De naam GameBoy keert niet terug. Ze hebben die serie een waardig einde gegeven met de beste handheld aller tijden:quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:31 schreef gamefreek het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd hoe een nieuwe Game Boy zou verkopen (of ja, een PSP die wel goed werkt als handheld).
Wat waren dat toch heerlijke knoppenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De naam GameBoy keert niet terug. Ze hebben die serie een waardig einde gegeven met de beste handheld aller tijden:
[ afbeelding ]
Je moet er wel recht voor zitten idd dus ik benieuwd of dat echt precies moet of dat er wat speling in zit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:15 schreef drumstickNL het volgende:
Dit word me wat, ik denk niet dat het prettig speelt met 3D op zo'n klein schermpje. Maar hey, we zullen zien.
Nogmaals, wacht het eerst even af wat Nintendo onder 3D verstaat. Sommige mensen noemen de N64 al 3D. Ik denk inderdaad niet dat de graphics 'uit' het scherm zullen komen. Maar ik heb dan ook eigenlijk 0,0 verstand van die shit :pquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:36 schreef Wii-Style het volgende:
3DWat een gimmick weer van Nintendo. Sony zal eindelijk Nintendo de das om doen met de PSP2.
Uiteraard. Net zoals de PSP de DS wel eens even zou gaan verpletteren. Want de PSP had zwaar superieure specificaties, dat zouden gamers echt wel verkiezen boven de gimmick van twee schermen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:36 schreef Wii-Style het volgende:
3DWat een gimmick weer van Nintendo. Sony zal eindelijk Nintendo de das om doen met de PSP2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tot slotDe creatievelingen zijn weer losgebarsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch vind ik twee (vrijwel) aaneensluitende schermen een erg goed idee. Zo haal je het schermoppervlak van de psp zonder de nadelen daarvan. (groot lomp ding waarbij het scherm snel beschadigt)I am just a dreamer, but you are just a dream
Behalve dan dat je met een groot verticaal scherm zit ipv een groot horizontaal scherm, en een horizontaal scherm is veel handiger natuurlijk. Of ze draaien de schermen waardoor je 1 lang breedbeeld krijgt. Maar tegelijkertijd is het dan ook niet logisch meer om één touchscreen te hebben en één scherm van mindere kwaliteit dus dat zouden ze dan ook recht moeten trekken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:06 schreef Dromer het volgende:
[..]
De creatievelingen zijn weer losgebarsten.
Maar toch vind ik twee (vrijwel) aaneensluitende schermen een erg goed idee. Zo haal je het schermoppervlak van de psp zonder de nadelen daarvan. (groot lomp ding waarbij het scherm snel beschadigt)
Ja, je kraamt onzin uit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:07 schreef i10TD het volgende:
wss ga ik onzin uitkramen maar
PSP
PSP 2 Slim & Light
PSP 3 S&L
PSP Go
DS
DS Lite
DSi
DSi XL
3DS
thefugg
daarnaast kwam PSP later met nieuwe versies en kwamen de Lite en DSi voglens mij hetzelfde jaar nog uit. doe het dan in 1 keer goed.. zoveel supergames zijn er ook niet voor de ds en de meeste die ik gespeeld hebben gebruiken de touchsensor amper
als je op mangas geilt, beter japans dan nederlands kan en rpg fan tot de dood ben, geef ik je gelijk om het laatste. Enige die het doen voor mij zijn zelda, pokemon en mario.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, je kraamt onzin uit.
Tussen de Lite en DSi zat twee jaar. En de 3DS hoort niet in dat rijtje thuis.
En er zijn wel veel super games voor de DS
noem maar op danquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:47 schreef Jesse_ het volgende:
Misschien eens tijd om buiten die bekende franchises te kijken
Die kans lijkt me zo'n 90% ja. Nintendo verdient nog steeds als een tiet met de 3365758769 verschillende soorten DS'en en 3D gaming lijkt me niet iets wat je op een handheld introduceerd maar op een console.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:45 schreef Amos_ het volgende:
Zou het niet stiekem een 1 april grap kunnen zijn?
Ja, een 1 april grap. In maart.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:45 schreef Amos_ het volgende:
Zou het niet stiekem een 1 april grap kunnen zijn?
Tuurlijk verdienen ze veel aan de huidge DS systemen, maar nou en? In 2004 was het ook wel lekker met Gameboy en zo, maar toch gingen ze een nieuwe systeem lanceren. Waarom? Omdat er veel kansen zijn om nieuwe consumenten aan te trekken, een nóg breder publiek aan te spreken en de industrie uit te breiden. Ja, 125 miljoen DS systemen verkocht hebben is leuk, maar stel je nu voor dat er veel meer mogelijk is. Dat er veel mogelijk is, is wel gebleken met de Wii, de snelst verkopende spelsysteem ooit. Jij zegt dat Nintendo niet moeite hoeft te doen omdat ze toch alleen maar aan geld denken. Juist. Ze denken aan geld, daarom willen ze elke kans grijpen om verder uit te breiden,quote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die kans lijkt me zo'n 90% ja. Nintendo verdient nog steeds als een tiet met de 3365758769 verschillende soorten DS'en en 3D gaming lijkt me niet iets wat je op een handheld introduceerd maar op een console.
Het was natuurlijk te verwachten hè. Weer zo'n goedkope product van Nintendo. Doe mij maar de PSP2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:40 schreef Wasmachinemann het volgende:
FAKE: http://gbatemp.net/?showtopic=218322
Goede 1april grap.Check de link naar de pressrelease eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:40 schreef Wasmachinemann het volgende:
FAKE: http://gbatemp.net/?showtopic=218322
Goede 1april grap.Deze is pas leuk: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=991742SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
Nintendo kwam zelf met het persberichtquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef Wii-Style het volgende:
Ik baal eigenlijk wel dat het nu allemaal bekend wordt, i.p.v. dat het een blow-out werd @ E3. Sharp en/of Nieuwsgierige journalisten hebben gewoon een gigantische megaton verijdeld.
Mwah. Met de DS zelf, en met de GBA SP, ging het ook zo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:17 schreef Wii-Style het volgende:
Ik had gelezen omdat ze bang waren dat het zou uitlekken, dus gingen zij maar eerst. Ze werden dus gedwongen.
Kind.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:25 schreef Chinless het volgende:
Ik heb alleen de nintendo consoles en handhelds i.v.m. mario. Mario is mijn held
Mag ik je Virtual Boy een keer lenen? Lijkt me een goede voorbereiding op de 3DS.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:25 schreef Chinless het volgende:
Ik heb alleen de nintendo consoles en handhelds i.v.m. mario. Mario is mijn held
Megatons hebben een probleem: ze vallen tegen. Dus het is goed zo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef Wii-Style het volgende:
Ik baal eigenlijk wel dat het nu allemaal bekend wordt, i.p.v. dat het een blow-out werd @ E3. Sharp en/of Nieuwsgierige journalisten hebben gewoon een gigantische megaton verijdeld.
Linguistic failquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Megatons hebben een probleem: ze vallen tegen. Dus het is goed zo.
Nou volgens mij ken je de origine van "megaton" in combinatie met Nintendo niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Linguistic fail. Het hele concept van een megaton is dat ze uit het niets komen, als je geen verwachtingen hebt kan het dus per definitie niet tegen- of meevallen.
Tja, het internet en logischquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:46 schreef Marble het volgende:
Fair enough. Zou logischer zijn als het gewoon een grote klapper (n.a.v. Link's hamertje uit OoT) van een nieuwsonthulling betekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |