Jou spreek ik toch wel hihi!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tuurlijk dearie!Wil je een PM of is dit voldoende?
Ohhh ik hou van die suedequote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:39 schreef Daph_ het volgende:
Mag ik even spammen? Mijn blog gaat in de komende drie dagen over naar www.nailswatches.com! Nu zit m'n blog in de overgangsfase, maar over drie dagen is hij helemaal over en moet iedereen hem gewoon kunnen benaderen. Ik zal even kijken of ik het in de OP kan fixen, maar als dat niet lukt, kan iemand anders het dan voor me doen?
Gelijk even picspam:
[ afbeelding ]
Oudere foto van voor mijn gebroken (nu kortere) nagel:
[ afbeelding ]
Dreamcatcher wordt als het goed is niet meer in Nederland verkochtquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:17 schreef _charlie het volgende:
Hello dames!
Spiek al tijden mee, lak mn nagels netjes maar heb geen tijd om te posten helaas...
Haal wel meestal mn inspiratie hier vandaan. Nou had ik alleen een vraagje aan jullie
(eigenlijk twee...)
Mijn nagels chippen zelf heel veel de laatste tijd, dat de bovenste laag loslaat zeg maar. Is daar iets tegen te doen? Want zo breken ze toch wel erg snel af.
Tweede vraag is; Weet iemand of de Dreamcather van Clair's nog ergens te krijgen is? Ik zoek me nu al tijden rot maar kan hem écht niet vinden...
Leuk idee!!!!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:17 schreef Nune het volgende:
Ik had een vraagje voor de dames met een blog, of die gewoon in dit topic posten. Ik wil een serie opzetten van Nederlandse nageldames die dus een guestpost plaatsen op mijn blog, ik weet niet of jullie het leuk vinden om hier aan mee te doen? Zo ja, kan je me PM'en, moet het nog wel uitwerken maar dat komt binnenkort.
Ik kliktequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef Lindytje het volgende:
P2:
http://www.dm-drogeriemar(...)orativ/Kosmetik.html
En dan naar Nagels, en dan Farb-auswehl ofzoiets(mijn Duits is zo geweldig.... *kuch*)
Kan de exacte pagina niet geven, mijn laptop werkt niet mee....
Oeh succes! (Muziekje mee? ding schijnt enorm kabaal te maken)quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:21 schreef Mehehelzs het volgende:
Goedemorgen!!!!
Vroeg wakker, zo MRI scan![]()
Mad as a hatter is nog steeds N/A bij TD, hopen dat hij snel komt, dan kan ik mijn bestelling plaatsen. Het is weer pay day geweest!
Ja doe ik wel even!quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:24 schreef PeRi het volgende:
Stuur dr ff een PM Puckzz, dan kan ze er iig niet overheen lezen als ze nog op FOK komt.
Succes!quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:21 schreef Mehehelzs het volgende:
Goedemorgen!!!!
Vroeg wakker, zo MRI scan![]()
Mad as a hatter is nog steeds N/A bij TD, hopen dat hij snel komt, dan kan ik mijn bestelling plaatsen. Het is weer pay day geweest!
Heb ik ook gedaan gisteravond, speciaal voor het zonnetjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Diconnected het volgende:
Zo, even alles bijgelezen. Morgen echt een een mooie holo lakken denk ik, lekker zonnetje enzo
Ik heb de 16e besteld, 17e geshipt en gister was het binnenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
15 en 16 ook goedEerste pakje is binnen, dadelijk foto's
als je van helemaal hysterisch houdt, nfu.ohquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:44 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen heeft het hier altijd over holo lakjes, ik denk dat ik er ook maar een aan ga schaffen! En aangezien ik niet weet wat, dames wat is een echte holo must have?
heb ik ook gedaan, leuke hartjes erop, minstens de helft is eraf gekletterd toen ik ging slapen, dus niet pic-waardig denk ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan gisteravond, speciaal voor het zonnetje
Uh, revvvolution van color club, nfu oh 61 en 62, CG IDK of octa gone wild, OPI ds glamour, CG 2nite Slechts een paar persoonlijke favorietenquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:44 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen heeft het hier altijd over holo lakjes, ik denk dat ik er ook maar een aan ga schaffen! En aangezien ik niet weet wat, dames wat is een echte holo must have?
jawelquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:14 schreef tliciouz het volgende:
Dank jullie wel lady's!Maar ik denk dat ik Revvvolution wel er tussen uit vind springen van alle voorbeelden
pretty. Zeker niet op TD te bestellen?
CG Him Outquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:44 schreef tliciouz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |