je reageert zoals maartenaa het al zei... offtopic en niet ter zake...quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:42 schreef analjustice het volgende:
[..]
En wederom laat je me versteld staan met bovenstaand prachtig stukje proza.
Wat een vreemde reactie op mijn lofuiting over mijn held maartena. Ik snap hier bijzonder weinig van en kan er dus niks mee. Maar het zal verder wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je reageert zoals maartenaa het al zei... offtopic en niet ter zake...
bestrijdt maartenaa met argumenten over kwesties en probeer niet hemzelf te tackelen..
hij is idd goed in argumenteren... en dus irritant als je persé wilt "winnen" ...
of je kunt gewoon toegeven dat er niet veel te winnen valt en toch maar weer proberen met zinnige argumenten te komen..
ken je dat ?
ps... heb je nu een speciaal voor het tackelen van maartenaa een kloon gemaakt ?
Dat is helamaal niet dankzij het hele gebeuren in Almere hoor. Maar allemaal dankzij maartena.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:05 schreef dramatiek het volgende:
Tegen 9 juni past de volledige PVV aanhang in een klein voetbalstadion. Het kwartje begint bij veel mensen (na bv Almere) toch echt te vallen.
Nee, het lijkt me volstrekt duidelijk dat dit allemaal komt door de emigratie van maartena. Sinds hij in 2002 ons moddergat verruilde voor het beloofde land, is het bergafwaarts gegaan met Nederland. Dat kán gewoon geen toeval zijn!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:11 schreef Keesflap het volgende:
Is de enorm snelle opkomst van mensen die zich tegen de politiek keren zoals Wilders, Fortuyn en Verdonk een teken dat de Nederlandse bevolking steeds minder ziet in de traditionele zachte Nederlandse politiek en meer harde leiders wil?
Toch vreemd dat de leefbaarheidsindex, zowel subjectief als objectief, wel alleen maar stijgt. maar laat me raden: je woont niet in Amsterdam, je komt er een keer per jaar en dan vindt je het eng omdat het een grote stad is?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:04 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee hoor, Amsterdam wordt steeds meer onleefbaar.
Meer criminaliteit in Amsterdam
Wilders heeft dus gelijk dat Cohen een levensgevaarlijke bestuurder is.
Ik raad je aan andere bronnen te raadplegen dan user marteena
Lofuiting of niet, snap je nu echt niet dat dat soort postings echt NIETS bijdragen aan de discussie, en totaal off-topic zijn?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:08 schreef analjustice het volgende:
Wat een vreemde reactie op mijn lofuiting over mijn held maartena
Je snapt echt niet wat off-topic en on-topic precies inhoudt?quote:Ik snap hier bijzonder weinig van en kan er dus niks mee. Maar het zal verder wel.
Ik volg je even niet. Ik denk dat ik te dom ben om het bovenstaande te snappen. Maar dat is natuurlijk niet zo raar, aangezien ik tot voor kort nog PVV stemde en daar pas van genezen ben nadat ik zeer recentelijk jouw indrukwekkende posts op dit forum onder ogen kreeg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Lofuiting of niet, snap je nu echt niet dat dat soort postings echt NIETS bijdragen aan de discussie, en totaal off-topic zijn?
Het enige wat je doet is maartena dit, maartena dat, maar tot echt nuttige discussies over de onderwerpen waar dit topic voor bedoeld is, daar ben je blijkbaar niet toe in staat. En dat lijkt steeds meer tekenend voor PVV-steuners die in dit topic posten.
[..]
Je snapt echt niet wat off-topic en on-topic precies inhoudt?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Lofuiting of niet, snap je nu echt niet dat dat soort postings echt NIETS bijdragen aan de discussie, en totaal off-topic zijn?
Het enige wat je doet is maartena dit, maartena dat, maar tot echt nuttige discussies over de onderwerpen waar dit topic voor bedoeld is, daar ben je blijkbaar niet toe in staat. En dat lijkt steeds meer tekenend voor PVV-steuners die in dit topic posten.
[..]
Je snapt echt niet wat off-topic en on-topic precies inhoudt?
Het stadsdeel Sloterdijk, waar enorm veel allochtonen wonen, lijkt echter juist MINDER crimineel te worden:quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:04 schreef voice-over het volgende:
Boehoe, Cohen is levensgevaarlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:04 schreef voice-over het volgende:
[..]
Mijn mening met betrekking tot het on-topic onderwerp in dat bewuste topic is dat die Marokkanen per direct voor jaren de gevangenis in mogen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:48 schreef analjustice het volgende:
Wel zou ik je graag willen wijzen op het volgende: wellicht heb je het in al je voortreffelijkheid gemist, maar je mening over een ander onderwerp in een ander topic is door meerdere users zeer gewenst!
Ow nevermind, je bent te hardleers: Forum-Banmeldtopicquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap eens met je getroll analjustice
Opgeruimd staat netjes!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:50 schreef remlof het volgende:
Ow nevermind, je bent te hardleers: Forum-Banmeldtopic
Ik reageerde alleen op jouw vierkante foute bewering dat de criminaliteit in Amsterdam is afgenomen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:30 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de leefbaarheidsindex, zowel subjectief als objectief, wel alleen maar stijgt. maar laat me raden: je woont niet in Amsterdam, je komt er een keer per jaar en dan vindt je het eng omdat het een grote stad is?
De cijfers spreken elkaar dus tegen, dat is inderdaad vreemd. Ik neem aan dat jij niet aan één van de twee meer waarde hecht dan de ander op basis van niets, puur omdat jou dat beter uitkomt? Maar laat me raden: Je woont toevallig in Amsterdam en denkt daarom een monopolie te hebben op een mening over Hoofdstad.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:30 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de leefbaarheidsindex, zowel subjectief als objectief, wel alleen maar stijgt. maar laat me raden: je woont niet in Amsterdam, je komt er een keer per jaar en dan vindt je het eng omdat het een grote stad is?
Uit het veiligheidsrapport 2002 t/m 2006quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:01 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op jouw vierkante foute bewering dat de criminaliteit in Amsterdam is afgenomen.
Ja joh, dit bewijst weer heel veel. Je had mij op mijn 14de moeten vragen waarom ik zware shag rookte, dan had ik je verteld dat ik dat zou roken tot mijn 80ste. Totdat je volwassen wordt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:47 schreef poon het volgende:
[..]
Dit bewijst niet dat 'bontkraagjes' de koran lezen en daarom dan dit soort dingen gaan roepen, maar waar komt dat antisemitisme vandaan? Waar komt homohaat onder Marokkaanse jongeren vandaan als het niet uit de koran/moskee komt? Check marokko.nl voor andere uitzonderingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |