abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:02:20 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79486964
Ja, of Nee, een hele nieuwe DS of weer een gevalletje uitmelken van weer net iets veranderen. Voor het eerst in actie te zien op de E3 van dit jaar en vanaf Maart volgend jaar bij onze Japanse vrienden te koop.
quote:
March 23, 2010 - Nintendo has announced the 3DS, a new hand-held system set for release before March 2011 in Japan. This new system will be fully unveiled at this year's E3 show in June.

While details are a bit slim as of now, the announcement stated the console would incorporate 3D technology without the need for players to wear special glasses. The 3DS will also be backwards compatible with all DS and DSi software.

Nintendo says this new portable machine will "succeed" the DS series. As of December 2009, the DS console has sold 125 million units worldwide.

Rumors of a new DS console have been buzzing for a while now. The latest instance came from President and CEO Satoru Iwata, when he reportedly told Japanese newspaper Asahi Shimbun the company was working on a DS successor that would have "highly detailed graphics" and use a sensor with the ability to "read the movements of people playing." Another rumor suggested NVIDIA's Tegra processor would power a new DS hand-held. Both of these reports remain unconfirmed as of now, however.
bron: http://ds.ign.com/articles/107/1079233p1.html
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Donald Duck held dinsdag 23 maart 2010 @ 13:05:50 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_79487105
Krachtigere hardware, 3D-weergave en een bewegingssensor laten wel duidelijk zien dat dit een echte opvolger is ipv een enkel herontwerp
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:06:51 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79487153
ik hoop het wel, maar ik heb bij Nintendo zo langzamerhand het gevoel: eerst zien, dan geloven
pi_79487238
3D gaming

En wanneer stopt NIN met het debiel snel uitpompen van hardware? Ik snap dat het allemaal relatief simpele hardware is, en dat er geen aanlooptijd nodig is voordat het optimaal benut kan worden (hence al de dikke bagger die er voor die apparaatjes uitkomen). Maar come-on, nu 4 handhelds in wat? 3 jaar ofzo? Dit gaat echt nooit werken
pi_79487357
Het is geen update, het is een nieuw systeem.

Hij komt het komende fiscale jaar nog uit, en niet alleen in Japan.

-3d zonder bril
-backwards compatible met DS en DSi
-verder aangekondigd op de E3

Speculaties van de GDC:
1) Two screens, with virtually no seam between them when open
2) Screens are higher resolution, but exact resolution is unknown
3) Powered by nVidia Tegra
4) Roughly as powerful as a Gamecube, and apparently similar to program for
5) Uses carts - believed to be same size as DS/DSi carts, only with different guts
6) Due out in 2010 in at least one territory
7) Accelerometer for motion control
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_79487427
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:06 schreef Klonk het volgende:
ik hoop het wel, maar ik heb bij Nintendo zo langzamerhand het gevoel: eerst zien, dan geloven
Mee eens
  Donald Duck held dinsdag 23 maart 2010 @ 13:13:19 #7
46149 __Saviour__
pi_79487429
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
En wanneer stopt NIN met het debiel snel uitpompen van hardware? Ik snap dat het allemaal relatief simpele hardware is, en dat er geen aanlooptijd nodig is voordat het optimaal benut kan worden (hence al de dikke bagger die er voor die apparaatjes uitkomen). Maar come-on, nu 4 handhelds in wat? 3 jaar ofzo? Dit gaat echt nooit werken
Dat waren gewoon revisies, geen compleet nieuwe apparaten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_79487493
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat waren gewoon revisies, geen compleet nieuwe apparaten.
Doet niet af dat het valt onder 'uitpompen van hardware'.

De consument weet ook niet meer wat hij moet lijkt me.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:16:19 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79487542
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:13 schreef ignaciorjh het volgende:

[..]

Mee eens
en dat doet mij als ouwe Nintendo nerd best pijn
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:32:26 #10
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_79488067
Ik vind het interessant. Ze moeten tenslotte iets doen om bv. Sony voor te blijven. En dat doe je door steeds weer vernieuwend te zijn en niet op je lauweren te rusten.

Nu ben ik blij dat ik de DSi heb overgeslagen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_79498443
Ik ben benieuwd
pi_79504853
Zo erg als Virtual Boy kan het nooit worden. Ben benieuwd.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:24:28 #13
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_79505539
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:32 schreef Dromer het volgende:
Ik vind het interessant. Ze moeten tenslotte iets doen om bv. Sony voor te blijven. En dat doe je door steeds weer vernieuwend te zijn en niet op je lauweren te rusten.

Nu ben ik blij dat ik de DSi heb overgeslagen.
Ze hoeven sony voor te blijven, sony is met de PSP op een vergelijkbare manier bezig geweest als sega in der tijd met zn gamegear, en hebben ier volgensmij niet eens meer marktaandeel weten te halen, je kunt ook geen handheld uitbrengen met de technologie van je huidige console, en daar een schappelijke prijs voor vragen, zolang het overgrote deel van je doelgroep zon handheld gebruikt om tetris, sudoku of veredelde flashgames op te spelen, daarbij hebben ze in de caravan tegenwoordig ook een standplaats met electriciteit, dus nemen ze wel een TV+een PS3 mee als het animatieteam op de camping tegenvalt.
Ik verwacht zelf niet dat een evt nieuwe nintendo/sony handheld zo'n revolutie gaat brengen in het handheld gamen, typysche handheld games speel je niet op de console vanwege gebrek aan toffe graphs en typysche console games speel je niet op een handheld vanwege het gebrek aan knoppen om een port net zo te spelen als op een console.
pi_79507974
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ze hoeven sony voor te blijven, sony is met de PSP op een vergelijkbare manier bezig geweest als sega in der tijd met zn gamegear, en hebben ier volgensmij niet eens meer marktaandeel weten te halen, je kunt ook geen handheld uitbrengen met de technologie van je huidige console, en daar een schappelijke prijs voor vragen, zolang het overgrote deel van je doelgroep zon handheld gebruikt om tetris, sudoku of veredelde flashgames op te spelen, daarbij hebben ze in de caravan tegenwoordig ook een standplaats met electriciteit, dus nemen ze wel een TV+een PS3 mee als het animatieteam op de camping tegenvalt.
Ik verwacht zelf niet dat een evt nieuwe nintendo/sony handheld zo'n revolutie gaat brengen in het handheld gamen, typysche handheld games speel je niet op de console vanwege gebrek aan toffe graphs en typysche console games speel je niet op een handheld vanwege het gebrek aan knoppen om een port net zo te spelen als op een console.
niet?

http://kotaku.com/5497827/psp-still-winning-the-war-in-japan

dinsdag 23 maart 2010 @ 21:20:52 #15
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_79508265
quote:
Japan is wel het laatste verkoopgebied als je de verkoopcijfers wil reflecteren op wat er in de rest van de wereld gebeurd, daar veranderen de cijfers op ieder moment dat er een monster hunter/dragonquest/dynasty warriors of gundam game exclusief voor een platform verschijnt(waarvan de helft van deze titels niet eens het westen uitkomen, en de andere helft over het algemeen geen reden zijn om een bepaald platform aan te schaffen).
pi_79509957
Wellicht heb je daar een punt, maar toch kun het marktaandeel PSP niet wegcijferen lijkt me. Ook op globale schaal niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2010 21:53:14 ]
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:14:46 #17
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_79511023
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Wellicht heb je daar een punt, maar toch kun het marktaandeel PSP niet wegcijferen lijkt me. Ook op globale schaal niet.
Mwoah, als je kijkt wat het aantal verkochte PSPGo's betreft bekijkt, kan dat eerder zeggen dat men nog ff snel een oud model(tegen al dan niet gereduceerde prijzen) aan wil schaffen, dan dat de consument graag de kant op gaat die sony wilt.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 23-03-2010 22:25:48 ]
  dinsdag 23 maart 2010 @ 23:54:38 #18
45722 Dromer
pi_79515590
Vergeet niet dat Nintendo het voor een groot deel moet hebben van de DS waar Sony een veel groter concern is en écht niet vergeleken moet worden met Sega. (waar ik overigens groot fan van ben geweest toen het nog echt Sega was)
Sony kan het zich permitteren verlies te maken op een console (in een poging die het publiek door de strot te duwen) waar Nintendo dat niet kan.
Als één van deze bedrijven bang moet zijn Sega achterna te gaan zal het Nintendo zijn. Daarom moeten ze nieuwe trends voor zijn door ze zelf te creëren.
pi_79518475
quote:
Ja en nu graag de cijfers van Europa
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:07:51 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79519766
Zo zal de techniek wel werken denk ik:

Overigens, die PSP vs DS sales discussie gaat nergens over. De DS is Keizer in Japan. 30M vs 14M ongeveer.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_79519977
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo zal de techniek wel werken denk ik:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Overigens, die PSP vs DS sales discussie gaat nergens over. De DS is Keizer in Japan. 30M vs 14M ongeveer.
Die eerste is wel kick ass
Japan ja .... De rest van de wereld ??
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:20:40 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79520066
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:17 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Die eerste is wel kick ass
Japan ja .... De rest van de wereld ??
De rest van de wereld ongeveer 128M tegen 57M DS is koning. Klaar. PSP is dood. Maar daar is dit topic niet voor!

Ik blijf skeptisch over deze 3DS. Ik vind de timing erg stom (1 april is volgende week ) en de manier van aankondigen is wat vreemd. Nu was het bij de DS ook zo dat er een persbericht uitgestuurd werd en dat ding later pas getoond is, maar toch... Ik wacht wel tot het 2 april is, en daarna kan ik me voorbereiden op de E3
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:25:41 #23
45722 Dromer
pi_79520208
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De rest van de wereld ongeveer 128M tegen 57M DS is koning. Klaar. PSP is dood. Maar daar is dit topic niet voor!

Ik blijf skeptisch over deze 3DS. Ik vind de timing erg stom (1 april is volgende week ) en de manier van aankondigen is wat vreemd. Nu was het bij de DS ook zo dat er een persbericht uitgestuurd werd en dat ding later pas getoond is, maar toch... Ik wacht wel tot het 2 april is, en daarna kan ik me voorbereiden op de E3
Inderdaad, ik heb het dan ook niet over nu maar over de toekomst en de noodzaak om daarvoor weer iets vernieuwends te ontwikkelen, de 3DS dus.
En ach.. sceptisch. Voor de lancering van de WII waren er ook genoeg vraagtekens hier en kijk eens wat daar van is gekomen. (daarentegen was de DS vanaf het begin al kicken)

Voor een 1 April grap zou het wel erg zwak zijn. (dan zou je iets gekkers verwachten)
pi_79520216
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Bron ?

En DS = gay . Zoals de WII ook gay is .
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:27:33 #25
45722 Dromer
pi_79520265
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Bron ?

fanboy alert.
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:30:58 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79520377
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef Dromer het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb het dan ook niet over nu maar over de toekomst en de noodzaak om daarvoor weer iets vernieuwends te ontwikkelen, de 3DS dus.
En ach.. sceptisch. Voor de lancering van de WII waren er ook genoeg vraagtekens hier en kijk eens wat daar van is gekomen. (daarentegen was de DS vanaf het begin al kicken)
Ik vind dat zowel de Wii als de DS tegenvallen (ondanks dat ik 30+ DS games heb). Zeker de laatste jaren is de DS echt niet interessant als handheld eigenlijk. Ligt gedeeltelijk ook aan mezelf denk ik, maar wat dat betreft is het wel goed dat er een nieuwe handheld komt.
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Bron ?

Je moeder ook. En nou normaal doen.
pi_79520457
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[..]

Je moeder ook. En nou normaal doen.
Nou komop met die bron van je pisvlek
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:36:55 #28
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79520541
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:33 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nou komop met die bron van je pisvlek
Dat was VG Chartz voor een ruwe schatting. Wikipedia heeft 125 vs 60 staan. Met als bronnen:
http://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2010/100128e.pdf#page=9
en
http://au.psp.ign.com/articles/107/1077450p1.html

Is dat goed genoeg voor je?
pi_79520673
Roy doe geen moeite man

Wat een idioot.
pi_79520821
Dat kotaku plaatje geeft de verkoop van consoles in Japan van 8 - 14 maart weer, lekker relevant
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:48:35 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79520884
Tijd voor nieuws

Reactie Sony op de aankondiging:
quote:
Sony's John Koller has said there are no plans to follow in Nintendo's footsteps and release a 3D handheld.

"Our focus on 3D right now is on the console," he told IGN. "There's a tremendous amount of opportunity on PlayStation 3 with 3D. The amount of interest in 3D from the retail side and game publishers is off the charts. We know we have a hit with 3D on PS3 and we're going to concentrate our efforts there."

Koller, who is director of hardware and marketing at SCEA, went on to question whether Nintendo is on the right track.

"I think it remains to be seen where Nintendo goes with 3D on a portable," he said.

"Having been in the portable space for quite awhile, I think it's an interesting move but one I'd like to see where they go from a demographic standpoint. 8 and 9 year-olds playing 3D is a little bit of a stretch given where some of our research is right now."
pi_79520925
Tering dat ik me hier nog probeer te verdedigen

Het enige wat ik wou laten zien, is dat de PSP niet weg valt te cijferen ten opzichte van de DS (zoals Roy wist te vertellen 125M vs 60M)

Dat is een PSP:DS 1:2 ratio, ergo, niet weg-cijferbaar.

Afgezien van die lam-discussie ben ik echt zwaar anti 3D gaming Wat een faalconcept gaat dat worden zeg. Mijn god.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2010 09:51:41 ]
  woensdag 24 maart 2010 @ 09:53:10 #33
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79521048
En om het topic wat op te vrolijken twee mock-ups en een classic in 3D

En tot slot een softwaretitel voor de DSi (die dus al bestaat)
pi_79521101
Vergeet deze niet:

pi_79521144
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:49 schreef SuperFruitig het volgende:

Afgezien van die lam-discussie ben ik echt zwaar anti 3D gaming Wat een faalconcept gaat dat worden zeg. Mijn god.
In zekere zin spelen we de meeste van onze games toch al in 3D ?
pi_79521408
Ik stond net op het punt mijn DS te vervangen voor een DSi.. Brengt me nu al wel aan het twijfelen. Waar ik bang voor ben met de 3DS is dat er na een jaar alweer een 'lite' versie op de markt ligt.

Ik koop Nintendo consoles handhelds meestal op de dag van release. Ik voelde me dan ook behoorlijk genaaid toen de DS Lite uitkwam die gewoon op veel punten beter was. En die verbeteringen had nintendo gemakkelijk ook in de launch DS kunnen verwerken.

Uiteindelijk zal ik toch wel weer aan de kassa staan op de release dag
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:12:33 #37
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79521694
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:05 schreef Der_Onkel het volgende:
Ik stond net op het punt mijn DS te vervangen voor een DSi.. Brengt me nu al wel aan het twijfelen. Waar ik bang voor ben met de 3DS is dat er na een jaar alweer een 'lite' versie op de markt ligt.

Ik koop Nintendo consoles handhelds meestal op de dag van release. Ik voelde me dan ook behoorlijk genaaid toen de DS Lite uitkwam die gewoon op veel punten beter was. En die verbeteringen had nintendo gemakkelijk ook in de launch DS kunnen verwerken.

Uiteindelijk zal ik toch wel weer aan de kassa staan op de release dag
Nintendo zal haar hardware blijven veranderen/vernieuwen. Dat doen alle bedrijven. Of zit jij ook nog steeds met je eerste DVD-speler uit de jaren '90 films te kijken en voel je je genaaid als er een nieuwe DVD speler op de markt verschijnt?
pi_79521734
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
En om het topic wat op te vrolijken twee mock-ups en een classic in 3D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En tot slot een softwaretitel voor de DSi (die dus al bestaat)
Die mensen die die concept art maken hebben er echt NOOIT kaas van gegeten lijkt het wel
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:56 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

In zekere zin spelen we de meeste van onze games toch al in 3D ?
Nouja niet echt. We hebben technieken om 3D omgevingen te renderen, besturen en te manipuleren binnen ons 2D-TV-gezichtsveld (snappen we het nog ). Het blijft een 2D beeld. Wat ze nu met dat hele '3D gaming' idee willen is een pseudo-3D effect geven aan de game zelf. Probleem is natuurlijk, dat je nog steeds kampt met een 2D weergave. En dat gaat volgens mij nooit werken.
Afgezien van de waarschijnlijkheid van 'eye-strain' voelt het in mijn ogen erg gedwongen en geforceerd aan. Het lijkt wel of de toekomst van gamen afstormt op het gimmick en gadget front. Het zijn op zich allemaal leuke ideetjes en foefjes, maar levert het ook echt een betere beleving op.

Ik bedoel, je hebt nu één apparaat met daarop een stylus/touch based interactie, een motion-interactie, dubbele camera registratie, knoppen EN pseudo-3D.

Teringkermis als je het mij vraagt.
pi_79522066
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nintendo zal haar hardware blijven veranderen/vernieuwen. Dat doen alle bedrijven. Of zit jij ook nog steeds met je eerste DVD-speler uit de jaren '90 films te kijken en voel je je genaaid als er een nieuwe DVD speler op de markt verschijnt?
Nee eigenlijk heb ik geen DVD speler ik vind het ook niet erg dat er een nieuwe DS op de markt kwam, juist niet. Maar ik vind dat Nintendo met de oer DS een half product had afgeleverd, alleen al vanwege het feit dat er geen backlight inzat, zo iets simpels maar toch onmisbaar. Hetzelfde geval was met de GBA en de GBA SP.
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:25:26 #40
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79522200
Just for fun:

Nintendo DS (nieuwe console) Officieel bericht!

Kijk mij daar praten over Nintendo en underground en niet mainstream willen zijn Gekke Roy. Maar nog grappiger zijn die mensen die de DS bij voorbaat al afschreven
pi_79522899
Zou het niet stiekem een 1 april grap kunnen zijn?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79523328
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:45 schreef Amos_ het volgende:
3D gamen op een handheld lijkt te mooi om waar te zijn he. Maar ik denk dat het geen grap is, hoewel we ons van het 3D gebeuren niet te veel voor moeten stellen. Anders valt het ook alleen maar tegen.
  woensdag 24 maart 2010 @ 12:55:31 #43
45722 Dromer
pi_79527467
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Just for fun:

Kijk mij daar praten over Nintendo en underground en niet mainstream willen zijn Gekke Roy. Maar nog grappiger zijn die mensen die de DS bij voorbaat al afschreven
Je bent inmiddels volwassen geworden bedoel je?
Maar geinig om te zien dat toen al hetzelfde gezeik was met vergelijkbare mock-ups. En wat is de DS toch een succes geworden. (of je er nou fan van bent of niet)
pi_79529819
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:55 schreef Dromer het volgende:

[..]

Je bent inmiddels volwassen geworden bedoel je?
Maar geinig om te zien dat toen al hetzelfde gezeik was met vergelijkbare mock-ups. En wat is de DS toch een succes geworden. (of je er nou fan van bent of niet)
Circuleren er al mock-ups van de 3DS rond op het internet? Ze lijken vaak in de verste verte niet op het eindproduct, maar het is wel altijd mooi om te zien!
  woensdag 24 maart 2010 @ 14:09:25 #45
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79530320
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef Der_Onkel het volgende:

[..]

Circuleren er al mock-ups van de 3DS rond op het internet? Ze lijken vaak in de verste verte niet op het eindproduct, maar het is wel altijd mooi om te zien!
Ik zou vooral niet naar boven scrollen
pi_79531468
Ik vraag me af wat voor goede toepassingen er zouden zijn voor een 3D DS. Op zo'n klein schermpje lijkt 3D gamen me helemaal niet fijn, zeker als het zonder brilletje is en het beeld dus continu moet bewegen om 3D beelden te creeren. Ik zie meer in een PSP met touch screen en twee analoge sticks.

Ik denk dat het een 1 april grap is, en dat de bedenker komt met zo'n douchegel met een mario spelletje erop zoals je die soms in de winkel vindt. Die spelletjes zijn in echt 3D
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_79531555
pi_79531787
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Just for fun:

Dat topic Daar heb ik ook in gereageerd dat de DS niet in Europa zal verschijnen omdat het voor een niche markt is Hecht dus niet zoveel waarde aan mijn vorige reactie

Overigens werd de DS wel in de marktgezet als een handheld NAAST de GBA, terwijl dat eigenlijk in de praktijk niet is gebeurd.
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:42:58 #49
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_79533909
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:48 schreef koei het volgende:

[..]

Overigens werd de DS wel in de marktgezet als een handheld NAAST de GBA, terwijl dat eigenlijk in de praktijk niet is gebeurd.
Ik denk dat het de intentie van nintendo is geweest om bepaalde developers als square-enix en sega binnenboord te houden door de DS BC te houden ipv dat beide platformen naast elkaar moesten leven.
pi_79535777
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:48 schreef koei het volgende:

[..]

Was meer als vangnet denk ik, als de NDS geen succes was geworden hadden ze gewoon een nieuwe Game Boy uitgebracht om niet de markt uit gedrukt te worden door de vers aangekondigde PSP.

In 2004 was de NDS nog een risico (maf apparaat met 2 schermpjes die zowel kleiner zijn als die van de PSP en minder mooie graphics laten zien, gaat nooit slagen ).

Toch ben ik wel benieuwd hoe een nieuwe Game Boy zou verkopen (of ja, een PSP die wel goed werkt als handheld).
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:46:06 #51
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79536389
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:31 schreef gamefreek het volgende:

Toch ben ik wel benieuwd hoe een nieuwe Game Boy zou verkopen (of ja, een PSP die wel goed werkt als handheld).
De naam GameBoy keert niet terug. Ze hebben die serie een waardig einde gegeven met de beste handheld aller tijden:

pi_79536503
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De naam GameBoy keert niet terug. Ze hebben die serie een waardig einde gegeven met de beste handheld aller tijden:

[ afbeelding ]
Wat waren dat toch heerlijke knoppen

En ik zeg nooit nooit, ze zeiden ook dat Sonic nooit naar een Nintendoconsole zou komen
Fok!Wormskampioen '09
pi_79539530
Dit word me wat, ik denk niet dat het prettig speelt met 3D op zo'n klein schermpje. Maar hey, we zullen zien.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:25:32 #54
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_79547624
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:15 schreef drumstickNL het volgende:
Dit word me wat, ik denk niet dat het prettig speelt met 3D op zo'n klein schermpje. Maar hey, we zullen zien.
Je moet er wel recht voor zitten idd dus ik benieuwd of dat echt precies moet of dat er wat speling in zit.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:36:38 #55
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_79570573
3D Wat een gimmick weer van Nintendo. Sony zal eindelijk Nintendo de das om doen met de PSP2.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wii-Style op 25-03-2010 14:50:11 (zucht) ]
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_79571138
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:36 schreef Wii-Style het volgende:
3D Wat een gimmick weer van Nintendo. Sony zal eindelijk Nintendo de das om doen met de PSP2.
Nogmaals, wacht het eerst even af wat Nintendo onder 3D verstaat. Sommige mensen noemen de N64 al 3D. Ik denk inderdaad niet dat de graphics 'uit' het scherm zullen komen. Maar ik heb dan ook eigenlijk 0,0 verstand van die shit :p

Nintendo maakt doorgaans geen loze beloftes. De Wii en de DS waren daadwerkelijk 'revoluties' in de gamewereld. Wellicht geldt dat ook wel voor de 3DS.
  Donald Duck held donderdag 25 maart 2010 @ 15:04:56 #57
46149 __Saviour__
pi_79571388
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:36 schreef Wii-Style het volgende:
Uiteraard. Net zoals de PSP de DS wel eens even zou gaan verpletteren. Want de PSP had zwaar superieure specificaties, dat zouden gamers echt wel verkiezen boven de gimmick van twee schermen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:32:42 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79605108

En tot slot
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Donald Duck held vrijdag 26 maart 2010 @ 12:59:43 #59
46149 __Saviour__
pi_79605930
Vanwege de compatibiliteit met de huidige DS kan het ontwerp nooit echt radicaal anders gaan worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:06:06 #60
45722 Dromer
pi_79608373
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En tot slot
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De creatievelingen zijn weer losgebarsten.

Maar toch vind ik twee (vrijwel) aaneensluitende schermen een erg goed idee. Zo haal je het schermoppervlak van de psp zonder de nadelen daarvan. (groot lomp ding waarbij het scherm snel beschadigt)
pi_79610006
Sharp Parallax technologie zoals waarschijnlijk gebruikt in N3DS.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 26-03-2010 15:00:30 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_79610013
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:06 schreef Dromer het volgende:

[..]

De creatievelingen zijn weer losgebarsten.

Maar toch vind ik twee (vrijwel) aaneensluitende schermen een erg goed idee. Zo haal je het schermoppervlak van de psp zonder de nadelen daarvan. (groot lomp ding waarbij het scherm snel beschadigt)
Behalve dan dat je met een groot verticaal scherm zit ipv een groot horizontaal scherm, en een horizontaal scherm is veel handiger natuurlijk. Of ze draaien de schermen waardoor je 1 lang breedbeeld krijgt. Maar tegelijkertijd is het dan ook niet logisch meer om één touchscreen te hebben en één scherm van mindere kwaliteit dus dat zouden ze dan ook recht moeten trekken.
pi_79610162
Die twee plaatjes geven me nou niet echt een 3D gevoel. (p. 1)

[ Bericht 5% gewijzigd door WSquater op 26-03-2010 15:20:44 ]
pi_79614918
Het is een 1 april grap.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:57:35 #65
45722 Dromer
pi_79615181
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:51 schreef Droomert het volgende:
Het is een 1 april grap.
Nee joh.

zaterdag 27 maart 2010 @ 17:07:26 #66
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79647181
wss ga ik onzin uitkramen maar

PSP
PSP 2 Slim & Light
PSP 3 S&L
PSP Go

DS
DS Lite
DSi
DSi XL
3DS

thefugg

daarnaast kwam PSP later met nieuwe versies en kwamen de Lite en DSi voglens mij hetzelfde jaar nog uit. doe het dan in 1 keer goed.. zoveel supergames zijn er ook niet voor de ds en de meeste die ik gespeeld hebben gebruiken de touchsensor amper
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_79647758
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:07 schreef i10TD het volgende:
wss ga ik onzin uitkramen maar

PSP
PSP 2 Slim & Light
PSP 3 S&L
PSP Go

DS
DS Lite
DSi
DSi XL
3DS

thefugg

daarnaast kwam PSP later met nieuwe versies en kwamen de Lite en DSi voglens mij hetzelfde jaar nog uit. doe het dan in 1 keer goed.. zoveel supergames zijn er ook niet voor de ds en de meeste die ik gespeeld hebben gebruiken de touchsensor amper
Ja, je kraamt onzin uit.
Tussen de Lite en DSi zat twee jaar. En de 3DS hoort niet in dat rijtje thuis.
En er zijn wel veel super games voor de DS
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:32:09 #68
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79647848
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:28 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Ja, je kraamt onzin uit.
Tussen de Lite en DSi zat twee jaar. En de 3DS hoort niet in dat rijtje thuis.
En er zijn wel veel super games voor de DS
als je op mangas geilt, beter japans dan nederlands kan en rpg fan tot de dood ben, geef ik je gelijk om het laatste. Enige die het doen voor mij zijn zelda, pokemon en mario.
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_79648271
Misschien eens tijd om buiten die bekende franchises te kijken
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:22:16 #70
45722 Dromer
pi_79652890
De PSP blijft toch een draagbare Playstation zoals in het verleden vooral bij Sega te zien was. (gamegear was een soort draagbaar master system en de nomad een draagbare megadrive/genesis)
Nintendo blijft steeds vernieuwen en met iets anders dan anders komen en daarin ligt imho hun kracht.
En ik weet dat ik hiermee weer hetzelfde liedje afratel. maar dat bewijzen ze ook met de verkopen. Voorheen en nu ook weer.
Tot nu toe doet Sony het overigens beter dan alle Nintendo concurrenten in het verleden.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:23:29 #71
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79652929
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:47 schreef Jesse_ het volgende:
Misschien eens tijd om buiten die bekende franchises te kijken
noem maar op dan
pi_79680727
Indd, DS/Wii=Gay
DSi=Owwwwwnage!
  maandag 29 maart 2010 @ 11:02:04 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_79699445
Check hier of je geschikt bent voor de 3DS: http://www.vision3d.com/frame.html
pi_79701194
http://www.cubee.ca/

Erg erg grappig.
  maandag 29 maart 2010 @ 12:03:57 #75
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_79701249
quote:
Die kans lijkt me zo'n 90% ja. Nintendo verdient nog steeds als een tiet met de 3365758769 verschillende soorten DS'en en 3D gaming lijkt me niet iets wat je op een handheld introduceerd maar op een console.
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator maandag 29 maart 2010 @ 12:13:31 #76
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_79701620
Ik denk dat de 3ds iig eerder uitkomt dan de pandora
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 29 maart 2010 @ 15:49:25 #77
150363 Wii-Style
pi_79709324
quote:
Ja, een 1 april grap. In maart.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:00:14 #78
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_79709837
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:49 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Ja, een 1 april grap. In maart.
!
  maandag 29 maart 2010 @ 20:18:16 #79
150363 Wii-Style
pi_79720414
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die kans lijkt me zo'n 90% ja. Nintendo verdient nog steeds als een tiet met de 3365758769 verschillende soorten DS'en en 3D gaming lijkt me niet iets wat je op een handheld introduceerd maar op een console.
Tuurlijk verdienen ze veel aan de huidge DS systemen, maar nou en? In 2004 was het ook wel lekker met Gameboy en zo, maar toch gingen ze een nieuwe systeem lanceren. Waarom? Omdat er veel kansen zijn om nieuwe consumenten aan te trekken, een nóg breder publiek aan te spreken en de industrie uit te breiden. Ja, 125 miljoen DS systemen verkocht hebben is leuk, maar stel je nu voor dat er veel meer mogelijk is. Dat er veel mogelijk is, is wel gebleken met de Wii, de snelst verkopende spelsysteem ooit. Jij zegt dat Nintendo niet moeite hoeft te doen omdat ze toch alleen maar aan geld denken. Juist. Ze denken aan geld, daarom willen ze elke kans grijpen om verder uit te breiden,

Als Nintendo iets gebruikt, dan zal het goed moeten werken. Voor hun idee dan. Hoe iedereen behalve Nintendo er over denkt is een heel ander verhaal, maar Nintendo is vaak bloed serieus met nieuwe ideeën die goed moeten werken. (VirtualBoy grappen kun je achterwege laten; dat was een uitzondering.)
pi_79749704
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:28:27 #81
150363 Wii-Style
pi_79750866
quote:
Het was natuurlijk te verwachten hè. Weer zo'n goedkope product van Nintendo. Doe mij maar de PSP2.
  donderdag 1 april 2010 @ 16:30:14 #82
45722 Dromer
pi_79835003
Nou.. waar blijft de grap?
pi_79837793
FAKE: http://gbatemp.net/?showtopic=218322
Goede 1april grap.
SPOILER
  donderdag 1 april 2010 @ 17:46:04 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_79838000
quote:
Op donderdag 1 april 2010 17:40 schreef Wasmachinemann het volgende:
Goede 1april grap.
SPOILER
Check de link naar de pressrelease eens
pi_79838077
Die klere link?
  donderdag 1 april 2010 @ 18:56:24 #86
45722 Dromer
pi_79840549
Het is een 1 April grap dat het een 1 April grap is?
  donderdag 1 april 2010 @ 20:32:56 #87
150363 Wii-Style
pi_79844368
quote:
Op donderdag 1 april 2010 17:40 schreef Wasmachinemann het volgende:
Goede 1april grap.
SPOILER
Deze is pas leuk: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=991742
pi_79994808
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:08:16 #89
150363 Wii-Style
pi_80003676
Ik baal eigenlijk wel dat het nu allemaal bekend wordt, i.p.v. dat het een blow-out werd @ E3. Sharp en/of Nieuwsgierige journalisten hebben gewoon een gigantische megaton verijdeld.
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:10:51 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80003777
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef Wii-Style het volgende:
Ik baal eigenlijk wel dat het nu allemaal bekend wordt, i.p.v. dat het een blow-out werd @ E3. Sharp en/of Nieuwsgierige journalisten hebben gewoon een gigantische megaton verijdeld.
Nintendo kwam zelf met het persbericht
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:17:34 #91
150363 Wii-Style
pi_80004034
Ik had gelezen omdat ze bang waren dat het zou uitlekken, dus gingen zij maar eerst. Ze werden dus gedwongen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:22:54 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80004229
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:17 schreef Wii-Style het volgende:
Ik had gelezen omdat ze bang waren dat het zou uitlekken, dus gingen zij maar eerst. Ze werden dus gedwongen.
Mwah. Met de DS zelf, en met de GBA SP, ging het ook zo.
pi_80004331
Ik heb alleen de nintendo consoles en handhelds i.v.m. mario. Mario is mijn held
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_80004427
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:25 schreef Chinless het volgende:
Ik heb alleen de nintendo consoles en handhelds i.v.m. mario. Mario is mijn held
Kind.
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:31:19 #95
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80004537
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:25 schreef Chinless het volgende:
Mag ik je Virtual Boy een keer lenen? Lijkt me een goede voorbereiding op de 3DS.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_80004621
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef Wii-Style het volgende:
Megatons hebben een probleem: ze vallen tegen. Dus het is goed zo.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:35:54 #97
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80004712
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

Megatons hebben een probleem: ze vallen tegen. Dus het is goed zo.
Linguistic fail . Het hele concept van een megaton is dat ze uit het niets komen, als je geen verwachtingen hebt kan het dus per definitie niet tegen- of meevallen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_80004884
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:35 schreef Marble het volgende:

[..]

Linguistic fail . Het hele concept van een megaton is dat ze uit het niets komen, als je geen verwachtingen hebt kan het dus per definitie niet tegen- of meevallen.
Nou volgens mij ken je de origine van "megaton" in combinatie met Nintendo niet.

Ik heb het even opgezocht voor je:
http://www.joystiq.com/20(...)ory-behind-the-meme/

Daar komt de term vandaan. Een hype dat gecreerd werd en uiteindelijk als een anticlimax eindigde.
Vandaar dat ik het zeg. Megaton = tegenvaller
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:46:33 #99
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80005007
Fair enough. Zou logischer zijn als het gewoon een grote klapper (n.a.v. Link's hamertje uit OoT) van een nieuwsonthulling betekende.
pi_80005157
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:46 schreef Marble het volgende:
Fair enough. Zou logischer zijn als het gewoon een grote klapper (n.a.v. Link's hamertje uit OoT) van een nieuwsonthulling betekende.
Tja, het internet en logisch
Bij deze de term Megaton uitgelegd, die ga je onthouden, want die wordt er vaak gebruikt op sites
pi_80255266
quote:
Sharp unveil their 10.6” 3D display for e-Book readers and Tablet
Last week Sharp amazed us and the world with its 3D Glasses-less monitor for PDA, and today at Sharp Press conference for a new 3D (with glasses) series of TVs, Sharp unveil a new 10.6” 3D screen made for e-Book readers, Tablets or Netbooks, where here as well 3D glasses are unnecessary and proposed with or without touchscreen… Honestly we can tell you how much impatient we are to see devices that will be sold with these screens…
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:30:03 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80255382
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:26 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik voel stiekem toch een kleine hype opkomen
pi_80256407
WHY

wat een kutconcept
pi_80263399
quote:
Nintendo: "3DS Is Our Next Handheld Platform"
Dispelling any doubt over the significance of the upcoming 3DS, Nintendo of America president Reggie Fils-Aime has told BusinessWeek that the console is the company's "next handheld platform".

"We have ideas of what we want to bring to the consumer that we can't do with the current DS model", he said. "The Nintendo 3DS for us is our next handheld platform."

While this seemed likely given the fact that DS support for the 3DS has been described as "backwards compatability", this is the first official confirmation we've had that the 3DS will indeed be an all-new handheld generation, making it Nintendo's fourth after the Game Boy, Game Boy Advance and Nintendo DS.

The world will get its first look at the 3DS in June, during the Electronic Entertainment Expo in Los Angeles.
pi_80265321
Erg frustrerend dat we nog zo lang moeten wachten om de 3ds in het echt te zien. Bij de DS kon je op foto's gewoon de verbeteringen zien, 2 schermen, mooiere graphics. Maar dat 3d effect kan je niet zien op foto's ben echt benieuwd.

Hoe zat het trouwens met de graphics van de 3ds? Werden die nou van GC niveau?
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:43:33 #106
150363 Wii-Style
pi_80266713
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:03 schreef Der_Onkel het volgende:
Hoe zat het trouwens met de graphics van de 3ds? Werden die nou van GC niveau?
Niet bekend, maar zal wel min of meer van GameCube niveau zijn ja.
pi_80301161
Dat ik hier nog niet gepost heb OMFG, ik kan niet wachten tot ik zel een koppijn Nintendo 3DS heb Maak me alleen zorgen over hoelang je achter die DS kan blijven gamen zonder koppijn te krijgen. Denk niet dat twee uur lang gamen er fijn is voor je ogen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  Donald Duck held woensdag 14 april 2010 @ 13:04:56 #108
46149 __Saviour__
pi_80301406
Als ze een goede technologie hebben waarbij de 2 ogen elk echt een afzonderlijk beeld zien, hoef je er helemaal geen hoofdpijn van te krijgen. Voor je hersenen is het dan gewoon natuurlijke diepte.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_80301712
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Als ze een goede technologie hebben waarbij de 2 ogen elk echt een afzonderlijk beeld zien, hoef je er helemaal geen hoofdpijn van te krijgen. Voor je hersenen is het dan gewoon natuurlijke diepte.
Natuurlijke diepte op een 2d apparaat-scherm projectie.

ZIE JE DE PARADOX SAVIOUR ZIE JE HET
  woensdag 14 april 2010 @ 13:13:59 #110
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80301729
Fruit? Doe eens niet zo anti.
  dinsdag 20 april 2010 @ 16:38:15 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80525665
quote:
Nintendo will launch the 3DS this October, according to our colleagues at CVG.

UK trade sources told the site that the new handheld platform will be available in sixth months’ time, and that an official announcement is being readied for E3.

A senior publishing source said: "It's a surprise - we were expecting it much closer to Christmas. But I suppose it gives Nintendo the opportunity to get it front and centre in people's minds nice and early.

"In my experience, you don't launch a product that early to Christmas unless you're confident in it - and going to spend a lot of money on it. We're reassured that Nintendo is going to give it some decent backing in Q4."

Announced last month, 3DS will allow games to be "enjoyed with 3D effects without the need for any special glasses". It will also feature backwards compatibility with DS and DSi software.

Nintendo has suggested that its arrival will mark as significant a transition as the move from Game Boy to DS six years ago. The company said previously that the device will be available during the fiscal year ending March 2011.
  donderdag 22 april 2010 @ 13:31:21 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80594893
quote:
Apple is reportedly considering making a takeover bid for Cambridge, UK-based technology firm ARM Holdings.

The iPhone maker is ARM’s biggest customer, and market speculation suggests it wants to take its chip design-in house.

ARM shares leapt 8.1p to 251.1p, topping the Footsie winners' list, as more than five million shares changed hands by midday yesterday, according to the Evening Standard.

ARM is considered to be market dominant in the field of mobile phone chips. Its processors are used as the main CPU for most mobiles, including those manufactured by Nokia, Sony Ericsson and Samsung, and handhelds including the iPod and Nintendo DS. The wireless local area network processor of Sony's PSP is an ARM9.

“A deal would make a lot of sense for Apple,” said one trader. “That way, they could stop ARM's technology from ending up in everyone else's computers and gadgets.”

Traders value ARM at more than £5.2 billion. During its second quarter earnings call this week, Apple said it had cash plus short-term and long-term marketable securities totalling $41.7 billion (£27.1 billion).
Niet helemaal 3DS related, maar wel handheld related. De DS en GBA gebruik(t)en allebei ARM chips...
  Moderator donderdag 22 april 2010 @ 13:38:55 #113
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_80595154
En niet te vergeten zo ongeveer elke telefoon en de pandora kut vulkaan!
  zondag 25 april 2010 @ 22:52:44 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80712742

http://ds.kombo.com/article.php?artid=7978
quote:
Samsung is launching the B710 smart phone utilizing glasses-less 3D technology that could be similar to what will be seen on the Nintendo 3DS. The software renders 3D scenes from 2D material by estimating depth based on various visual ques such as different degrees of shading and sizing of virtual objects. Julien Flack, CTO of Dynamic Digital Depth (DDD) and father of this 3D rendering system, is concentrating on video games to bring his technology to the mainstream.

He states that 3D geometry is "available inside the game itself" and can be accessed by his software to be made visible.

Not much is known about Nintendo's 3DS but if this indeed is the technology behind it then not only will glasses be unneeded but old DS games may be playable in 3D from the handheld's launch. The 3DS might also be closer to releasing then once thought if the rendering system is already appearing on phones. Nintendo fans rejoice!...

But don't get too excited. This technology appearing on phones may actually be a huge blow to Nintendo. The DS dominated casual games before the iPhone and Touch became popular places for quick and simple games. How long will it be before an Apple product releases with 3D capabilities?

It is very plausible that Flack is right about portable gaming being the road to the mainstream for 3D the same way it was for casual games. Flack's technology allows for so many possibilities and the chance for 3D games to appear on most portable devices.

The B710 released last month so the 3D software may begin appearing elsewhere soon.
  zondag 25 april 2010 @ 22:55:32 #115
150363 Wii-Style
pi_80712895
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding
Dat zijn hologrammen.
  zondag 25 april 2010 @ 22:57:42 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80713020
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:55 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Dat zijn hologrammen.
Al het nieuws is nog maar gerucht. Beter iets dan niets toch? En wat speculatie is altijd wel tof vind ik
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:42:42 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81287014
Korte nieuwtjes van de afgelopen periode (waar is de hype? )

› 3D functie is uit te zetten
› 3DS is niet de uiteindelijke naam
› Er wordt nagedacht over online functies en of er voor betaald moet worden
› Geruchten gaan over een Virtual Console, maar dan van Gameboy games
pi_81289049
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

› 3D functie is uit te zetten en tegelijk
ow en don't believe the hype Roy

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2010 11:41:37 ]
pi_81289458
Het succes van de DS is juist het 2D. 3D wordt m niet
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:03:39 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81289917
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:40 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

ow en don't believe the hype Roy
Ik zit al in de trein
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:35:53 #121
150363 Wii-Style
pi_81291200
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:52 schreef mindyourstep het volgende:
Het succes van de DS is juist het 2D. 3D wordt m niet
hoe bedoel je
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:15:08 #122
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_81292809
zag bij saturn een 3D tv.. werd er een beetje scheel van en ging niet met een brilletje op staan kijken Leuk voor later misschien maar nu nog niet

vraag me af hoe dat een 3D DS en PSP gaat worden enz.. denk dat ik het net als mijn huidige DSlite ga doen.. lekker afwachten tot de prijs normaal is, de kinderziektes weg zijn en dan gewoon genieten Nintendo kennende zal er wel een 3DS komen, 3DS lite, 3DS XL, 3DS met kameleonkleuren, 3DS doorzichtig, 3DS met bril, 3DS zodner bril, 3DS toch weer wel bril
pi_81292935
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

› 3D functie is uit te zetten
Oeew, handig tegen koppijn
quote:
Ook god nieuws, 3DS klinkt te ingewikkeld. Ik zou gaan voor "TEH 3RD DIMENSION DS.
quote:
Betalen voor online gaming moeten ze niet aan beginnen, dat gaat niet aanslaan bij de non gamers. Plus, PSN bewijst dat goede online gaming niet persé geld hoeft te kosten
quote:
DAT wil ik ook, maar dan ook inc GBA games.
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik zit al in de trein
IK ben ook al aan boord
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:41:18 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81435133
quote:
Analyst: Nintendo Expects to Sell 5 Million 3DS Units by March 2011
Nintendo's financial predictions also suggest the 3DS will be released by November.

Nintendo hasn't announced any official launch details for the (tentatively named) Nintendo 3DS handheld, but it looks like their financial forecasts hold more clues than one would expect. In a new note on Industry Gamers, Electronic Entertainment Design and Research analyst Jesse Divnich parses Nintendo's sales expectations for the DS, and determines the company will likely launch the 3DS in two regions by November, and expects to sell 5 million units by March 2011.
These numbers are arrived at by looking at Nintendo's overall DS sales expectations through the rest of the fiscal year (ending March, 2011). "According to their expected Nintendo DS and 3DS sales (they combine both sales into one category) our estimates indicate that Nintendo is expecting the 3DS to sell 5 million units by March 2011," Divnich writes. "Given historical sales of the Nintendo DS, which coincidently sold 5 million units through March 2005, Nintendo is likely to announce that the 3DS will be available in at least two regions beginning in November 2010. Additionally, they are likely to reveal the project's actual name [at E3]."

A previous rumor had the 3DS's release pegged for October, but either way, this would still have the new handheld on store shelves by the holiday season. Nintendo has only officially stated the handheld would be out in Japan before March 2011.

Elsewhere in his note, Divnich says he expects E3 2010 will be an "inflection point for the industry," with much depending on how well Microsoft's Project Natal, Sony's Move motion controller, and the 3DS are received by the press and public. "Either E3 2010 acts as a positive catalyst and boosts industry confidence, or it reinforces the negative notions about the long-term viability of traditional gaming," Divnich writes. "The results will fall on either extreme, and my vote is that E3 2010 will be the best industry event in the history of modern gaming."
Ze hebben er zelf in ieder geval ook vertrouwen in! Als ze weer flink later in Europa dan in de USA of Japan ga ik weer importeren denk ik (afhankelijk van hun ideeën over de 3DS store)
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:45:03 #125
155571 samjustme
S hartje M
pi_81435354
Lijkt me echt een geweldig handheld te worden Vraag me alleen af hoe duur het allemaal dan gaat worden, hopelijk niet duurder dan 200 eur, anders
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:48:13 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81435548
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:45 schreef samjustme het volgende:
Lijkt me echt een geweldig handheld te worden Vraag me alleen af hoe duur het allemaal dan gaat worden, hopelijk niet duurder dan 200 eur, anders
Ik gok op 199. Ze weten dat ze agressief moeten prijzen (zie PSP en PSP Go), maar de DSi XL staat ook op 170/180 geloof ik en die verkoopt ook gewoon weer als een tiet. Met 199 zitten ze nog onder de grens van 200, maar verdienen ze wel genoeg op de hardware.
  zondag 16 mei 2010 @ 12:52:59 #127
95123 Operc
Nr. 40
pi_81484811
Dan is hij wel gelijk aan de Wii, wat ook weer een beetje apart zou zijn denk ik.
  zondag 16 mei 2010 @ 17:34:45 #128
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81495851
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:52 schreef Operc het volgende:
Dan is hij wel gelijk aan de Wii, wat ook weer een beetje apart zou zijn denk ik.
Een mobiele telefoon kost ook meer dan een DVD speler.
pi_81536720
quote:
Japanese newspaper Nikkei reports new details about the 3DS. While still unconfirmed by Nintendo, the system will apparently use a "3-D joystick" and will feature a "force feedback mechanism that will let players feel the collisions of a game character." An accelerometer to allow tilt functionality is also still under consideration.

The paper also says the 3DS will have "significant improvements in wireless communications speed and battery life," and notes the dual screens will not be larger than 4 inches each.
Bron

It rocks!
  maandag 17 mei 2010 @ 15:49:56 #130
150363 Wii-Style
pi_81537236
MEGAT—... Nee, wacht. Je bron is van maart http://e.nikkei.com/e/fr/tnks/Nni20100323D23JFN04.htm
  maandag 17 mei 2010 @ 15:57:47 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_81537592
Een analoge stick en rumble zijn al heel oude geruchten inderdaad
  maandag 17 mei 2010 @ 16:00:11 #132
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_81537725
ik hoef absoluut geen rumble op een handheld.
pi_81537765
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een analoge stick en rumble zijn al heel oude geruchten inderdaad
Ik dacht ik voeg het aan dit topic toe (verkapte topic kick )
pi_81537803
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik hoef absoluut geen rumble op een handheld.
Het is soms wel een fijn gevoel zo'n trilling. Zeker als je vingers verkrampt zijn
pi_81551974
quote:
3DS dev hardware images sighted?
Nintendo appears to be testing a new DS - very likely the 3DS - with the US Federal Communications Commission. Images of the testing, seemingly now removed from the FCC filing, showed what is referred to as a "Nintendo CTR Target Board". The company's aim with this deposition was seemingly to get the Wi-Fi card used by the system approved for use in the USA.

So what is this board exactly, and what does it tell us? The only image we have was initially posted at the end of last month by WirelessGoodness, and brought to our attention by reader Daniele Brigliadori, and can be seen below. It looks like a Nintendo DS test kit or development station stripped down to the motherboard. As the testing was all about the Wi-Fi card, its components have been highlighted in the FCC's images.

WirelessGoodness surmised that it may be a new iteration of DS, or it could simply be a test board submitted by Nintendo to get approval for the inclusion of a new Wi-Fi card for the existing model. However, the twin screen arrangement on this system is unlike anything seen in any current DS system. All DS systems released to date feature dual 4:3 screens, but what we are clearly seeing here is a widescreen display paired with the more traditional display.

If this is the new Nintendo 3DS in test kit form, it suggests that the system retains its unique dual-screen set-up, but that only one of the displays features Sharp's auto-stereoscopic 3D tech, with the second, lower screen running without the 3D functionality. It's a shame that the only photograph we have is low-resolution, making in-depth examination of the setup of the board all but impossible. However, we do see the inclusion of stereo speakers, a slot for DS cartridges plus the usual SD card port too - standard for the normal DS of course, but expected for the new hardware any way.

Perhaps the biggest tell, however, is the codename: CTR. Each of the Nintendo hardware revisions for the DS has been given such a three-letter codename. The Nintendo DSi is referred to internally as TWL, while its jumbo counterpart, the DSi XL, is known as UTL. The CTR designation hasn't been used before, which along with the screen configuration suggests a brand new kind of Nintendo DS.

With the firm extremely unlikely to launch a new iteration of the existing hardware with the 3DS just around the corner, it does strongly suggest that this is indeed development hardware strongly connected to a new platform.
quote:
Nintendo 3DS Going Widescreen?
Nintendo 3DS Going Widescreen?An FCC filing submitted by Nintendo and Mitsumi, an electronics manufacturer, seems to be for the new Nintendo 3DS handheld. There's not much to it, but what there is should give hope to fans of widescreen gaming on the go.

That pic above there is most likely a testbed for the Nintendo 3DS. Since the FCC report it turned up in is for its wi-fi system, there's no information on the inner workings of the handheld itself, but as you can see, while most of the board is a mess of prototype components, those two screens stand out clear as day.

The bottom one appears similar to the existing bottom screen on the Nintendo DS. A regular aspect ratio, lighter and looking slightly "spongier" thanks ot its touch screen interface. But get a look at the top screen! It's widescreen. Before you go jumping to too many conclusions, know that this is prototype hardware, so it's not what you're going to see in the final production model. It doesn't take an industrial design student to work out that, if the top screen in this case is widescreen, then when the 3DS ships the bottom screen will probably be widescreen as well.

As for the rest, while it's tempting to spot an analogue stick, be warned that this picture is as hi-res as it gets, so it's tough telling what most of those components actually are (aside from the obvious bits like the screens and speakers). Oh, and one more interesting thing: buried in the FCC reports is a request by Nintendo that the guts of the handheld not be made public for a time period of 180 days, dating from April 2010. That timeframe would expire just before the Christmas shopping season...
pi_81558737
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

[..]
Gaat toch over een NIntendo DS? Anders stond er wel 3DS boven. Ik geloof d'r niet zo in.
pi_81559401
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:37 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Gaat toch over een NIntendo DS? Anders stond er wel 3DS boven. Ik geloof d'r niet zo in.
Dit board heeft een andere codenaam. DS had TWL en deze heeft CTR, ofwel een andere versie van de DS, Kan dus gewoon goed de 3DS zijn.
Fok!Wormskampioen '09
  maandag 17 mei 2010 @ 23:00:06 #138
150363 Wii-Style
pi_81560064
DS had NTR als codenaam (project NITRO -> NTR)
pi_81560218
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:00 schreef Wii-Style het volgende:
DS had NTR als codenaam (project NITRO -> NTR)
Dan was TWL als het goed is de NDS Lite. TWL was iig de codenaam van een DS.
Fok!Wormskampioen '09
  maandag 17 mei 2010 @ 23:10:29 #140
150363 Wii-Style
pi_81560626
DSi was blijkbaar TWL
pi_81859318
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:36 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Bron

It rocks!
FFB is bagger.
pi_82028570
Ik kan toch geen 3D zien dus voor mij maakt het niet uit Maar ik was wel van plan om binnen kort een DSi te kopen. Is de release dat al bekend en geconfirmed? Want als dat zo is dan wacht ik wel met het kopen van zo'n ding.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  Moderator vrijdag 28 mei 2010 @ 17:29:26 #143
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_82029415
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat de 3ds iig eerder uitkomt dan de pandora
ik denk het nu niet meer
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:14:05 #144
150363 Wii-Style
pi_82033574
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 17:10 schreef internal het volgende:
geconfirmed?
Bevestigd, mijn jong, bevestigd.

Als ik jou was zo ik wachten tot de E3. Dan wordt alles wel bekend. Het kan altijd zo zijn dat de 3DS niet backwards compatible (ja ja!) is, dan zou je alsnog een DSi moeten kopen.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:29:50 #145
268495 Oliver23
Ninja Mime!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 20:50:51 #146
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_82072943
Ik ga hem halen in 2011
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_82151458
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:02 schreef Klonk het volgende:
Ja, of Nee, een hele nieuwe DS of weer een gevalletje uitmelken van weer net iets veranderen. Voor het eerst in actie te zien op de E3 van dit jaar en vanaf Maart volgend jaar bij onze Japanse vrienden te koop.
[..]

bron: http://ds.ign.com/articles/107/1079233p1.html
De Nintendo DS
De Nintendo DS Lite hetzelfde alleen net een tikkeltje anders
De Nintendo DSi een DS maar dan met camera en een betere look
De Nintendo DSi XL De DS voor ouwe zakken die niet kunnen kijken
En nu de Nintendo 3ds? Over uitmelken gesproken
pi_82151564
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:01 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Het is soms wel een fijn gevoel zo'n trilling. Zeker als je vingers verkrampt zijn
En niet alleen je vingers
  maandag 31 mei 2010 @ 17:56:30 #149
150363 Wii-Style
pi_82153158
UItmelken? Het gaat hier om een nieuw platform.
pi_82505648
quote:
Nintendo 3DS Speed Will Be "Close To" PS3 and Xbox 360's...Apparently
Speed has been one of the oft-talked about points of the upcoming 3DS, but according to "several developers" who spoke to IGN, it'll have processing speeds similar to that of the PS3 and Xbox 360.

IGN said they've heard the speed of the 3DS will "far exceed the Nintendo Wii," which runs on an IBM Broadway 90nm SOI CMOS processor, clocked at 729MHz. The 3DS has been rumored to include an NVIDIA Tegra chip, but IGN's developer sources have told the website those rumors are actually false.

Anyone else get the feeling these 3DS rumormongerers are just throwing any old much-hoped-for spec at the launch, hoping something will stick?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:48:10 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82505968
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:39 schreef Aether het volgende:

[..]
Right... Dat geloof ik niet helemaal. Ik ben al blij als we PSP graphics krijgen voor de 3DS Vergeet niet dat er voor 3D beelden dubbele beelden berekend moeten worden. WipeOut 3D op de PS3 is ook van 60 fps naar 30 fps gegaan...
pi_82506433
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Right... Dat geloof ik niet helemaal. Ik ben al blij als we PSP graphics krijgen voor de 3DS Vergeet niet dat er voor 3D beelden dubbele beelden berekend moeten worden. WipeOut 3D op de PS3 is ook van 60 fps naar 30 fps gegaan...
Gaat over de processorsnelheid; 700+ MHz zou niet eens zo vreemd zijn.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:01:44 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82506494
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:00 schreef Aether het volgende:

[..]

Gaat over de processorsnelheid; 700+ MHz zou niet eens zo vreemd zijn.
Maar processorsnelheid zegt toch he-le-maal niets? We leven niet meer in het Pentium tijdperk...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:45:40 #154
150363 Wii-Style
pi_82508459
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar processorsnelheid zegt toch he-le-maal niets? We leven niet meer in het Pentium tijdperk...
Nou ja, het zegt wel íets, maar niet zoveel nee. 3DS bijna net zo krachtig als PS3/X360, slaat nergens op. Zal wel rond Gamecube niveau zijn, en dat is helemaal prima.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:42:03 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82541339
Volgende week 3DS bingo

(Met dank aan NeoGAF)
pi_82544566
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgende week 3DS bingo

[ afbeelding ]

(Met dank aan NeoGAF)

* RaymanNL print uit
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:52:25 #157
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_82686555
  Donald Duck held vrijdag 11 juni 2010 @ 21:55:34 #158
46149 __Saviour__
pi_82686736
Wordt ie nou echt getoond bij de E3 of is dat enkel een verwachting?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_82687200
quote:
Op maandag 31 mei 2010 17:20 schreef boffer69 het volgende:

[..]

De Nintendo DS
De Nintendo DS Lite hetzelfde alleen net een tikkeltje anders
De Nintendo DSi een DS maar dan met camera en een betere look
De Nintendo DSi XL De DS voor ouwe zakken die niet kunnen kijken
En nu de Nintendo 3ds? Over uitmelken gesproken
Dit was ook bij de gameboy 1e generatie het geval.
gameboy classic
gameboy play it loud!
gameboy pocket
gameboy light

Allemaal met dezelfde hardware

Daarnaast waren er de
gameboy color
gameboy advance
gameboy advance sp
gameboy advance sp (verbeterde backlight)
gameboy micro

Dus hiervan uitgaande kan het makkelijk dat er nog 5 ds en aankomen.
pi_82688710
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Echt getoond. Dat staat in het alle eerste pers bericht van Nintendo over de 3DS
pi_82691051
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou zeggen 99% zeker, vooral omdat ze 2 uur vol moeten lullen. Lijkt me niet dat ze 2 uur lang over Wii Party durven te spreken, als dat gebeurt wordt degene die de keynote houdt gewoon live gelyncht

Wel een toffe mock-up, dat bovenste scherm zou me echt wel bevallen
Fok!Wormskampioen '09
pi_82801186
Zou het er zou uit komen te zien?
zelf gemaakt. Tijd over

pi_82802673
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:51 schreef Ssonic het volgende:
zelf gemaakt. Tijd over

[ afbeelding ]
uhh nee.
pi_82816300
Ben toch wel benieuwd!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:02:29 #165
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_82816562
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:04 schreef Ssonic het volgende:

[..]

Dit was ook bij de gameboy 1e generatie het geval.
gameboy classic
gameboy play it loud!
gameboy pocket
gameboy light

Allemaal met dezelfde hardware

Daarnaast waren er de
gameboy color
gameboy advance
gameboy advance sp
gameboy advance sp (verbeterde backlight)
gameboy micro

Dus hiervan uitgaande kan het makkelijk dat er nog 5 ds en aankomen.
ik heb ze allemaal nog
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_82817096
Color hoort trouwens bij de eerste generatie
pi_82822461
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:14 schreef Rejected het volgende:
Color hoort trouwens bij de eerste generatie
Nee, die spellen waren grafisch beter en gameboy color spellen konden niet op classic afgespeeld worden. Andersom wel.

GAMEBOY CLASSIC:
Gameboy classic
Gameboy: Play it Loud!
Gameboy Pocket
Gameboy Light

GAMEBOY COLOR:
Gameboy Color

GAMEBOY ADVANCE:

Gameboy advance
Gameboy advance SP
Gameboy advance sp (2nd gen)
Gameboy micro
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:26:49 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82822530
Color hoort mijns inziens wel tot de eerste generatie, net als dat DSi bij de DS generatie hoort
pi_82823406
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Color hoort mijns inziens wel tot de eerste generatie, net als dat DSi bij de DS generatie hoort
Qua techniek wel idd.
Wikipedia deelt de systemen in op basis van tijd. Hierbij hoort de classic bij de 4e generatie en alles tot de advance bij de 5e generatie.
pi_82823617
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:01 schreef Aether het volgende:

[..]

Qua techniek wel idd.
Wikipedia deelt de systemen in op basis van tijd. Hierbij hoort de classic bij de 4e generatie en alles tot de advance bij de 5e generatie.
Wat zijn die 1e 2e en 3e dan?
Kom niet verder dan game and watch
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:15:35 #171
302853 themole
graaft totaal door.
pi_82823821
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:08 schreef Ssonic het volgende:

[..]

Wat zijn die 1e 2e en 3e dan?
Kom niet verder dan game and watch
Had nintendo in een duister verleden ook nog ergens de virtual boy uitgebracht.
Niet altijd serieus
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:17:58 #172
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82826257
Is dat 3D effect van de 3DS ook zichtbaar als je het filmt ofzo?

Ben wel benieuwd hoe het er uitziet maar het lijkt me wel een probleem om dat te laten zien
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Donald Duck held dinsdag 15 juni 2010 @ 11:19:35 #173
46149 __Saviour__
pi_82826336
3D ontstaat doordat allebei je ogen elk een licht verschillend beeld zien. Dat effect gaat natuurlijk verloren als je het filmt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_82830705
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:19 schreef __Saviour__ het volgende:
3D ontstaat doordat allebei je ogen elk een licht verschillend beeld zien. Dat effect gaat natuurlijk verloren als je het filmt.
Dat bedoel ik dus. Hoe kunnen ze ons, thuis, nou overtuigen tijdens de e3. En niet alleen dat. Hoe willen ze ooit reclame maken? Ik denk dat ze maar in elke winkel zon 3ds moeten zetten, das het enige hoe we het zelf kunnen zien en dus de beste reclame
pi_82832243
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:08 schreef Ssonic het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Hoe kunnen ze ons, thuis, nou overtuigen tijdens de e3. En niet alleen dat. Hoe willen ze ooit reclame maken? Ik denk dat ze maar in elke winkel zon 3ds moeten zetten, das het enige hoe we het zelf kunnen zien en dus de beste reclame
Zoals ze dat sinds de NES en grijze gameboy al doen sinds de jaren 80 door in winkels een demo pod te plaatsen? Het lijkt me vanzelfsprekend dat ze die tactiek doorzetten. Helaas zijn in dit 3e wereldland de winkelpanden vaak zo krap/klein dat ze er geen plek voor hebben. Als je over de grens gaat shoppen kom je ze aanzienlijk meer tegen.
pi_82846549
Daar issie dan!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:12:29 #177
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82846969
Impressed
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:13:48 #178
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_82847040
ik weet niet waar ik op gehoopt had maar hij lijkt wel erg op de vorige
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:20:50 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82847377
DAY ONE!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:21:18 #180
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82847399
Duh Het is een DS met 3D schermpje. Wat had je anders verwacht bij een "3DS"
pi_82847585
Man, dat dingetje MOET ik hebben!

Als Sony vandaag met een PSP2 zou willen komen hebben ze dat meteen uitgesteld. Hier kan NIETS tegenop!
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_82847919
Heb helemaal niks gezien, aar was dus echt indrukwekkend?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:32:50 #183
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_82847942
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:32 schreef Rejected het volgende:
Nintendo is goed in verkopen met al die lieve Japanse gezichtjes
AFC AJAX
pi_82847961
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:32 schreef Rejected het volgende:
Jep, [E3] Nintendo 3DS getoond

Alles wat je wilt hebben van een handheld eigenlijk en meer
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_82848041
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
DAY ONE!
Ik eerder
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:36:26 #186
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_82848125
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:33 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Psst je bent HR, doe eens niet zo gehyped Je moet neutraal zijn

Verder wacht ik het nog even af, het klinkt allemaal geweldig maar vraag me af of het ook daadwerkelijk OK speelt.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:36:26 #187
150363 Wii-Style
pi_82848126
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:51 schreef Ssonic het volgende:
zelf gemaakt. Tijd over

[ afbeelding ]
HELD!
pi_82850224
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:33 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Dat artikel had ik al gezien, doet me eigenlijk weinig zo'n nietszeggende tekst(beelden moeten we hebben!).
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:43:54 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82851531

Ook in rood beschikbaar
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:49:34 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82851829
It begins.

Paper Mario:

Splinter Cell:

Metal Gear:

Animal Crossing:

Meer volgt.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:53:22 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82852033
Street Fighter:

Resident Evil:

Mario Kart:

Star Fox:

Kingdom Hearts:
pi_82852619
Vette screenshots!
pi_82852951
Dankje Roy

Krachtig Handheldje
pi_82853725
Roy
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:40:59 #195
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_82854864
DO...
WANT...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_82855577

Zelda OOT 3DS Remake

BAM MEGATON.
pi_82856848
ffffuuuuuuu
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:09:05 #198
150363 Wii-Style
pi_82857022
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:09:57 #199
150363 Wii-Style
pi_82857088
Geen interesse eigenlijk (heb 'm grijs gespeeld). Maar misschien is dat 3D effect zo goed, dat ik 'm nog een keer wil spellen. Nintendo ik haat je
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:09:59 #200
58560 Oksel
Gezellig.
pi_82857092
OoT?! Ik wil een nieuwe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')