Ach die Amerikaanse analisten weten er ook de ballen vanaf. Die gaan alleen maar af op het feit dat Thiemo nummer 1 bij de junioren was en that's it. Zij weten absoluut niet dat Thiemo veel beter is op gravel dan op hardcourt en dat is er aan te zien. Het was niet onaardig. Probleem bij Thiemo op hardcourt is dat hij een zelfde soort spelletje wilt spelen als op gravel en dat gaat gewoon niet. Zijn gameplan op hardcourt moet gewoon anders en dan zie ik hem daar ook wel stappen maken.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:04 schreef F.M.D. het volgende:
Ik vond het ook geen goede wedstrijd en dat vonden de amerikaanse analisten ook niet zo te horen.
Het was 5 en wordt 6 denk ik?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
Tijdsverschil nu zes uur (was het zeven)? Vanavond rond 19.00 uur Nalbandian-Nadal.Fijn dat het geen avondwedstrijd is daar.
Die Spanjool laat ondertussen alweer 3 MP's in de tiebreak liggen waarvan 1 op eigen servicequote:Op zondag 28 maart 2010 18:10 schreef kevin_ het volgende:
Die Almagro speelt ook zo slecht. Het is dat Chardy het presteert om daar nog een schep bovenop te doen
.
De samenvattingen waren ook weer van topkwaliteitquote:Op zondag 28 maart 2010 18:51 schreef wimderon het volgende:
Moeiijk hè, Brasser. Even je feiten checken en zien dat dit niet Federers derde toernooi van het jaar is.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:26 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Rustig aan Ambro, het is pas een break als Nadal zijn eigen service houdt.
Ik was ook enorm onder de indruk van die zesde forehand tijdens het derde punt van de tweede game.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi punt zeg net zeg, dat eerste punt van de vijfde game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |