Ik moet het nog zien, misschien wil Murray even wat dagen vrij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:32 schreef Szura het volgende:
Whehehehe Murray![]()
Toch zal ie wel "gewoon" die laatste 2 sets binnenhalen
Nou ja, bij Indian Wells ook maar een kwartfinale. Dit zijn toch 2 toernooien die typisch voor Murray zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, misschien wil Murray even wat dagen vrij.
Enkel omdat het best of three hardcourt toernooien zijn?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, bij Indian Wells ook maar een kwartfinale. Dit zijn toch 2 toernooien die typisch voor Murray zijn.
Ja. Dat is toch waar Murray de laatste jaren het goed doet. Dus ik denk niet dat hij een paar dagen rust wil pakken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Enkel omdat het best of three hardcourt toernooien zijn?
Hoi!quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ja, het is hier goed toeven.![]()
Hoop dat Fish dit volhoudt.
Nee.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:56 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat Nalby wint van Nadal?
Het zou me heel erg verbazen. Ik zou blij zijn als Nalbandian meekan. Drie sets om een nou niet in topvorm verkerende Troicki te verslaan is geen teken van topvorm. Nu kan Nalbandian plotseling boven zijn niveau uitstijgen tegen een speler als Nadal, maar daar lijkt het mij te vroeg voor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:56 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Denk je dat Nalby wint van Nadal?
Ik hoop alleen dat ie er niet hard af gaat...Nadal bedoel ik dan hè!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het zou me heel erg verbazen. Ik zou blij zijn als Nalbandian meekan. Drie sets om een nou niet in topvorm verkerende Troicki te verslaan is geen teken van topvorm. Nu kan Nalbandian plotseling boven zijn niveau uitstijgen tegen een speler als Nadal, maar daar lijkt het mij te vroeg voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |