Ja, een 1 april grap. In maart.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:45 schreef Amos_ het volgende:
Zou het niet stiekem een 1 april grap kunnen zijn?
Tuurlijk verdienen ze veel aan de huidge DS systemen, maar nou en? In 2004 was het ook wel lekker met Gameboy en zo, maar toch gingen ze een nieuwe systeem lanceren. Waarom? Omdat er veel kansen zijn om nieuwe consumenten aan te trekken, een nóg breder publiek aan te spreken en de industrie uit te breiden. Ja, 125 miljoen DS systemen verkocht hebben is leuk, maar stel je nu voor dat er veel meer mogelijk is. Dat er veel mogelijk is, is wel gebleken met de Wii, de snelst verkopende spelsysteem ooit. Jij zegt dat Nintendo niet moeite hoeft te doen omdat ze toch alleen maar aan geld denken. Juist. Ze denken aan geld, daarom willen ze elke kans grijpen om verder uit te breiden,quote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die kans lijkt me zo'n 90% ja. Nintendo verdient nog steeds als een tiet met de 3365758769 verschillende soorten DS'en en 3D gaming lijkt me niet iets wat je op een handheld introduceerd maar op een console.
Het was natuurlijk te verwachten hè. Weer zo'n goedkope product van Nintendo. Doe mij maar de PSP2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:40 schreef Wasmachinemann het volgende:
FAKE: http://gbatemp.net/?showtopic=218322
Goede 1april grap.Check de link naar de pressrelease eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:40 schreef Wasmachinemann het volgende:
FAKE: http://gbatemp.net/?showtopic=218322
Goede 1april grap.Deze is pas leuk: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=991742SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
Nintendo kwam zelf met het persberichtquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef Wii-Style het volgende:
Ik baal eigenlijk wel dat het nu allemaal bekend wordt, i.p.v. dat het een blow-out werd @ E3. Sharp en/of Nieuwsgierige journalisten hebben gewoon een gigantische megaton verijdeld.
Mwah. Met de DS zelf, en met de GBA SP, ging het ook zo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:17 schreef Wii-Style het volgende:
Ik had gelezen omdat ze bang waren dat het zou uitlekken, dus gingen zij maar eerst. Ze werden dus gedwongen.
Kind.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:25 schreef Chinless het volgende:
Ik heb alleen de nintendo consoles en handhelds i.v.m. mario. Mario is mijn held
Mag ik je Virtual Boy een keer lenen? Lijkt me een goede voorbereiding op de 3DS.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:25 schreef Chinless het volgende:
Ik heb alleen de nintendo consoles en handhelds i.v.m. mario. Mario is mijn held
Megatons hebben een probleem: ze vallen tegen. Dus het is goed zo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef Wii-Style het volgende:
Ik baal eigenlijk wel dat het nu allemaal bekend wordt, i.p.v. dat het een blow-out werd @ E3. Sharp en/of Nieuwsgierige journalisten hebben gewoon een gigantische megaton verijdeld.
Linguistic failquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Megatons hebben een probleem: ze vallen tegen. Dus het is goed zo.
Nou volgens mij ken je de origine van "megaton" in combinatie met Nintendo niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:35 schreef Marble het volgende:
[..]
Linguistic fail. Het hele concept van een megaton is dat ze uit het niets komen, als je geen verwachtingen hebt kan het dus per definitie niet tegen- of meevallen.
Tja, het internet en logischquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:46 schreef Marble het volgende:
Fair enough. Zou logischer zijn als het gewoon een grote klapper (n.a.v. Link's hamertje uit OoT) van een nieuwsonthulling betekende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |