quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:58 schreef Lindytje het volgende:netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben ook gisteren begonnen en ik weet nog niet hoeveel maar er moeten er minimaal 7 af
![]()
Ik wacht even af wat TD nu voor een reactie geeft op de foto en als ze de lakjes niet terug willen stuur ik je een pmquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan weet ik al een eigenaar!want ik heb ze beide op mijn verlanglijstje staan haha.
Dankudanku!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:00 schreef babyfeet het volgende:
[..]
netjesben ook gisteren begonnen en ik weet nog niet hoeveel maar er moeten er minimaal 7 af
super lief van jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Laatste oproep!!! Als mensen nog iets van de DM (Duitsland, denk P2!!) willen, ik ga morgenochtend, dus je kan voor die tijd nog PMmen met een bestelling, en meerijden als je wilt en op de route Tilburg-Eindhoven-Venlo-Mönchengladbach woont. Let me know!
Dat is een leuke eerste bestellingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:48 schreef babyfeet het volgende:
Mijn TD pakketje was ook binnen![]()
nu weet ik wat jullie voelen als je het pakketje open maakt wat is dat leuk zeg en ik weet zeker er komt nog veel meer
[ afbeelding ]
Robotika, Delight,dorothy who?,TMI ,hell-yum ,four leaf clover
[ afbeelding ]
spreekt voor zich
[ afbeelding ]
en dit had ik er net nog op zitten ga nu lakken maar ik kan niet kiezen
Ook al zulke leuke aanwinstenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:18 schreef Sjeen het volgende:
Mooi Babyfeet! En een leuk pakketje ook
Ik heb ook foto's
[ afbeelding ]
Mijn eerste Orly's
Pixie Dust, Poison Apple, Prince Charming, Happily ever after, Mirror Mirror, Enchanted Forest
[ afbeelding ]
OPI DS Jewel, OPI DS Top coat en Orly Bonder
Net een invoice ontvangenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef MissJ het volgende:![]()
![]()
![]()
heb net de hele Orly sweet collectie, Opi DS Extravagance, Opi rapdry topcoat en Orly bonder besteld op TD![]()
![]()
Heb het antwoord al gevonden. En mocht iemand er hier nog geinteresseerd in zijn, here it is:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:24 schreef mirannie het volgende:
Oh ja, is er iemand die weet of er erg veel verschil tussen CG Harmony en CG anklets of amethyst zit? Heb al veel swatches zitten kijken, maar vind de verschillen in de kleuren van de plaatjes dusdanig groot, dat ik nou niet goed kan beoordelen hoe groot het verschil is.
Bonder is om chippen tegen te gaan, ben benieuwd of het gaat werken bij mij want de ervaringen zijn nogal uiteenlopend in dit topic.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:29 schreef babyfeet het volgende:
mooi setje zo sjeen.
waar is die opi bonder eigenlijk voor?
Denk dat ie dan toch echt op mijn wishlist moet blijven, vind chromes erg mooi!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:45 schreef Daph_ het volgende:
Ankhlets of Amethysts (ik kan die naam niet eens typen) is met vier laagjes nog sheer. Is een microglitter/glass flecked lak die nogal sheer is. Harmony is juist goed gepigmenteerd en met een of twee laagjes dekkend. Heeft een chrome/metallic finish en is geschikt voor konad
Harmony is erg mooiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Denk dat ie dan toch echt op mijn wishlist moet blijven, vind chromes erg mooi!!
Oeh mooi zeg! Die zou ook prima voor de wedstrijd passenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef Krupelhintsje het volgende:
Mijn nieuwe nageltjes! Printje was zo goed bevallen dat ik het nog een keer gedaan heb, alleen andere basiskleur![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:50 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI DS Jewel met OPi DS Top coat op mijn stompjes
Wauw!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef Krupelhintsje het volgende:
Mijn nieuwe nageltjes! Printje was zo goed bevallen dat ik het nog een keer gedaan heb, alleen andere basiskleur![]()
[ afbeelding ]
[WIN] Versier je nagels, show en win Sally Hansen prijzen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef Krupelhintsje het volgende:
[..]
Thanks! Maar voor welke wedstrijd??
eens... Hoe zijn de regels daar eigenlijk voor?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Sjeen het volgende:
Mja, ik vind het mooi nagels, maar niet echt voor de wedstrijd, lijkt me... Het is niet zelf gedaan, toch?
jazeker welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:37 schreef Krupelhintsje het volgende:
Staat nergens dat je geen foto in mag zenden namens iemand anders.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:20 schreef pussydeluxe het volgende:
Om mee te doen aan de actie moet je in de eerste plaats een FOK! account hebben en ten tweede een foto inzenden van nagels die je zelf hebt versiert ten behoeve van deze actie.
MiXiT, je zus zal zelf een account aan moeten maken.
Nog even een crappy telefoonfoto van mijn gehavende nageltjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:56 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb net mijn nageltjes gelakt met CG Afterglow. Heerlijk kleurtje!
Echter.... Ik was er heilig van overtuigd dat ze droog waren. Wil ik mijn broek aantrekken, nagellak geruineerd!
Dat is Atlantis toch? Qua kleur vind ik ´m op deze foto nog mooier dan de meeste swatches die ik ervan gezien heb.quote:
klopt en als ik mn nagels naast het scherm houd vind ik em zelf nog iets intenser.. wel kleurecht, maar de kleur is nog wat dieperquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is Atlantis toch? Qua kleur vind ik ´m op deze foto nog mooier dan de meeste swatches die ik ervan gezien heb.
Haha, neequote:
Tuurlijk dearie!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:17 schreef Nune het volgende:
Ik had een vraagje voor de dames met een blog, of die gewoon in dit topic posten. Ik wil een serie opzetten van Nederlandse nageldames die dus een guestpost plaatsen op mijn blog, ik weet niet of jullie het leuk vinden om hier aan mee te doen? Zo ja, kan je me PM'en, moet het nog wel uitwerken maar dat komt binnenkort.
Oeh sounds nice!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:17 schreef Nune het volgende:
Ik had een vraagje voor de dames met een blog, of die gewoon in dit topic posten. Ik wil een serie opzetten van Nederlandse nageldames die dus een guestpost plaatsen op mijn blog, ik weet niet of jullie het leuk vinden om hier aan mee te doen? Zo ja, kan je me PM'en, moet het nog wel uitwerken maar dat komt binnenkort.
Jou spreek ik toch wel hihi!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tuurlijk dearie!Wil je een PM of is dit voldoende?
Ohhh ik hou van die suedequote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:39 schreef Daph_ het volgende:
Mag ik even spammen? Mijn blog gaat in de komende drie dagen over naar www.nailswatches.com! Nu zit m'n blog in de overgangsfase, maar over drie dagen is hij helemaal over en moet iedereen hem gewoon kunnen benaderen. Ik zal even kijken of ik het in de OP kan fixen, maar als dat niet lukt, kan iemand anders het dan voor me doen?
Gelijk even picspam:
[ afbeelding ]
Oudere foto van voor mijn gebroken (nu kortere) nagel:
[ afbeelding ]
Dreamcatcher wordt als het goed is niet meer in Nederland verkochtquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:17 schreef _charlie het volgende:
Hello dames!
Spiek al tijden mee, lak mn nagels netjes maar heb geen tijd om te posten helaas...
Haal wel meestal mn inspiratie hier vandaan. Nou had ik alleen een vraagje aan jullie
(eigenlijk twee...)
Mijn nagels chippen zelf heel veel de laatste tijd, dat de bovenste laag loslaat zeg maar. Is daar iets tegen te doen? Want zo breken ze toch wel erg snel af.
Tweede vraag is; Weet iemand of de Dreamcather van Clair's nog ergens te krijgen is? Ik zoek me nu al tijden rot maar kan hem écht niet vinden...
Leuk idee!!!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:17 schreef Nune het volgende:
Ik kliktequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef Lindytje het volgende:
P2:
http://www.dm-drogeriemar(...)orativ/Kosmetik.html
En dan naar Nagels, en dan Farb-auswehl ofzoiets(mijn Duits is zo geweldig.... *kuch*)
Kan de exacte pagina niet geven, mijn laptop werkt niet mee....
Oeh succes! (Muziekje mee? ding schijnt enorm kabaal te maken)quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:21 schreef Mehehelzs het volgende:
Goedemorgen!!!!
Vroeg wakker, zo MRI scan![]()
Mad as a hatter is nog steeds N/A bij TD, hopen dat hij snel komt, dan kan ik mijn bestelling plaatsen. Het is weer pay day geweest!
Ja doe ik wel even!quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:24 schreef PeRi het volgende:
Stuur dr ff een PM Puckzz, dan kan ze er iig niet overheen lezen als ze nog op FOK komt.
Succes!quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:21 schreef Mehehelzs het volgende:
Goedemorgen!!!!
Vroeg wakker, zo MRI scan![]()
Mad as a hatter is nog steeds N/A bij TD, hopen dat hij snel komt, dan kan ik mijn bestelling plaatsen. Het is weer pay day geweest!
Heb ik ook gedaan gisteravond, speciaal voor het zonnetjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Diconnected het volgende:
Zo, even alles bijgelezen. Morgen echt een een mooie holo lakken denk ik, lekker zonnetje enzo
Ik heb de 16e besteld, 17e geshipt en gister was het binnenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
15 en 16 ook goedEerste pakje is binnen, dadelijk foto's
als je van helemaal hysterisch houdt, nfu.ohquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:44 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen heeft het hier altijd over holo lakjes, ik denk dat ik er ook maar een aan ga schaffen! En aangezien ik niet weet wat, dames wat is een echte holo must have?
heb ik ook gedaan, leuke hartjes erop, minstens de helft is eraf gekletterd toen ik ging slapen, dus niet pic-waardig denk ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan gisteravond, speciaal voor het zonnetje
Uh, revvvolution van color club, nfu oh 61 en 62, CG IDK of octa gone wild, OPI ds glamour, CG 2nite Slechts een paar persoonlijke favorietenquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:44 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen heeft het hier altijd over holo lakjes, ik denk dat ik er ook maar een aan ga schaffen! En aangezien ik niet weet wat, dames wat is een echte holo must have?
jawelquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:14 schreef tliciouz het volgende:
Dank jullie wel lady's!Maar ik denk dat ik Revvvolution wel er tussen uit vind springen van alle voorbeelden
pretty. Zeker niet op TD te bestellen?
CG Him Outquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:44 schreef tliciouz het volgende:
ik vind het wel cute dat je die lak altijd "Him Out" noemtquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
CG Him Outheb ik nu ook op:
[ afbeelding ]
en kijk eens in het 100ste topic, dat barst uit zijn voegen van de holo's
mierenneuker is weer happyquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:54 schreef Puckzzz het volgende:
Zo heet die toch?![]()
*snel zoeken gaat*
edit: ah vooruit..."Kaleidoscope Him Out"![]()
Thank you!! Ben er ook echt blij meequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
gaat de goede kant op mirannie, het ziet er strak uit
quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:22 schreef tliciouz het volgende:
Ik keek net op snkr haar blog, en toen vond ik deze http://www.lacquerized.com/2010/03/color-club-wild-at-heart.html die is nog mooier
Zeer mooi!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die wilde ik vandaag juist hier komen spammen![]()
Dus bij deze:
Color Club - Wild at Heart
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik was je al lekker voor!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus bij deze:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh succes! (Muziekje mee? ding schijnt enorm kabaal te maken)
Ohhhhhhhquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus bij deze:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus bij deze:
[ afbeelding ]
Whie, kunnen we voor elkaar duimen vrijdagquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:11 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Me is happy!!!!
1. Zometeen vertrek ik voor een tripje Duitsland om heerlijk te falen
2. Ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek!!(wel voor maar 8u in de week, maar da's beter dan niks!!!)
Oeh, jij ook?? Spannend!! Ik zal voor je duimen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whie, kunnen we voor elkaar duimen vrijdag
Have fun in germanenland!
zuppatoll!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:23 schreef Lindytje het volgende:
Jawohl, ik habe die/der/dem/das punkt gesschnapt
Ik ga vanavond naar de VIP avond maar heb nog nergens kunnen ontdekken dat de OPI in de bonus is bij het Sephora filiaal hier.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:05 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb net OPI AA gekocht!
Ik weet dat ze morgen bij de V&D korting hebben maar ze hadden er nog maar 1 en ik dacht dan zal je net zien kom ik morgen en dan is het lakje weg (A)
Bummer, hij is gewoon weer available bij TD nuquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:05 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb net OPI AA gekocht!
Ik weet dat ze morgen bij de V&D korting hebben maar ze hadden er nog maar 1 en ik dacht dan zal je net zien kom ik morgen en dan is het lakje weg (A)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |