Ik zie hem er wel voor aan om in de 2e ronde te verliezenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Tim86 het volgende:
En Ljubicic-Roddick herhaling kan ook al vrij snel
(al zal Ljub wel kapot zijn en zich terug trekken/roemloos ten onder gaan)
Het wordt wel weer eens tijd dat ie dit toernooi wintquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:02 schreef danusz1986 het volgende:
Kan Federer een nog gemakkelijker loting krijgen zeg!
Hij zag er idd uit of hij op een baan op Mallorca zijn 65+ titel stond te verdedigen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Tim86 het volgende:
(al zal Ljub wel kapot zijn en zich terug trekken/roemloos ten onder gaan)
Berdych verslaan is wel een behoorlijke prestatie, mits Berdych er zin in heeft. Simon verslaan kan iedereen, zelfs Brian Dabul en Florian Mayerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit gaat de definitieve doorbraak van Thiemo worden. Berdych en Simon verslaan. Niet onmogelijk. Jammer dat het geen gravel is.
Yannick Noah?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef Salamando het volgende:
Simon is een beetje afgezakt ja, ik zag hem wel als eerste fransman die een GS zou winnen een paar jaar geleden
ja van de nieuwe generatie hequote:
Hij was juist de laatste waarvan ik dat verwachtte. Heeft gewoon lang boven zijn stand geleefd, maar het ontbeert hem aan wapens.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef Salamando het volgende:
Simon is een beetje afgezakt ja, ik zag hem wel als eerste fransman die een GS zou winnen een paar jaar geleden
QFTquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij was juist de laatste waarvan ik dat verwachtte. Heeft gewoon lang boven zijn stand geleefd, maar het ontbeert hem aan wapens.
ik vond juist dat hij die aan het ontwikkelen was, nou ja. Zal wel aan mij liggen danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij was juist de laatste waarvan ik dat verwachtte. Heeft gewoon lang boven zijn stand geleefd, maar het ontbeert hem aan wapens.
Sport 1 gaat het weer uitzenden, maar pas vanaf het weekend geloof ik. Verder via Betfair video.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef groenen het volgende:
Zijn deze wedstrijden nog ergens te zien?
Al een hele tijd niks van gehoordquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:52 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Dimitrov. De opvolger van Fed en de toekomstige GOAT? Zou die niet ondertussen al eens mee moeten gaan doen met dit soort toernooien?
Inderdaad, als hij langer was geweest stond hij top 10.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:37 schreef TheGeneral het volgende:
Gasquet een break achter in de 3e tegen O. Rochus....
Wat een talent dat daar verloren gaat zeg..
Best verrassend. Dent met zijn vetpens raakte op Indian Wells geen pepernoot en nu slaat ie qualifier Schuettler er redelijk snel vanaf.quote:
Illya is een heldquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:05 schreef Szura het volgende:
Mathieu verliest net trouwens de eerste set van Marchenko![]()
Hm jammer genoeg tegelijk met voetbal dus dat wordt scoreboard volgen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
De Bakker staat op het punt van beginnen.
Zijn er überhaupt streams van dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Hm jammer genoeg tegelijk met voetbal dus dat wordt scoreboard volgen.
Geen idee trouwensquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt streams van dan?
Denk het niet, ze spelen op Court 2 (de 4e baan).quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen idee trouwens![]()
Dat nam ik maar ff aan
Uiteindelijk over de 200 punten en Chela die pas in de tie-break 3e set wintquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:25 schreef wimderon het volgende:
Wat een pot tussen Lorenzi en Chela. Al dik 100 punten na goed 12 games
Zelf erg sterk aan de service. Geen BP moeten toestaan en maar liefst 79% van de punten gewonnen op zijn tweede service.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sterke overwinning weer van Thiemo. 2 breaks op het juiste moment.
Nu tegen Berdych. Zal nog steeds wel een brug tever zijn, al zou ik graag zien dat hij het zo'n speler een keer erg moeilijk maakt op deze ondergrond. Hup!
Ram is buiten zijn service ook wel een matige speler trouwens hoor ... dus op eigen service sterk is geen wonder van Thiemo, maar wel gewoon goed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zelf erg sterk aan de service. Geen BP moeten toestaan en maar liefst 79% van de punten gewonnen op zijn tweede service.
Tipsa won hij dan ook weer bijna van.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Goede overwinning, maar Ram is wel heel ander materiaal dan Berdych. Ik hoop gewoon dat hij goed mee kan, hopelijk beter dan met Roddick.
Het is wel zeer positief dat hij wint wat hij hoort te winnen. Heeft alleen nog verloren van Tipsarevic, Roddick, Monfils en Berdych, allemaal spelers die toch een niveautje hoger zijn (nou ja, Tipsa).
Zijn nu bezigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Het regent volgens mijn in Miami.
Wedstrijden op hold at the moment.
4 aces zekerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
Karlovic redt vier breakpoints in zijn eerste servicegame!
Niet vanaf morgen? Dan begint Sport 1 iig met uitzenden. Ik zou het niet raar vinden als dat tegelijk begint.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:30 schreef wimderon het volgende:
Vanaf maandag pas streams volgens mij.
Is wel jammer ja, zometeen Rafa tegen Dent bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:04 schreef TheGeneral het volgende:
Toch jammer dat er nog geen uitzendingen zijn.. Er zijn een boel spelers waar je toch al wel de wedstrijden van wilt zien. Nadal, Djokovic, Nalbandian, Roddick etc.
Gelukkig beginnen ze morgen.
Er staat dat het komt door de duisternis. Waarschijnlijk geen verlichting op die baan ofzo..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:39 schreef de_boswachter het volgende:
Huh Kleybanova interrupted en de rest lijkt door te spelen.
Vanaf 1-4 tochquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef TheGeneral het volgende:
*5-4 Fish.
Ik moet het nog zien, misschien wil Murray even wat dagen vrij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:32 schreef Szura het volgende:
Whehehehe Murray![]()
Toch zal ie wel "gewoon" die laatste 2 sets binnenhalen
Nou ja, bij Indian Wells ook maar een kwartfinale. Dit zijn toch 2 toernooien die typisch voor Murray zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, misschien wil Murray even wat dagen vrij.
Enkel omdat het best of three hardcourt toernooien zijn?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, bij Indian Wells ook maar een kwartfinale. Dit zijn toch 2 toernooien die typisch voor Murray zijn.
Ja. Dat is toch waar Murray de laatste jaren het goed doet. Dus ik denk niet dat hij een paar dagen rust wil pakken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Enkel omdat het best of three hardcourt toernooien zijn?
Hoi!quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ja, het is hier goed toeven.![]()
Hoop dat Fish dit volhoudt.
Nee.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:56 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat Nalby wint van Nadal?
Het zou me heel erg verbazen. Ik zou blij zijn als Nalbandian meekan. Drie sets om een nou niet in topvorm verkerende Troicki te verslaan is geen teken van topvorm. Nu kan Nalbandian plotseling boven zijn niveau uitstijgen tegen een speler als Nadal, maar daar lijkt het mij te vroeg voor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:56 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat Nalby wint van Nadal?
Ik hoop alleen dat ie er niet hard af gaat...Nadal bedoel ik dan hè!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het zou me heel erg verbazen. Ik zou blij zijn als Nalbandian meekan. Drie sets om een nou niet in topvorm verkerende Troicki te verslaan is geen teken van topvorm. Nu kan Nalbandian plotseling boven zijn niveau uitstijgen tegen een speler als Nadal, maar daar lijkt het mij te vroeg voor.
Betfair.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:51 schreef Nalbandian het volgende:
Zijn er streams beschikbaar?
Thanks!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Betfair.
De Bakker had net 2 BP, maar toch 2-1* Berdych.
Dat is zeker een simulatie van de serve van Ollie Rochusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:10 schreef TheGeneral het volgende:
http://s301.photobucket.com/albums/nn51/dscotus/?action=view¤t=DSCF7063.flv
Imitatie van Rochus?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:10 schreef TheGeneral het volgende:
http://s301.photobucket.com/albums/nn51/dscotus/?action=view¤t=DSCF7063.flv
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is zeker een simulatie van de serve van Ollie Rochus
Hehe.quote:
Ach die Amerikaanse analisten weten er ook de ballen vanaf. Die gaan alleen maar af op het feit dat Thiemo nummer 1 bij de junioren was en that's it. Zij weten absoluut niet dat Thiemo veel beter is op gravel dan op hardcourt en dat is er aan te zien. Het was niet onaardig. Probleem bij Thiemo op hardcourt is dat hij een zelfde soort spelletje wilt spelen als op gravel en dat gaat gewoon niet. Zijn gameplan op hardcourt moet gewoon anders en dan zie ik hem daar ook wel stappen maken.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:04 schreef F.M.D. het volgende:
Ik vond het ook geen goede wedstrijd en dat vonden de amerikaanse analisten ook niet zo te horen.
Het was 5 en wordt 6 denk ik?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
Tijdsverschil nu zes uur (was het zeven)? Vanavond rond 19.00 uur Nalbandian-Nadal.Fijn dat het geen avondwedstrijd is daar.
Die Spanjool laat ondertussen alweer 3 MP's in de tiebreak liggen waarvan 1 op eigen servicequote:Op zondag 28 maart 2010 18:10 schreef kevin_ het volgende:
Die Almagro speelt ook zo slecht. Het is dat Chardy het presteert om daar nog een schep bovenop te doen
.
De samenvattingen waren ook weer van topkwaliteitquote:Op zondag 28 maart 2010 18:51 schreef wimderon het volgende:
Moeiijk hè, Brasser. Even je feiten checken en zien dat dit niet Federers derde toernooi van het jaar is.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:26 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Rustig aan Ambro, het is pas een break als Nadal zijn eigen service houdt.
Ik was ook enorm onder de indruk van die zesde forehand tijdens het derde punt van de tweede game.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi punt zeg net zeg, dat eerste punt van de vijfde game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Federer had gisteren een game van 52 secondenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal pakt echt standaard 30-35 seconden, wel 5-5.
Bij deze nietquote:Op zondag 28 maart 2010 20:18 schreef TheArt het volgende:
Weer die onbalans bij het raken van die forehand.
Kwaliteit is nog niet alles, vooral veel fouten op de belangrijke momenten, maar wel spannend.quote:
Makkelijker om gewoon de tweede set te verliezen, dan kan hij de aftrap nog zien.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa zal Nalbandian vanaf nu niet meer dan 5 games schenken. Anders mist hij het grootste deel van Real - Atletico.
Vamos!
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Makkelijker om gewoon de tweede set te verliezen, dan kan hij de aftrap nog zien.
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Makkelijker om gewoon de tweede set te verliezen, dan kan hij de aftrap nog zien.
Dat is 1.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa zal Nalbandian vanaf nu niet meer dan 5 games schenken. Anders mist hij het grootste deel van Real - Atletico.
Vamos!
Op z'n Rafa'squote:Op zondag 28 maart 2010 20:36 schreef Nalbandian het volgende:
Daar kun je hem gaan halen Nadal, wat een bal!
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:37 schreef Federer-fan het volgende:
Nalbandian heeft toch echt de mooiste techniek van alle spelers die ik ooit heb gezien. En hij is zo compleet.
Bijval uit onverwachte hoek.quote:
Keep counting.quote:
Eens, maar toch sportief van Rafa dat 'ie aangaf dat de challenge nog wel mochtquote:Op zondag 28 maart 2010 21:09 schreef TheArt het volgende:
Lahyani, het mes snijdt aan twee kanten. Tuurlijk moet Nalby sneller aanvragen, maar over dat enorm lange tijdrekken van Nadal zeg je niets.
Belachelijk ja die treuzelaarquote:Op zondag 28 maart 2010 21:09 schreef TheArt het volgende:
Lahyani, het mes snijdt aan twee kanten. Tuurlijk moet Nalby sneller aanvragen, maar over dat enorm lange tijdrekken van Nadal zeg je niets.
Aardige voorspelling, tweede helft kan 'ie nog zien.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef jojomen4 het volgende:
Vamos!
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:40 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa pakt gewoon 50 seconde tussen 2 punten![]()
Vamos!!!
Ik heb Karlovic niet al te vaak zien spelen de laatste tijd, maar zo te zien is zijn service minder geworden en zijn andere slagen beterquote:Op zondag 28 maart 2010 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In een tie-break natuurlijk, Ivo maar 5 aces.
Check zijn uitslagen ook..echt veel minder tiebreaks..als hij wint is het ineens 6-3 6-3quote:Op zondag 28 maart 2010 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb Karlovic niet al te vaak zien spelen de laatste tijd, maar zo te zien is zijn service minder geworden en zijn andere slagen beter!
Gelijk de break voor Ferrer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |