abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79533579
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:07 schreef maartena het volgende:

[..]

Tja.... als je niets on-topic kunt inbrengen, dan ga ja maar op de toer van "Hij woont niet in Nederland, DUS kan hij niets weten van wat er in Nederland speelt".
Nee, maartena, geweldige vent die je er bent, ik ga juist op de toer van "hij woont niet in Nederland, MÁÁR weet desondanks veel beter wat er allemaal in Nederland speelt, dan de Nederlanders zelf!" Een dat is knap, maartena, daar neem ik mijn petje voor af, maartena, want zoals jij is er geen ander.

Jij zou eigenlijk terug moeten komen naar Nederland om orde op zaken te stellen, want ik weet zeker dat íédereen, zelfs de állergrootste multiculticriticaster, naar jou zal luisteren en in zal zien dat hij of zij een notoire zeikerd, aansteller en een leugenaar is.
quote:
Intussen zijn Fokkers uiteraard compleet gerechtigd om te posten in topics over Amerika, en weten natuurlijk precies hoe daar de vork in de steel zit, ook al wonen ze er niet.....
Ook hier sla je de spijker weer op z'n kop, maartena. Wat ben je toch ook geniaal! Natuurlijk is het een grote schande dat Nederlanders op een Nederlands forum hun mening ventileren over wat er ergens anders in de wereld allemaal gebeurt. Maar jij woont inmiddels al 8 jaar ergens anders, dus jij hebt duidelijk recht van spreken! Jou maken ze na 8 jaar niets meer wijs over de wereld, jij weet hoe de zaken in elkaar steken!

Het is natuurlijk buitengewoon jammer dat zo'n bijzonder iemand als jij Nederland ooit heeft verlaten, maar ik begrijp het wel: Nederland is gewoon te klein voor je! Teveel bekrompen zeikerds en leugenaars, die jouw geluk in de weg zitten. Gelukkig heb je dat soort mensen niet in de VS, het lichtend baken van de wereld waar het liberale waarheidsdenken ongekende hoogte heeft bereikt en conservatieve krachten geen enkele kans krijgen. Dus heb jij jouw geluk in eigen hand genomen en heb je die zeurende, leugenachtige Nederlanders vaarwel gezegd.

En dat vooruitstevende besluit, maartena, dat van een zeer groot inzicht getuigt, is simpelweg fé-nó-mé-náál! Daar zal elke andere Nederlander die ondanks alles toch zo dom is geweest om in Nederland te blijven wonen, jou tot in lengte van dagen om benijden.
pi_79533789
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:35 schreef analjustice het volgende:

[..]

Nee, maartena, geweldige vent die je er bent, ik ga juist op de toer van "hij woont niet in Nederland, MÁÁR weet desondanks veel beter wat er allemaal in Nederland speelt, dan de Nederlanders zelf!" Een dat is knap, maartena, daar neem ik mijn petje voor af, maartena, want zoals jij is er geen ander.

Jij zou eigenlijk terug moeten komen naar Nederland om orde op zaken te stellen, want ik weet zeker dat íédereen, zelfs de állergrootste multiculticriticaster, naar jou zal luisteren en in zal zien dat hij of zij een notoire zeikerd, aansteller en een leugenaar is.
[..]

Ook hier sla je de spijker weer op z'n kop, maartena. Wat ben je toch ook geniaal! Natuurlijk is het een grote schande dat Nederlanders op een Nederlands forum hun mening ventileren over wat er ergens anders in de wereld allemaal gebeurt. Maar jij woont inmiddels al 8 jaar ergens anders, dus jij hebt duidelijk recht van spreken! Jou maken ze na 8 jaar niets meer wijs over de wereld, jij weet hoe de zaken in elkaar steken!

Het is natuurlijk buitengewoon jammer dat zo'n bijzonder iemand als jij Nederland ooit heeft verlaten, maar ik begrijp het wel: Nederland is gewoon te klein voor je! Teveel bekrompen zeikerds en leugenaars, die jouw geluk in de weg zitten. Gelukkig heb je dat soort mensen niet in de VS, het lichtend baken van de wereld waar het liberale waarheidsdenken ongekende hoogte heeft bereikt en conservatieve krachten geen enkele kans krijgen. Dus heb jij jouw geluk in eigen hand genomen en heb je die zeurende, leugenachtige Nederlanders vaarwel gezegd.

En dat vooruitstevende besluit, maartena, dat van een zeer groot inzicht getuigt, is simpelweg fé-nó-mé-náál! Daar zal elke andere Nederlander die ondanks alles toch zo dom is geweest om in Nederland te blijven wonen, jou tot in lengte van dagen om benijden.
Knap. Zoveel woorden en geen enkele zin in je betoog (als je deze hersenscheet als zodanig mag kwalificeren) draagt bij aan de discussie die in dit topic wordt gevoerd. In plaats van dat je Maartena's bewering probeert te weerleggen, reageer je als een klein kind door enkel op de man te spelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:40:15 #83
177885 JoaC
Het is patat
pi_79533799
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:01 schreef voice-over het volgende:

[..]

Een stoffige kamergeleerde als marteena zou eens flink van bil moeten gaan ipv de hele dag naar cijfertjes turen. Met andere woorden, je begrijpt cijfers en trends beter als je je ogen open houdt voor de wereld om je heen.
Op dat moment interpreteer je, en ben je subjectief bezig, zelfde geldt voor cijfers.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:41:16 #84
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79533842
Goed, nu we de complete onzin van relkloon analjustice, die niet meer on-topic wil reageren, maar in plaats overgeschakeld is tot persoonlijke aanvallen..... hebben gehad..... kunnen we dan nu plaatsmaken voor mensen met wat meer intelligentie die nog wel on-topic kunnen reageren?

PVV. Wilders. Islam. Criminaliteit.

Analjustice/voice-over zijn gestopt met on-topic zijn. Wie kan het nog wel?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:56:46 #85
177885 JoaC
Het is patat
pi_79534481
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:41 schreef maartena het volgende:
Goed, nu we de complete onzin van relkloon analjustice, die niet meer on-topic wil reageren, maar in plaats overgeschakeld is tot persoonlijke aanvallen..... hebben gehad..... kunnen we dan nu plaatsmaken voor mensen met wat meer intelligentie die nog wel on-topic kunnen reageren?

PVV. Wilders. Islam. Criminaliteit.

Analjustice/voice-over zijn gestopt met on-topic zijn. Wie kan het nog wel?
Wat voice-over zegt is dat hij beter interpreteert, dus dat zijn mening beter is naar zijn mening, en daarom waar
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_79534564
Wilders,yes he CAN
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:19:03 #87
177885 JoaC
Het is patat
pi_79535331
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef RechtseRukker het volgende:
Wilders,yes he CAN
Ook jij hebt het over het blikveld?
[..]
  woensdag 24 maart 2010 @ 17:19:32 #88
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79537735
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef RechtseRukker het volgende:
Wilders,yes he CAN
Tja.... dat CAN waar Wilders mee in zee is gegaan voor zijn film.... is denk ik niet eens een organisatie waar de meeste Nederlandse PVV stemmers echt achter staan, maar het zegt wel weer een en ander over de "Joods Christelijke normen en waarden" die hij in de grondwet wil zetten:

"Since its inception in 1989, the Christian Action Network has strongly supported the right to life for the unborn; voluntary prayer in public schools and restoring religious liberties; has lobbied in favor of legislation that would defend traditional marriage; has worked to expose "Gay Days at Walt Disney World" to protect children and families; and has advocated an end to taxpayer-funded "hate art" through the National Endowment for the Arts."

Dit is een beweging waar ik de SGP nog wel mee zie samenwerken. Heeft Wilders toch een diepere, meer Christelijke boodschap?
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_79538851
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:19 schreef maartena het volgende:

[..]

Tja.... dat CAN waar Wilders mee in zee is gegaan voor zijn film.... is denk ik niet eens een organisatie waar de meeste Nederlandse PVV stemmers echt achter staan, maar het zegt wel weer een en ander over de "Joods Christelijke normen en waarden" die hij in de grondwet wil zetten:

"Since its inception in 1989, the Christian Action Network has strongly supported the right to life for the unborn; voluntary prayer in public schools and restoring religious liberties; has lobbied in favor of legislation that would defend traditional marriage; has worked to expose "Gay Days at Walt Disney World" to protect children and families; and has advocated an end to taxpayer-funded "hate art" through the National Endowment for the Arts."

Dit is een beweging waar ik de SGP nog wel mee zie samenwerken. Heeft Wilders toch een diepere, meer Christelijke boodschap?
Volgens mij is het meer een gevalletje "The enemy of my enemy is my friend".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:11:23 #90
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79539404
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:54 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij is het meer een gevalletje "The enemy of my enemy is my friend".
Dat zal het wel zijn inderdaad. Toch is het op z'n minst zorgelijk te noemen dat hij met een dergelijke radicale Christelijke organisatie samenwerkt.
-
pi_79550451
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:11 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat zal het wel zijn inderdaad. Toch is het op z'n minst zorgelijk te noemen dat hij met een dergelijke radicale Christelijke organisatie samenwerkt.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)_gaat_niet_door.html
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:56:32 #92
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79552375
quote:
Robert Spencer distantieert zich dus van CAN. Maar het blijft op z'n minst dubieus dat Wilders sowieso in zee is gegaan met zo'n religieuze organisatie, en zijn "Islam Rising: Warning to the west" film blijft nog gewoon te koop via de CAN website, dus helemaal verbroken zijn de banden ook niet.

Met de verkoop van zijn films verdiend CAN ook geld natuurlijk, wat dan toch weer voor dergelijke anti-homo propaganda gebruikt kan worden. Het is een non-profit organisatie, dus alles wat binnenkomt gaat er ook weer uit richting wat zij zien als "goede doelen". Het blijft dus nog steeds zorgwekkend dat Wilders zelfs al gepraat heeft met een dergelijke organisatie, laat staan banden heeft aangehaald voor de productie van de film.

En tja.... op de aftiteling van de film staat het ook duidelijk: "In association with Christian Action Network". Het is een leuke poging, maar waar CAN voor staat had Wilders van te voren kunnen weten, en ik denk zelf dat zowel Robert Spencer als Geert Wilders van te voren ook duidelijk wisten met wie ze in zee gingen, zo dom zijn ze ook niet.
-
pi_79552931
En wederom een vlijmscherp betoog van maartena. Ik ben diep onder de indruk. Als dit de aanstellers en leugenaars van dit land niet zal overhalen om niet op de PVV te stemmen, dan weet ik het ook niet meer.
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:25:02 #94
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_79553492
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:10 schreef analjustice het volgende:
En wederom een vlijmscherp betoog van maartena. Ik ben diep onder de indruk. Als dit de aanstellers en leugenaars van dit land niet zal overhalen om niet op de PVV te stemmen, dan weet ik het ook niet meer.
Dankzij marteena gaat het polderplebs massaal links stemmen en vraagt aan Job Cohen vergiffenis voor hun dwaling.
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:33:53 #95
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79553803
Kunnen jullie twee (of jij + kloon) nu echt niets anders dan op de man spelen? Of komen er ook nog inhoudelijke reacties met wat meer substantie?
-
pi_79553965
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:25 schreef voice-over het volgende:

[..]

Dankzij marteena gaat het polderplebs massaal links stemmen en vraagt aan Job Cohen vergiffenis voor hun dwaling.
Ik heb Job Cohen vanmiddag al een excuusmail gestuurd. Uiteraard heb ik daarin expliciet vermeld dat ik hiertoe ben aangezet door de briljante visie van de geniale onafhankelijke denker maartena, die zelfs vanuit het verre Californië de Nederlandse samenleving haarscherp op het netvlies heeft!

Ik heb nog geen antwoord gehad, maar dat kan natuurlijk niet uitblijven. Wellicht zit er een adviesfunctie in het vat voor maartena, want iemand als maartena, die alle neuzen dezelfde linkerkant op krijgt, kan de PvdA natuurlijk goed gebruiken!
pi_79554211
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:39 schreef analjustice het volgende:

[..]

Ik heb Job Cohen vanmiddag al een excuusmail gestuurd. Uiteraard heb ik daarin expliciet vermeld dat ik hiertoe ben aangezet door de briljante visie van de geniale onafhankelijke denker maartena, die zelfs vanuit het verre Californië de Nederlandse samenleving haarscherp op het netvlies heeft!

Ik heb nog geen antwoord gehad, maar dat kan natuurlijk niet uitblijven. Wellicht zit er een adviesfunctie in het vat voor maartena, want iemand als maartena, die alle neuzen dezelfde linkerkant op krijgt, kan de PvdA natuurlijk goed gebruiken!
De naam van deze kloon heb je ontleent aan het standje dat Job je gaf?
pi_79554324
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

De naam van deze kloon heb je ontleent aan het standje dat Job je gaf?
Het is maar goed dat maartena ook op dit forum post, want als links het hiervan zou moeten hebben, was het gauw met hen gedaan.
pi_79554385
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:51 schreef analjustice het volgende:

[..]

Het is maar goed dat maartena ook op dit forum post, want als links het hiervan zou moeten hebben, was het gauw met hen gedaan.
Ik probeer mij aan te passen aan het niveau van de mensen waarmee ik 'discussieer'.
pi_79554426
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:51 schreef analjustice het volgende:

[..]

De behandeling voor je obsessie sloeg nog niet goed aan?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_79554498
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik probeer mij aan te passen aan het niveau van de mensen waarmee ik 'discussieer'.
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

De behandeling voor je obsessie sloeg nog niet goed aan?
Zelfs dit type standaardantwoorden kan maartena oneindig veel beter.
pi_79554655
Maar goed, wat is nou precies de reden om je te verschuilen achter een kloon voor wat slap getrol?
pi_79554810
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:03 schreef Monolith het volgende:
Maar goed, wat is nou precies de reden om je te verschuilen achter een kloon voor wat slap getrol?
Hoe bedoel je?
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:09:02 #104
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_79557622
quote:
'PvdA-leider zet deur voor islam wijd open'
Wilders: Cohen is een ramp
telegraaf
25-3-2010

DEN HAAG - Geert Wilders opent frontaal de aanval op Job Cohen. Volgens de PVV-leider is de kersverse PvdA-aanvoerder 'een wolf in schaapskleren' en 'een gevaar voor Nederland'.

In een gesprek met De Telegraaf waarschuwt Wilders dat Cohen zich profileert als een redelijke man die mensen bindt, maar als burgemeester van Amsterdam heeft bewezen dat problemen onder zijn leiding steeds groter worden.

"Als Cohen landelijk gaat doen wat hij in Amsterdam heeft gedaan, wordt het een grote ramp. De hoofdstad staat stijf bovenaan wat betreft Marokkaanse straatterreur. En uit criminaliteitscijfers blijkt dat het aantal aangiften wegens bedreiging, mishandeling en overvallen stijgt."

Minstens zo erg is volgens de PVV-leider dat Cohen de deur wijd open zet voor de islam. Als voorbeeld haalt Wilders de mislukte PvdA-minister Ella Vogelaar (Integratie) aan, die een storm van kritiek kreeg na haar opmerking dat Nederland in de toekomst een land wordt van joods-christelijk-islamitische tradities. In haar vorig jaar verschenen boek schrijft Vogelaar dat ze destijds een bemoedigend sms'je kreeg van Cohen met de tekst 'van a tot z mee eens'.

"Cohen toont daarmee zijn ware gezicht", fulmineert Wilders. "Hij is Vogelaar in het kwadraat." Ook heeft de PvdA-leider in een lezing de morele agenda van de islam als voorbeeld gesteld en aan vreemdelingen die werden genationaliseerd uitgelegd dat 'gedogen' iets is om trots op te zijn. Schandalig, vindt Wilders. "De morele agenda van de islam staat onder meer voor vrouwenonderdrukking en eerwraak. En als je nieuwkomers, die net hun paspoort krijgen, gaat vertellen dat ze de wet niet zo serieus hoeven te nemen, roep je de problemen over jezelf af."
Ik vind Wilders een gevaarlijke gek maar zijn analyse over Cohen is natuurlijk ongelofelijk raak.
pi_79557646
Wilders windt zich overal zo verschrikkelijk over op. Zou hij niet snel hartproblemen gaan krijgen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_79557762
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:08 schreef analjustice het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Kan je nu ook al niet lezen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_79558558
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:09 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik vind Wilders een gevaarlijke gek maar zijn analyse over Cohen is natuurlijk ongelofelijk raak.
Ik weet niet waar Wilder zich op baseert, maar ik heb juist begrepen dat de criminaliteit in Amsterdam daalt. Bovendien is het enige wat Geert kan op de man spelen. Kansloos figuur.
pi_79558570
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kan je nu ook al niet lezen?
maartena kan dit veel beter.
pi_79558641
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik weet niet waar Wilder zich op baseert, maar ik heb juist begrepen dat de criminaliteit in Amsterdam daalt.
De criminaliteit in Amsterdam daalt inderdaad al vele tientallen jaren op rij. Dit hebben we allemaal te danken aan maartena! Dankzij zijn hoogst intelligente, diepst inspirerende posts op het fok-forum zien steeds meer criminelen in dat het geen zin heeft.
quote:
Bovendien is het enige wat Geert kan op de man spelen. Kansloos figuur.
Inderdaad. En ook dat onderscheidt Geert van goede mensen als maartena en diens volgelingen in de Linkse Kerk: die laatsten spelen namelijk nóóit op de man!
pi_79558742
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bovendien is het enige wat Geert kan op de man spelen.
Nu is dat wel een tendens van de laatste jaren door de hele politiek heen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:46:23 #111
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79559657
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:35 schreef analjustice het volgende:

[..]

[..]

Dit is de nuance die meestal zo node gemist wordt in de verhitte Wildersdiscussies.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_79559851
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:46 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dit is de nuance die meestal zo node gemist wordt in de verhitte Wildersdiscussies.
Oh is die baggerkloon van jou?
pi_79560008
quote:

[..]

Precies, vooral de triljoenen posts negeren die hetzelfde uitdragen als Maartena - maar wel zijn van mensen die afkomstig zijn uit Nederland en er ook wonen. Koosvogels maakte die opmerking eerder ook al terecht. Maar uiteraard zijn dat soort Nederlanders in de ogen van Sachertorte óók nep-Nederlanders. Nederlanders die helemaal niet weten wat er speelt in Nederland. De échte Nederlandse Nederlanders, dat zijn Nederlanders die de multiculturele samenleving haten!
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:55:20 #114
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79560029
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh is die baggerkloon van jou?
Wat is dat nu voor reactie? Ik onderschrijf de briljante alsmede genuanceerde analyse van analjustice. Misschien moet je zelf eens gaan werken aan je nuance, je lijkt wel een Wildersstemmer met dit platte op de man spelen gedoe.
pi_79560115
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:55 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Wat is dat nu voor reactie? Ik onderschrijf de briljante alsmede genuanceerde analyse van analjustice. Misschien moet je zelf eens gaan werken aan je nuance, je lijkt wel een Wildersstemmer met dit platte op de man spelen gedoe.
Hilarisch hypocriet dit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_79560190
quote:

[..]

Waarom ga jij zo'n zielige reactie belonen? Of zijn dit soort reacties tegenwoordig prijzenswaardig onder rechtsmensen? Uitgeluld worden en vervolgens meerdere alinea's proberen grappig te doen over degene die jou heeft uitgeluld.

Ziehier het niveau van de PVV-aanhang.
pi_79560236
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom ga jij zo'n zielige reactie belonen? Of zijn dit soort reacties tegenwoordig prijzenswaardig onder rechtsmensen? Uitgeluld worden en vervolgens meerdere alinea's proberen grappig te doen over degene die jou heeft uitgeluld.

Ik viel vooral over dit stuk van zijn post:
quote:
je lijkt wel een Wildersstemmer met dit platte op de man spelen gedoe.
Ondertussen citeert hij een post die geheel bestaat uit het op de man spelen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_79560279
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:55 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen of waarom je als baggerkloon een extra kloon aan moet maken om mee te baggeren.
pi_79560620
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen of waarom je als baggerkloon een extra kloon aan moet maken om mee te baggeren.
Een calimerogevoel heeft meestal meer dan 1 uitlaatklep nodig. Hoe meer klonen hoe groter dat gevoel en hoe meer klonen hoe kleiner de mogelijkheid om je verhaal op een normale manier te vertellen.(teveel emotie)
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:38:06 #120
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79561560
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gewoon, omdat het kan! Daarbij stem ik helemaal geen PVV, het is nu juist Monolith die zich als PVV-er profileert. Ik stem gewoon netjes genuanceerd D66.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')