Ja ik ben zelf ook erg benieuwd moet ik zeggen. Zoals ik al in de OP had gezet verwacht ik dat sommige door iedereen en sommige door niemand zullen worden geraden. Maar de "middenmoot" zal denk ik het verschil wel maken. Maar ik vind scores altijd lastiger in te schatten bij concept-contesten, omdat je daar toch binnen dat concept wil blijven. En deze heeft ook nog eens een redelijk hoog puzzelgehalte, waarbij ik er een paar tijdens het maken toch nog wat lastiger heb gemaakt, anders werd het juist te makkelijk, wat ten koste zou zijn gegaan van de muziekkenners.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:15 schreef Grobbel het volgende:
Jezus, sommige van die platen hebben wel een hoog Eurovisie songfestivalgehalte, zeg.
Ben heel erg benieuwd naar de hoogte van de scores. Een deel is behoorlijk makkelijk, maar er zit toch akelig veel in dat me totaal onbekend voorkomt...
Uiteindeljik wel voor elkaar gekregen? Bij mij doettie het nu iig wel gewoon. Waarschijnlijk zijn er dan net even wat meer downloads van dat bestand geweest.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:14 schreef sink het volgende:
Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.
deze morgen wel ja, maar gisterenavond een paar keer geprobeerd en toen lukte het niet..quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:46 schreef Laevid het volgende:
[..]
Uiteindeljik wel voor elkaar gekregen? Bij mij doettie het nu iig wel gewoon. Waarschijnlijk zijn er dan net even wat meer downloads van dat bestand geweest.
1 2 | DJKoelkast 9 pnt. |
Duidelijk de invloed van Curchulain hierquote:
Succes! Wel minder dan 9 punten youtuben/googlen dan hehquote:wsl zullen youtube & google ook nog wel een paar nummers opleveren.. maar ik ga alvast voor de laatste plaats
Niet gegokt, dat zijn de 2 nummers die ik door elkaar hoorquote:16 artiest fout, titel kijk ik niet na zijn namelijk 2 gokken.
Beredeneerd gegokt danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet gegokt, dat zijn de 2 nummers die ik door elkaar hoor
1 2 3 | Grobbel 17 pnt. DJKoelkast 9 pnt. |
1 2 3 4 | Grobbel 17 pnt. DJKoelkast 9 pnt. Qunix 8,5 pnt. |
1 2 3 4 | Gitank2 19 pnt. DJKoelkast 9 pnt. Qunix 8,5 pnt. |
Haha, graag in drievoud ondertekendquote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef Grobbel het volgende:
Sorry, mijn antwoord bij 9 is natuurlijk bedoeld voor nummer 14.Moet ik dat opnieuw per pm verzenden, of is deze post voldoende?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |