haar, dat heb ik volgens mij ook nog niet gezien dus stuur?PLEASE?
En hoofdje.
nee ik weet ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:42 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik de enige die niet weet hoe lot er uit ziet?
en ik doe regelmatig camshots mezelf hier
jou weet ik wel
kusMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Ja, je bent een speciale jongen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:46 schreef BobbyB het volgende:
Ik voel me wel speciaal dat ik als 1 van de weinige hier weet hoe L0t.. eruit ziet.
![]()
![]()
Foto kopen? 20 euro.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We willen je hoofd zien.
En ook je haar, dat heb ik volgens mij ook nog niet gezien dus stuur?PLEASE?
En hoofdje.
Volgens mij heb ik ook een foto van haar gezien.. ik weet het alleen niet meer zekerquote:.
quote:
i demand pics!I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
ja je hebtquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:48 schreef L0t.. het volgende:
Huahahaha ik heb een heel rookgordijn om me heen getrokken hier
maar je hebt wel een sterke icon
dus mijn complimenten daarvoor
Ik ook, pics maken nu!
Je hebt vast wel ergens een foto met je hoofd toch?
ik had 1x 400gb toen ze een 'fair-use-policy' invoerden ipv datalimieten van 20gb/maandquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef MiVer het volgende:
[..]
valt mee, ik doe 0,7 TB per maand, zeelandnet klaagt nog niet
meteen alarmbellen etc en ze gingen meteen bellen dat dit niet 'fair-use' was![]()
![]()
als het nog een keer zou gebeuren zou ik 5euro per gb moeten bijbetalen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn ogen in die van trollface gephotoshopped en het is vet goed gelukt.
Voor crackieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Merciquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:49 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja je hebt
maar je hebt wel een sterke icon
dus mijn complimenten daarvoor
![]()
![]()
Postenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb mijn ogen in die van trollface gephotoshopped en het is vet goed gelukt.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:51 schreef L0t.. het volgende:
Voor crackieHaha, jouw vriendje heeft zwarte cum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, jouw vriendje heeft zwarte cum!
![]()
![]()
![]()
hahhaha groetjes lief meisjequote:
ik snap allemaal wel
de flow het gevoel en aardig zijn
komt welMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Voor crackieIndeed mooi haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
NU NOG EEN VAN JE HOOOOOOOOOFD.
Voor crackieblond = mehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
en dan wordt de house beat
afgewisseld en onderbroken met zo'n lief meisjes stem
en dat doen ze expres voor het gevoel en de bezinning
maar je moet er niet in trappen
is slechts muziekMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Voor crackieFAP FAP FAP FAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is toch haar hoofd?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Indeed mooi haar![]()
![]()
.
NU NOG EEN VAN JE HOOOOOOOOOFD.
wat heeft WD tegen mij? Behalve dat ze denkt dat ik een hork ben. Wat totaal niet waar is btw.quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
we zien een beetje van haar schoonheid
want dat isMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Kan mij dat nou wat bommen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
wat heeft WD tegen mij? Behalve dat ze denkt dat ik een hork ben. Wat totaal niet waar is btw.0 topics op naam. 14.gif![]()
oh, pardon reedsquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
toch zou ik jullie allemaal willen ontmoeten, dan echtMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
no thanks.
Alleen crack_ misschien. Of BP om te kijken of het nou een man of vrouw is
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Liefquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:06 schreef wise het volgende:
no thanks.
Alleen crack_ misschien. Of BP om te kijken of het nou een man of vrouw is.
Heb het over de duivel hč.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
wat heeft WD tegen mij? Behalve dat ze denkt dat ik een hork ben. Wat totaal niet waar is btw.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Ik zou Fas, S_a, Crack_, wd en Bobby wel willen mieten ooit.
Voor Bragi, Bt en MiVer ben ik een beetje bang.
Ik heb Crack_ gemeet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
![]()
Kopje heet water?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil reetveter meeten voor iets stomends.0 topics op naam. 14.gif![]()
Samen naar IJsland en de geisers kijken. Romantisch hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil reetveter meeten voor iets stomends.
![]()
Dacht meer aan alle kranen open op heet...quote:
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Nee oké, Bobby en BP en 4ebe en Chai en reetveter wil ik almaal meeten en ynuhh zie ik op lowlands.
*jaloers isquote:quote:
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Lowlands representquote:
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Voor Bragi, Bt en MiVer ben ik een beetje bang.![]()
![]()
Maar dan spreek je af heh. En dan? Ik zou het rete awkward vinden want hoe je het ook wend of keert je verwacht het fok! gedrag terug te vinden in de ander.
eh, wat dacht je gewoon met laptops in de kroeg en dan daar slowchattenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:16 schreef Broekpaling het volgende:
Maar dan spreek je af heh. En dan? Ik zou het rete awkward vinden want hoe je het ook wend of keert je verwacht het fok! gedrag terug te vinden in de ander.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
Nee oké, Bobby en BP en 4ebe en Chai en reetveter wil ik almaal meeten en ynuhh zie ik op lowlands.
Als het goed is ben je in staat dat te verbergen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:16 schreef Broekpaling het volgende:
Maar dan spreek je af heh. En dan? Ik zou het rete awkward vinden want hoe je het ook wend of keert je verwacht het fok! gedrag terug te vinden in de ander.
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja jong, jij zou meteen mijn glory hole beroeren.
ik had ook bijna 4ebe gemeet, zweimahl
we zaten maar 1tram van elkaar verwijderd![]()
![]()
Overigens kom ik niet naar een meeting waar Chai bij is. De heks.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
Nee oké, Bobby en BP en 4ebe en Chai en reetveter wil ik almaal meeten en ynuhh zie ik op lowlands.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Chai een heks?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overigens kom ik niet naar een meeting waar Chai bij is. De heks.
Chai is 100 keer mooier irl dan op haar foto'sBaby darling doll face honey![]()
Dan zal ik zorgen dat ik present ben.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overigens kom ik niet naar een meeting waar Chai bij is. De heks.
![]()
![]()
Meuh, ik lijk TOTAAL niet qua gedrag in het echt vs fok!.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het goed is ben je in staat dat te verbergen.Alleen als ik wat meer op mijn gemak ben maak ik zo nu en dan een te flauw grapske.
Nou nou.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee
ik had ook bijna 4ebe gemeet, zweimahl
we zaten maar 1tram van elkaar verwijderd
Ik zeg nomnomnom en ik zeg hihihihiiihhiih en ik zeg wel meer dingen die ik op fok ook zegquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:16 schreef Broekpaling het volgende:
Maar dan spreek je af heh. En dan? Ik zou het rete awkward vinden want hoe je het ook wend of keert je verwacht het fok! gedrag terug te vinden in de ander..
Ik ben irl wel aardiger dan hier. Wel heb ik in het echt net zulke stomme humor.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meuh, ik lijk TOTAAL niet qua gedrag in het echt vs fok!.Alleen als ik wat meer op mijn gemak ben maak ik zo nu en dan een te flauw grapske.
![]()
Ik gebruik geen internet krachttermen meer. Probeer het zo min mogelijk iig. Deed het voreger echt veel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg nomnomnom en ik zeg hihihihiiihhiih en ik zeg wel meer dingen die ik op fok ook zeg.
![]()
"Omg, wtf, lol, rofl" in die trant.
![]()
![]()
Mensen die lol schrijven of zeggen erger in mij nu ook aan.
Mwa, MiVer is een goeie gozer, die zou ik ook wel meeten. Maar Bragi en Bt inderdaad... daar moet ik wel even over nadenken. Voor de rest zou ik jou, WD, Crack_, WF (handig voor vervoer: met de bus), Devvie en 4EBE wel willen meeten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Maar ik ben veel te bang om buiten te komen dus dat zal het niet worden.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik hoorde een keer van die emo's omgwtfbbq zeggen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik gebruik geen internet krachttermen meer. Probeer het zo min mogelijk iig. Deed het voreger echt veel.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2010 15:24:29 ]![]()
Ja maar dat zijn afkortingen, nomnomnom nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik gebruik geen internet krachttermen meer. Probeer het zo min mogelijk iig. Deed het voreger echt veel.![]()
![]()
![]()
Mensen die lol schrijven of zeggen erger in mij nu ook aan..
Ik gebruik nomnomnom alleen bij andere fokkers.
Ik had het ook niet over haar uiterlijk. Maar over haar persoonlijkheid.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chai een heks?
Chai is 100 keer mooier irl dan op haar foto'sDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Hihi, dan knuffel ik jequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, MiVer is een goeie gozer, die zou ik ook wel meeten. Maar Bragi en Bt inderdaad... daar moet ik wel even over nadenken. Voor de rest zou ik jou, WD, Crack_, WF (handig voor vervoer: met de bus), Devvie en 4EBE wel willen meeten.
Maar ik ben veel te bang om buiten te komen dus dat zal het niet worden..
Ja, is lief hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over haar uiterlijk. Maar over haar persoonlijkheid..
HOER, MIJN LIMONADE!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WF (handig voor vervoer: met de bus),
Ik 0.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Kenkers.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoorde een keer van die emo's omgwtfbbq zeggen.
Jij doet me denken aan iemand uit mn klas, die gast speelt WoW en die praat oook met die internettermenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
hij zegt zelfs wow ipv world of warcraft
'hoordan mattie, ik was gister wow aan het spelen.. echt beest was ik he.. met mijn lvl 70 ork ging ik naar de night elf mohawk en ik deed mijn thunderboltaanval.. aaa mattie, echt beest was die quest'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom er aan. Moment.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
MY WORLD CRUMBLES WHEN YOU'RE NOT HEREDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Maar voor vreemden kan ik soms best boers overkomen.Beetje lomp en heel erg direct ben ik soms onbewust. Maar dat is hoe we hier praten.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan iemand uit mn klas, die gast speelt WoW en die praat oook met die internettermen
'hoordan mattie, ik was gister wow aan het spelen.. echt beest was ik he.. met mijn lvl 70 ork ging ik naar de night elf mohawk en ik deed mijn thunderboltaanval.. aaa mattie, echt beest was die quest'
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg toch verdomme dat ik dat niet meer doe.
Ik zat in de 2e van de middelbare toen. Tozz.
Ik heb geen idee hoe ik over kom, volgens mij ben ik best liefquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
Maar voor vreemden kan ik soms best boers overkomen.Beetje lomp en heel erg direct ben ik soms onbewust. Maar dat is hoe we hier praten.
.
Bp, mijn beeld van jou..![]()
Beetje zoals WD hier altijd doet? Dan zal dat niet erg wennen zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
Dat is geen excuus gast. Ik woon op een boerderij en opgegroeid met dialect, maar ik heb het nooit overgenomen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
![]()
RUUUUUUUUUUUUUUUUUBY RUBY RUBY RUBY
DO YA DO YA DO YA DO YA
KNOW WHAT YOURE DOIN DOIN TO MEBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Jouw klas, teringquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan iemand uit mn klas, die gast speelt WoW en die praat oook met die internettermen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Jij lijkt me wel lief inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik over kom, volgens mij ben ik best lief.
![]()
Ja, mijn beeld...?
Wat zeg jij. Ik ben helemaal niet boers, vlerk. Ik streepje nu van mijn lijstje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beetje zoals WD hier altijd doet? Dan zal dat niet erg wennen zijn.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Whehehe, ja ik ook welquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:28 schreef Devvie het volgende:
IK WIL LAMON. MEETEN, HIJ LIJKT MIJ WEL EEN TOFFE PEER. Gewoon kijken hoe hij irl is
!!!
maar niet alleen want aanranding.
Denk het wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik over kom, volgens mij ben ik best lief.
![]()
![]()
Ja van hoe jij bentquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel lief inderdaad.![]()
Ja, mijn beeld...?.
Niet boers maar soms wel lomp en direct.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg jij. Ik ben helemaal niet boers, vlerk. Ik streepje nu van mijn lijstje.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Jij behoort te weten wat er nu in spoiler nummer 3 zal staan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:28 schreef Devvie het volgende:
IK WIL LAMON. MEETEN, HIJ LIJKT MIJ WEL EEN TOFFE PEER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Idd hij is volgens mij nogal machtsgeil en dat is eng.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whehehe, ja ik ook wel. Gewoon kijken hoe hij irl is
!!!
maar niet alleen want aanranding.
![]()
![]()
Mensen die niet direct zijn liegen vaker. Ik zeg gewoon wat ik denk, mag ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet boers maar soms wel lomp en direct.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Ik heb niet zo zeer een dialect, maar gewoon de manier van praten. Ik merk vaak dat als ik ergens anders ben dat mensen mij wel eens rare opmerkingen vinden maken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is geen excuus gast. Ik woon op een boerderij en opgegroeid met dialect, maar ik heb het nooit overgenomen.
Kan ook bij mij. Ik heb zelfs tractorrijbewijs.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:29 schreef Devvie het volgende:
Beter doen we in de zomer een Broekpaling-meet
met zn allen op de trekker
![]()
![]()
Volgens mij is hij dan serieus de enige die praat, over zichzelf natuurlijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd hij is volgens mij nogal machtsgeil en dat is eng.!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij behoort te weten wat er nu in spoiler nummer 3 zal staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:29 schreef Devvie het volgende:
Beter doen we in de zomer een Broekpaling-meet
met zn allen op de trekker
Ja we gaan naar chai!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ook bij mij. Ik heb zelfs tractorrijbewijs.
Heb je daar een rijbewijs voor nodig?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ook bij mij. Ik heb zelfs tractorrijbewijs.ik weet alleen dat je vanaf je 16de op zo'n ding kunt rijden
![]()
Ik zeg ook niet dat dat perse iets slechts is. Helemaal niet zelfs. Ik heb liever dat iemand eerlijk tegen me is dan dat ze eerst mooi weer gaan lopen spelen en vervolgens achter je rug om gaan lopen lullen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die niet direct zijn liegen vaker. Ik zeg gewoon wat ik denk, mag ik.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Klaag dan niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat perse iets slechts is. Helemaal niet zelfs. Ik heb liever dat iemand eerlijk tegen me is dan dat ze eerst mooi weer gaan lopen spelen en vervolgens achter je rug om gaan lopen lullen.![]()
Zo vet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ook bij mij. Ik heb zelfs tractorrijbewijs.
Dat dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat perse iets slechts is. Helemaal niet zelfs. Ik heb liever dat iemand eerlijk tegen me is dan dat ze eerst mooi weer gaan lopen spelen en vervolgens achter je rug om gaan lopen lullen.Baby darling doll face honey![]()
Ja tot je 18e heb je dat nodig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb je daar een rijbewijs voor nodig?ik weet alleen dat je vanaf je 16de op zo'n ding kunt rijden
Maar mijn ouders betaalden het en dan heb ik straks ook minder autorijlessen nodig.
![]()
Ik klaag ook helemaal niet.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja tot je 18e heb je dat nodig.Maar mijn ouders betaalden het en dan heb ik straks ook minder autorijlessen nodig.
ik krijg ook ineens ene heel ander beeld bij jou
iets met don en ad![]()
![]()
![]()
BEN IK DAT?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb die serieus al zo vaak gepost.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme, mijn rechterhand is koud aan het worden.
![]()
![]()
*proestquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme, mijn rechterhand is koud aan het worden.
JA DAT MOET JE VOORAL OP FOK ZEGGEN!!!!
Dan moet je hem uit de koelkast halenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme, mijn rechterhand is koud aan het worden.![]()
Je weet toch dat ik van je hou zoals je bent? Dat maakt je uniek.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*proest
JA DAT MOET JE VOORAL OP FOK ZEGGEN!!!!
Ik heb dat vaker. Dan worden m'n handen vet koud.
Zonder schoenen heb ik ook altijd koude voeten.
Mja, moet ik hem inkoppen of toch maar niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme, mijn rechterhand is koud aan het worden.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Bpppppppppppheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Kop in.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, moet ik hem inkoppen of toch maar niet?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, moet ik hem inkoppen of toch maar niet?
TAKE IT, TAKE IT, BABY, BABY, TAKE IT, TAKE IT. LOVE ME, LOVE MEEEEEE.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Wat?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bpppppppppppheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Het is gewoon vervelend!
Kijk het had al een stuk minder fout geklonken als je niet benadrukt was dat je het je rechterhand was. Je had ook gewoon 'hand' kunnen zeggen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Blokjes.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Kijk, now we're talking. QOTSAquote:
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Jan Hagel.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ohmen, die kever wil ik zo graag kapot machen en dat ie dan zo knarst onder mn schoen he.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk het had al een stuk minder fout geklonken als je niet benadrukt was dat je het je rechterhand was. Je had ook gewoon 'hand' kunnen zeggen.Dat is ook zoiets. Ik ben iemand die altijd dingen van anderen in detail wil horen dus automatisch zeg ik zelf ook welke hand van mij koud is. Dat doe ik onbewust. Pas als ik het terug lees of als ik iets heb gezegd en er over nadenk heb ik iets van hmm, dat had ik anders kunnen brengen.
Kakkerlakken kraken pas lekkerquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Ohmen, die kever wil ik zo graag kapot machen en dat ie dan zo knarst onder mn schoen he.
en kapoentjes ook een beetje![]()
![]()
typen dan.quote:
Qotsa rocks
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Vruchtenhagelquote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Die mag je helemaal niet kapot stampen.
en ik 1100 rijker dankzij onze vrienden, de belastingdienstquote:![]()
![]()
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Oké.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:40 schreef wise het volgende:
[..]
en ik 1100 rijker dankzij onze vrienden, de belastingdienst![]()
![]()
En nu?
quote:
Sparen voor een autoquote:
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
1000 is een mooier getal.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
koop een taart en ga het vieren
JA MAAR DAN IS HET GEEN 1100EURO MEER
Forum Opties Forumhop: Hop naar: