Ja doe ik wel even!quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:24 schreef PeRi het volgende:
Stuur dr ff een PM Puckzz, dan kan ze er iig niet overheen lezen als ze nog op FOK komt.
Succes!quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:21 schreef Mehehelzs het volgende:
Goedemorgen!!!!
Vroeg wakker, zo MRI scan![]()
Mad as a hatter is nog steeds N/A bij TD, hopen dat hij snel komt, dan kan ik mijn bestelling plaatsen. Het is weer pay day geweest!
Heb ik ook gedaan gisteravond, speciaal voor het zonnetjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Diconnected het volgende:
Zo, even alles bijgelezen. Morgen echt een een mooie holo lakken denk ik, lekker zonnetje enzo
Ik heb de 16e besteld, 17e geshipt en gister was het binnenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
15 en 16 ook goedEerste pakje is binnen, dadelijk foto's
als je van helemaal hysterisch houdt, nfu.ohquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:44 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen heeft het hier altijd over holo lakjes, ik denk dat ik er ook maar een aan ga schaffen! En aangezien ik niet weet wat, dames wat is een echte holo must have?
heb ik ook gedaan, leuke hartjes erop, minstens de helft is eraf gekletterd toen ik ging slapen, dus niet pic-waardig denk ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan gisteravond, speciaal voor het zonnetje
Uh, revvvolution van color club, nfu oh 61 en 62, CG IDK of octa gone wild, OPI ds glamour, CG 2nite Slechts een paar persoonlijke favorietenquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:44 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen heeft het hier altijd over holo lakjes, ik denk dat ik er ook maar een aan ga schaffen! En aangezien ik niet weet wat, dames wat is een echte holo must have?
jawelquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:14 schreef tliciouz het volgende:
Dank jullie wel lady's!Maar ik denk dat ik Revvvolution wel er tussen uit vind springen van alle voorbeelden
pretty. Zeker niet op TD te bestellen?
CG Him Outquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:44 schreef tliciouz het volgende:
ik vind het wel cute dat je die lak altijd "Him Out" noemtquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
CG Him Outheb ik nu ook op:
[ afbeelding ]
en kijk eens in het 100ste topic, dat barst uit zijn voegen van de holo's
mierenneuker is weer happyquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:54 schreef Puckzzz het volgende:
Zo heet die toch?![]()
*snel zoeken gaat*
edit: ah vooruit..."Kaleidoscope Him Out"![]()
Thank you!! Ben er ook echt blij meequote:Op woensdag 24 maart 2010 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
gaat de goede kant op mirannie, het ziet er strak uit
quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:22 schreef tliciouz het volgende:
Ik keek net op snkr haar blog, en toen vond ik deze http://www.lacquerized.com/2010/03/color-club-wild-at-heart.html die is nog mooier
Zeer mooi!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die wilde ik vandaag juist hier komen spammen![]()
Dus bij deze:
Color Club - Wild at Heart
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik was je al lekker voor!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus bij deze:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 24 maart 2010 07:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh succes! (Muziekje mee? ding schijnt enorm kabaal te maken)
Ohhhhhhhquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus bij deze:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus bij deze:
[ afbeelding ]
Whie, kunnen we voor elkaar duimen vrijdagquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:11 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Me is happy!!!!
1. Zometeen vertrek ik voor een tripje Duitsland om heerlijk te falen
2. Ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek!!(wel voor maar 8u in de week, maar da's beter dan niks!!!)
Oeh, jij ook?? Spannend!! Ik zal voor je duimen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whie, kunnen we voor elkaar duimen vrijdag
Have fun in germanenland!
zuppatoll!quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:23 schreef Lindytje het volgende:
Jawohl, ik habe die/der/dem/das punkt gesschnapt
Ik ga vanavond naar de VIP avond maar heb nog nergens kunnen ontdekken dat de OPI in de bonus is bij het Sephora filiaal hier.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:05 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb net OPI AA gekocht!
Ik weet dat ze morgen bij de V&D korting hebben maar ze hadden er nog maar 1 en ik dacht dan zal je net zien kom ik morgen en dan is het lakje weg (A)
Bummer, hij is gewoon weer available bij TD nuquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:05 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb net OPI AA gekocht!
Ik weet dat ze morgen bij de V&D korting hebben maar ze hadden er nog maar 1 en ik dacht dan zal je net zien kom ik morgen en dan is het lakje weg (A)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |