abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79508899
quote:
Toen één van de daders een telefoontje kreeg dat het pinnen gelukt was, hield men op met mij te slaan.
Dat moet toch te traceren zijn, een gsm die van het tunneltje naar de Ellekoot reist om die tijd, en ook nog 1 of meerdere keren belde met een gsm die bij het tunneltje was.

Ok, het zullen misschien prepaids zijn maar ook die hebben interessante call logs. Je kan zien wie met wie contact heeft gehad, en daarmee toch zeker een groep in kaart brengen.
Ik neem niet aan dat de rovers speciaal voor deze roof annoniem twee prepaids hebben gekocht en die gelijk erna hebben gedumpt.
pi_79509001
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat hangt wel van de situatie af hè. Als je in je eentje bent en geen schijn van kans maakt, dan is vechten tot je erbij neervalt gewoon dom.
Dat hangt ook af van de hulpmiddelen die je dan toevallig bijhebt of snel kan vinden, probleem als je overvallers in elkaar mopst je ook een aanklacht aan je broek krijgt en jou hebben ze al gevonden.
pi_79509064
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:33 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dat moet toch te traceren zijn, een gsm die van het tunneltje naar de Ellekoot reist om die tijd, en ook nog 1 of meerdere keren belde met een gsm die bij het tunneltje was.

Ok, het zullen misschien prepaids zijn maar ook die hebben interessante call logs. Je kan zien wie met wie contact heeft gehad, en daarmee toch zeker een groep in kaart brengen.
Ik neem niet aan dat de rovers speciaal voor deze roof annoniem twee prepaids hebben gekocht en die gelijk erna hebben gedumpt.
Prepaid kaartjes genoeg die niet op naam staan.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:38:00 #54
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_79509149
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef YazooW het volgende:
Kerel die die verklaring heeft gegeven is gewoon een mietje. Had gewoon terug moeten slaan of wat dan ook. Nee wat doe hij, hij trekt z'n kleren uit omdat ze hem daar toe dwongen. Ik lig nog liever een half jaar in het ziekenhuis met 3 gebroken benen dan dat ik iemand anders mij laat dwingen mn kleren overdag op straat uit te laten trekken.
en jij bent meer dan alleen een grote bek achter een nick op internet

Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_79509235
Ik vind het toch vreemd, normaal gesproken hoor je nooit wat over Marokkaanse terreur of misdaad...
Marokkanen zijn namelijk ontzettend goed geïntegreerd en houden zich altijd keurig aan de regels. Onze multiculturele samenleving is helemaal geen mislukt concept, het functioneert fantastisch.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:40:11 #56
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_79509256
Het is een gotspe wat er is gebeurt, whatever die jongen gedaan heeft die avond, als je door 4 man van je fiets word getrokken, gepepperd wordt en daarna met stokken in elkaar wordt geslagen mag je een beste kerel zijn wil je daar niet van in shock raken, maar van achter je keyboard is het makkelijk commentaar leveren.
Dat niemand die jongen geholpen heeft geeft aan tot wat voor aso's we zijn verworden, bang, laf, egocentrisch en kil waardoor hij langer dan nodig is halfnaakt over straat heeft moeten zwerven tot ie eindelijk, bont en blauw geslagen, thuis was, nu is het in elkaar rammen, de volgende keer een mes en dood

Om hier nou de 2e wereld oorlog bij te slepen is onterecht, ja we hebben massaal joden uitgeleverd, maar meer omdat we zo'n perfect bevolkingsregister hadden dan dat we ze aanwezen, en je kan moeilijk zeggen dat die terin etters systematisch iedere Veenendaler beroven, het is hit en run en bijzonder laf, maar niet te vergelijken met de jodenvervolging...

Ik mag hopen dat er nu vanuit de allochtone gemeenschap een hard geluid van afkeuring komt want dit soort tuig moet gestopt worden, het had allang moeten gebeuren maar we zijn te laks, te laf en te lam om er echt wat aan te doen, ik mag hopen dat enkele dappere Marokkaanse vaders dit keer de handschoen opnemen en dat tuig ter verantwoording roept, eens gaat de lont echt in het kruitvat en dan is het einde oefening
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_79509258
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar waar wel mee gebeld wordt en waarmee je dus verbanden kan zoeken tussen mensen. Reken maar dat de politie een lijst bijhoudt van nummers die bij mensen worden aangetroffen bij aanhoudingen. Heeft dader A bijvoorbeeld (in deze zaak) onschuldige B gebeld, misschien wel elke dag, en is B bekend bij de politie dan heb je al een lead.

Daarnaast heb je ook nog imei nummers die bij de telefoon horen, je kan daarmee zoeken welke kaartjes nog meer in de telefoon hebben gezeten. Wellicht zat er een week geleden nog een abo kaartje in...
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:41:35 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79509336
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:30 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat hangt wel van de situatie af hè. Als je in je eentje bent en geen schijn van kans maakt, dan is vechten tot je erbij neervalt gewoon dom.
Voor jou als individu op dat moment wel. Maar als iedereen dat altijd zou doen waren we er allemaal beter mee af.
The End Times are wild
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:41:52 #59
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_79509349
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar waar wel mee gebeld wordt en waarmee je dus verbanden kan zoeken tussen mensen. Reken maar dat de politie een lijst bijhoudt van nummers die bij mensen worden aangetroffen bij aanhoudingen. Heeft dader A bijvoorbeeld (in deze zaak) onschuldige B gebeld, misschien wel elke dag, en is B bekend bij de politie dan heb je al een lead.

Daarnaast heb je ook nog imei nummers die bij de telefoon horen, je kan daarmee zoeken welke kaartjes nog meer in de telefoon hebben gezeten. Wellicht zat er een week geleden nog een abo kaartje in...
Wordt dat allemaal opgeslagen?
pi_79509361
quote:

[..]

en genoeg gsms die op dezelfde mast inloggen...

maar goed, ik denk wel dat de politie daarmee aan de slag gaat...ze zullen zo wel ene bepaalde groep overhouden maar het zal enige tijd kosten ...
pi_79509441
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:39 schreef Nee het volgende:
Ik vind het toch vreemd, normaal gesproken hoor je nooit wat over Marokkaanse terreur of misdaad...
Marokkanen zijn namelijk ontzettend goed geïntegreerd en houden zich altijd keurig aan de regels. Onze multiculturele samenleving is helemaal geen mislukt concept, het functioneert fantastisch.
Kijk hier eens naar, Veenendaal 3 jaar geleden.

Eddy Zoey vraagt mensen op straat over hun stad, het meisje vanaf 2.32 vertelt over haar ervaringen met de Veenendaalse marokkanen...

http://player.omroep.nl/?aflID=4389389

Nee het is allemaal onverwacht en een verrassing anno 2010...
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:43:58 #62
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_79509461
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef YazooW het volgende:
Welkom in 1984 2010
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_79509513
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef YazooW het volgende:

[..]

Hoe denk je dan dat ze al die fake 112-bellers te pakken krijgen
pi_79509514
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:40 schreef YuckFou het volgende:
Ik mag hopen dat er nu vanuit de allochtone gemeenschap een hard geluid van afkeuring komt want dit soort tuig moet gestopt worden, het had allang moeten gebeuren maar we zijn te laks, te laf en te lam om er echt wat aan te doen, ik mag hopen dat enkele dappere Marokkaanse vaders dit keer de handschoen opnemen en dat tuig ter verantwoording roept, eens gaat de lont echt in het kruitvat en dan is het einde oefening
Dat gaat niet gebeuren, ze hebben blijkbaar het realiteitsbesef van een schizofreen.
En zolang we de boel proberen te sussen met excusjes als: "het is maar een kleine groep...", dan komen we waarschijnlijk nooit uit deze situatie.

Onze multiculturele samenleving is een trieste bedoeling geworden.
pi_79509530
quote:
Het is een gotspe wat er is gebeurt, whatever die jongen gedaan heeft die avond, als je door 4 man van je fiets word getrokken, gepepperd wordt en daarna met stokken in elkaar wordt geslagen mag je een beste kerel zijn wil je daar niet van in shock raken, maar van achter je keyboard is het makkelijk commentaar leveren.
Dat niemand die jongen geholpen heeft geeft aan tot wat voor aso's we zijn verworden, bang, laf, egocentrisch en kil waardoor hij langer dan nodig is halfnaakt over straat heeft moeten zwerven tot ie eindelijk, bont en blauw geslagen, thuis was, nu is het in elkaar rammen, de volgende keer een mes en dood

Om hier nou de 2e wereld oorlog bij te slepen is onterecht, ja we hebben massaal joden uitgeleverd, maar meer omdat we zo'n perfect bevolkingsregister hadden dan dat we ze aanwezen, en je kan moeilijk zeggen dat die terin etters systematisch iedere Veenendaler beroven, het is hit en run en bijzonder laf, maar niet te vergelijken met de jodenvervolging...

Respect voor je post.
Maar: Ook vroeger waren er al problemen met onaangepaste asocialen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:46:32 #66
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_79509605
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:44 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Hoe denk je dan dat ze al die fake 112-bellers te pakken krijgen
Ja snap ik, doelde eigenlijk meer op die IMEI nummers, dat ze dus kunnen zien welke kaartjes er allemaal in één bepaald toestel hebben gezeten.
pi_79509677
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Voor jou als individu op dat moment wel. Maar als iedereen dat altijd zou doen waren we er allemaal beter mee af.
Nee. We hadden dan hoogstens een hoop extra overbodig lichamelijk letsel, zo niet erger. Die jongen mag nog blij zijn dat hem geen gebroken neus of een mes tussen de ribben is bezorgd.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2010 21:49:55 ]
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:49:13 #68
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_79509759
quote:
Ik hoop dat er vanuit de Nederlandse gemeenschap een hard geluid komt van afkeuring. In het verleden is wel gebleken dat de "allochtone gemeenschap" eigenlijk helemaal niks doet.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:49:17 #69
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79509765
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:35 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat hangt ook af van de hulpmiddelen die je dan toevallig bijhebt of snel kan vinden, probleem als je overvallers in elkaar mopst je ook een aanklacht aan je broek krijgt en jou hebben ze al gevonden.
In zo'n geval kom je met heel veel weg. Als je zo in elkaar wordt geslagen (en: je weet niet waar het gaat eindigen...), en je vindt een vuurwapen: gewoon knallen maar. Er is geen rechter die je daarvoor gaat veroordelen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_79509774
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef YazooW het volgende:

[..]

Ja snap ik, doelde eigenlijk meer op die IMEI nummers, dat ze dus kunnen zien welke kaartjes er allemaal in één bepaald toestel hebben gezeten.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32006L0024:NL:HTML
quote:
in het geval van mobiele telefonie:

i) het/de oproepende en opgeroepen nummer(s),
ii) de International Mobile Subscriber Identity (IMSI) van de oproepende deelnemer,
iii) de International Mobile Equipment Identity (IMEI) van de oproepende deelnemer,
iv) de IMSI van de opgeroepen deelnemer,
v) de IMEI van de opgeroepen deelnemer,
vi) in geval van vooraf betaalde anonieme diensten, datum en tijdstip van de eerste activering van de dienst en aanduiding (Cell ID) van de locatie waaruit de dienst is geactiveerd;
Met deze gegevens die worden opgeslagen kan je dus alle gebruikte simmetjes in een telefoon ook terugvinden.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:50:52 #71
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_79509844
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:49 schreef Wokkel het volgende:

[..]

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32006L0024:NL:HTML
[..]

Met deze gegevens die worden opgeslagen kan je dus alle gebruikte simmetjes in een telefoon ook terugvinden.
Nou gezellig, wist ik niet. Stel je verkoopt je toestel aan een crimineel dan is er dus kans dat ze jou ook gaan volgen.
pi_79509845
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:06 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Waarom niet?

Ik wel. Je moet wel even inschatten of het een levensgevaarlijke psychoot is, maar dat is best te doen.
Waar staat dat? Even een reactie van de vader van het slachtoffer
quote:
Ook laat vader L. op de website van Veenendaalse Krant een reactie achter omdat hij zich mateloos ergert aan vele reacties die compleet zinloos zijn. Vader L. ,,Er zijn ook goede Marokkanen en wij willen niet dat er knokploegen richting Veenendaal komen. Dit dient de zaak in het geheel niet."
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_79509929
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:47 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee. We hadden dan hoogstens een hoop extra overbodig lichamelijk letsel, zo niet erger.
Als ik in Veendaal kom heb ik gewoon.

bij.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:53:34 #74
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79509985
quote:
Kerel die die verklaring heeft gegeven is gewoon een mietje. Had gewoon terug moeten slaan of wat dan ook. Nee wat doe hij, hij trekt z'n kleren uit omdat ze hem daar toe dwongen. Ik lig nog liever een half jaar in het ziekenhuis met 3 gebroken benen dan dat ik iemand anders mij laat dwingen mn kleren overdag op straat uit te laten trekken.
Denk dat je hier echt niks had begonnen. Als je op de grond ligt en iemand spuit vol in je ogen met die zooi dan houdt het wel al een beetje op tegen 4 man (of 2)

Dit was een gevalletje incasso, en niet zo zuinig ook.

Voor de daders te hopen dat ze een keer de verkeerde pakken die wellicht weet te achterhalen wie het zijn. Rechtssysteem is een goed iets natuurlijk, maar een ouderwetsch pak rammel smaakt toch beter.

Heftige gebeurtenis in ieder geval voor die jongen. Erg lullig.
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:55:45 #75
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_79510090
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Denk dat je hier echt niks had begonnen. Als je op de grond ligt en iemand spuit vol in je ogen met die zooi dan houdt het wel al een beetje op tegen 4 man (of 2)
Waarschijnlijk had ik net zo hard op m'n flikker gehad als het slachtoffer ja.
pi_79510128
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Kijk hier eens naar, Veenendaal 3 jaar geleden.

Eddy Zoey vraagt mensen op straat over hun stad, het meisje vanaf 2.32 vertelt over haar ervaringen met de Veenendaalse marokkanen...

http://player.omroep.nl/?aflID=4389389

Nee het is allemaal onverwacht en een verrassing anno 2010...
Veel ongastvrijer ga je ze niet vinden.
pi_79510362
De kok komt wel een beetje over als een eitje, als ik het zo lees.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_79510579
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:00 schreef Theoria_Colorum het volgende:
De gemiddelde Marokkaan ook, maar in een groep heb je ineens ander verhaal , zit zelfs een geblondeerde bij.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:06:05 #79
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_79510604
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:00 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Eitjes genoeg in de samenleving, vandaar ook die dat die tokkies hun gang kunnen gaan.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_79510770
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:06 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Eitjes genoeg in de samenleving, vandaar ook die dat die tokkies hun gang kunnen gaan.
Tsja onze minister president is geen goed voorbeeld als staatsman.
pi_79517640
quote:
Ik zou hard wegrennen en tegelijk de knopjes 1 en 2 van mijn telefoon indrukken. Als je zegt waar je bent en de politie hoort het vechten, komen ze wel.

Alhoewel, in VerNederland...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 24 maart 2010 @ 04:44:57 #82
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_79517803
quote:

[..]

Er is wel meer interessante informatie:
Wanneer waren die twee prepaids voor het eerst aan? En waar? Veenendaal Oost? Of juist Utrecht West?
En wisselde die prepaid op exact dezelfde tijd van zendmast als een mobiele telefoonabonnement? Dan maar ff van die abo de sporen volgen, eens kijken wat dat oplevert, etc...
pi_79519259
Wat ik hier in de buurt zie gebeuren is dat autochtone mensen zich maar gaan bewapenen tegen dergelijk tuig.
Of ze geven hun vriendin een stengun/pepperspray mee als ze alleen op pad moeten .

Het is het wachten op de eerste held die er eentje afmaakt
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_79519350
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 08:45 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat ik hier in de buurt zie gebeuren is dat autochtone mensen zich maar gaan bewapenen tegen dergelijk tuig.
Of ze geven hun vriendin een stengun/pepperspray mee als ze alleen op pad moeten .

Het is het wachten op de eerste held die er eentje afmaakt
Wat let je? xD
pi_79519411
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 08:50 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Wat let je? xD
Ben nog nooit overvallen . Maar denk dat ze me beter in coma kunnen schoppen want ik zou het never nooit accepteren . Dan maar dood . Meteen weer 10 zetels voor de PVV erbij dus sterf je als martelaar
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_79519444
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 08:52 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ben nog nooit overvallen . Maar denk dat ze me beter in coma kunnen schoppen want ik zou het never nooit accepteren . Dan maar dood . Meteen weer 10 zetels voor de PVV erbij dus sterf je als martelaar
Dan heb je iig wel iets bereikt in je leven.
pi_79527793
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 08:54 schreef gameniet het volgende:

[..]

dat is het probleem...
=

maar vrees niet...zal niet lang meer duren of een over de toeren zijnde vader, broer of vriend neemt een keer wraak als bijvoorbeeld dochter of vriendin door zulke is aangerand.
Wut

Interessante film over precies dit thema. Echt het kijken waard.

En dat van de geitenwollensokken linkse Duitse staatstelevisie.

[ Bericht 13% gewijzigd door paddy op 28-03-2010 04:03:56 ]
pi_79557131
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 13:02 schreef Igen het volgende:

[..]

Wut

Interessante film over precies dit thema. Echt het kijken waard.

En dat van de geitenwollensokken linkse Duitse staatstelevisie.
director Züli Aladag.
pi_79557212
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef sig000 het volgende:

[..]

Veel ongastvrijer ga je ze niet vinden.
Ik kijk er nu ook even naar. Jezus wat een pannekoeken daar.
pi_79563194
hier kun je alleen maar het leger op afsturen
als Nederlandse mensen in hun eigen land geterroriseerd worden hebben we het over een gevaar voor binnenlandse veiligheid
ik zou zeggen, meteen 500 man militairen naar Veenendaal.

en o ja, ook weer martelingen invoeren voor de daders.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_79575320
Het schokkendste is nog wel de reactie van Groenlinks die het gelijk voor de slachtoffers opneemt. Als je dit leest wordt je woedend van de achterlijke mongolen die bij GL zitten. Dat is voor mij de reden om nooit maar dan ook helemaal nooit op zo'n achterlijke partij te stemmen. op GL
pi_79576117
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:47 schreef kakner2 het volgende:
Het schokkendste is nog wel de reactie van Groenlinks die het gelijk voor de slachtoffers opneemt. Als je dit leest wordt je woedend van de achterlijke mongolen die bij GL zitten. Dat is voor mij de reden om nooit maar dan ook helemaal nooit op zo'n achterlijke partij te stemmen. op GL
Welke reactie? Linkje/quotetje?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_79578019
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:47 schreef kakner2 het volgende:
Voor de daders bedoel je? Anders snap ik je probleem niet.
pi_79578460
quote:

Er was toch ook in ieder geval één autochtoon bij? Ga jij dan ook een handschoen oppakken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:27:09 #95
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_79579222
Ik hoop dat die jongen geen blijvend letsel er aan over heeft gehouden. Verschrikkelijke ervaring zeg.

Ben er op zich niet banger door geworden. Durf nog gewoon over straat op de meest ongure plekken. Kan me zelf op zich ook goed verweren. Op de studentensoos heeft zo'n complete jaarclub me eens proberen te strippen: dat is ze niet gelukt, beet keihard van me af.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  donderdag 25 maart 2010 @ 18:29:08 #96
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_79579281
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

http://veenendaalsekrant.(...)mocht-al.513227.news

Wat raar dat niemand deze jongen hielp.
Ja daar dat vind ik ook raar, wat ik nog veel raarder vind is dat het GVD weer eens onze allochtone vrienden uit Marokko zijn. Moeten WIJ moeite stoppen om HUN te integreren. Waarom rotten ZIJ niet op naar waar ze vandaan komen.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:43:17 #97
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_79582064
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef Outlined het volgende:

[..]

Ja daar dat vind ik ook raar, wat ik nog veel raarder vind is dat het GVD weer eens onze allochtone vrienden uit Marokko zijn. Moeten WIJ moeite stoppen om HUN te integreren. Waarom rotten ZIJ niet op naar waar ze vandaan komen.
"hen"...

Maar goed, dit getuigt ook niet echt van een zinnige reactie, dus waarom ik uberhaupt erop in ga...
put
your
clothes
on!
pi_79582278
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

http://veenendaalsekrant.(...)mocht-al.513227.news

Wat raar dat niemand deze jongen hielp.
Dat is niet raar in Nederland. Daar zijn allerlei oorzaken voor aan te wijzen: angst dat men ook klappen krijgt of angst dat men tegen een vervolging aan gaat lopen, want in het vervolgen van mensen die zich verdedigen of anderen verdedigen is men wel heel goed in Nederland.

Nederland.
pi_79604465
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:51 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Voor de daders bedoel je? Anders snap ik je probleem niet.
Ja idd, foutje
pi_79661620
het blijft een chaos hiero in Vdaal. Was net in een kroeg, komen er stuk of 8 Marokkanen binnen beginnen met barkrukken te smijten, gooien ruit door, slopen geluidsinstallatie, gooien alle glazen en flessen kapot omdat ze iemand zochten die daar moest zijn maar er natuurlijk niet was... kwartier later komt te politie, maar iedereen was voor de verandering al weer verdwenen...
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')