Veel ongastvrijer ga je ze niet vinden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Kijk hier eens naar, Veenendaal 3 jaar geleden.
Eddy Zoey vraagt mensen op straat over hun stad, het meisje vanaf 2.32 vertelt over haar ervaringen met de Veenendaalse marokkanen...
http://player.omroep.nl/?aflID=4389389
Nee het is allemaal onverwacht en een verrassing anno 2010...
De gemiddelde Marokkaan ook, maar in een groep heb je ineens ander verhaal , zit zelfs een geblondeerde bij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:00 schreef Theoria_Colorum het volgende:
De kok komt wel een beetje over als een eitje, als ik het zo lees.
Eitjes genoeg in de samenleving, vandaar ook die dat die tokkies hun gang kunnen gaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:00 schreef Theoria_Colorum het volgende:
De kok komt wel een beetje over als een eitje, als ik het zo lees.
Tsja onze minister president is geen goed voorbeeld als staatsman.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:06 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Eitjes genoeg in de samenleving, vandaar ook die dat die tokkies hun gang kunnen gaan.
Ik zou hard wegrennen en tegelijk de knopjes 1 en 2 van mijn telefoon indrukken. Als je zegt waar je bent en de politie hoort het vechten, komen ze wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef YazooW het volgende:
Kerel die die verklaring heeft gegeven is gewoon een mietje. Had gewoon terug moeten slaan of wat dan ook. Nee wat doe hij, hij trekt z'n kleren uit omdat ze hem daar toe dwongen. Ik lig nog liever een half jaar in het ziekenhuis met 3 gebroken benen dan dat ik iemand anders mij laat dwingen mn kleren overdag op straat uit te laten trekken.
Er is wel meer interessante informatie:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Prepaid kaartjes genoeg die niet op naam staan.
Wat let je? xDquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:45 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat ik hier in de buurt zie gebeuren is dat autochtone mensen zich maar gaan bewapenen tegen dergelijk tuig.
Of ze geven hun vriendin een stengun/pepperspray mee als ze alleen op pad moeten .
Het is het wachten op de eerste held die er eentje afmaakt
Ben nog nooit overvallen . Maar denk dat ze me beter in coma kunnen schoppen want ik zou het never nooit accepteren . Dan maar dood . Meteen weer 10 zetels voor de PVV erbij dus sterf je als martelaarquote:
Dan heb je iig wel iets bereikt in je leven.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ben nog nooit overvallen . Maar denk dat ze me beter in coma kunnen schoppen want ik zou het never nooit accepteren . Dan maar dood . Meteen weer 10 zetels voor de PVV erbij dus sterf je als martelaar
Wutquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:54 schreef gameniet het volgende:
[..]
dat is het probleem...
=
maar vrees niet...zal niet lang meer duren of een over de toeren zijnde vader, broer of vriend neemt een keer wraak als bijvoorbeeld dochter of vriendin door zulke is aangerand.
director Züli Aladag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Wut
Interessante film over precies dit thema. Echt het kijken waard.
En dat van de geitenwollensokken linkse Duitse staatstelevisie.
Ik kijk er nu ook even naar. Jezus wat een pannekoeken daar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Veel ongastvrijer ga je ze niet vinden.
Welke reactie? Linkje/quotetje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:47 schreef kakner2 het volgende:
Het schokkendste is nog wel de reactie van Groenlinks die het gelijk voor de slachtoffers opneemt. Als je dit leest wordt je woedend van de achterlijke mongolen die bij GL zitten. Dat is voor mij de reden om nooit maar dan ook helemaal nooit op zo'n achterlijke partij te stemmen.![]()
op GL
Voor de daders bedoel je? Anders snap ik je probleem niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:47 schreef kakner2 het volgende:
Het schokkendste is nog wel de reactie van Groenlinks die het gelijk voor de slachtoffers opneemt. Als je dit leest wordt je woedend van de achterlijke mongolen die bij GL zitten. Dat is voor mij de reden om nooit maar dan ook helemaal nooit op zo'n achterlijke partij te stemmen.![]()
op GL
Er was toch ook in ieder geval één autochtoon bij? Ga jij dan ook een handschoen oppakken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef YuckFou het volgende:
Ik mag hopen dat er nu vanuit de allochtone gemeenschap een hard geluid van afkeuring komt want dit soort tuig moet gestopt worden, het had allang moeten gebeuren maar we zijn te laks, te laf en te lam om er echt wat aan te doen, ik mag hopen dat enkele dappere Marokkaanse vaders dit keer de handschoen opnemen en dat tuig ter verantwoording roept, eens gaat de lont echt in het kruitvat en dan is het einde oefening
Ja daar dat vind ik ook raar, wat ik nog veel raarder vind is dat het GVD weer eens onze allochtone vrienden uit Marokko zijn. Moeten WIJ moeite stoppen om HUN te integreren. Waarom rotten ZIJ niet op naar waar ze vandaan komen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
http://veenendaalsekrant.(...)mocht-al.513227.news
Wat raar dat niemand deze jongen hielp.
"hen"...quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef Outlined het volgende:
[..]
Ja daar dat vind ik ook raar, wat ik nog veel raarder vind is dat het GVD weer eens onze allochtone vrienden uit Marokko zijn. Moeten WIJ moeite stoppen om HUN te integreren. Waarom rotten ZIJ niet op naar waar ze vandaan komen.
Dat is niet raar in Nederland. Daar zijn allerlei oorzaken voor aan te wijzen: angst dat men ook klappen krijgt of angst dat men tegen een vervolging aan gaat lopen, want in het vervolgen van mensen die zich verdedigen of anderen verdedigen is men wel heel goed in Nederland.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
http://veenendaalsekrant.(...)mocht-al.513227.news
Wat raar dat niemand deze jongen hielp.
Ja idd, foutjequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:51 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Voor de daders bedoel je? Anders snap ik je probleem niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |