Ik zie hem er wel voor aan om in de 2e ronde te verliezenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Tim86 het volgende:
En Ljubicic-Roddick herhaling kan ook al vrij snel
(al zal Ljub wel kapot zijn en zich terug trekken/roemloos ten onder gaan)
Het wordt wel weer eens tijd dat ie dit toernooi wintquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:02 schreef danusz1986 het volgende:
Kan Federer een nog gemakkelijker loting krijgen zeg!
Hij zag er idd uit of hij op een baan op Mallorca zijn 65+ titel stond te verdedigen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Tim86 het volgende:
(al zal Ljub wel kapot zijn en zich terug trekken/roemloos ten onder gaan)
Berdych verslaan is wel een behoorlijke prestatie, mits Berdych er zin in heeft. Simon verslaan kan iedereen, zelfs Brian Dabul en Florian Mayerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit gaat de definitieve doorbraak van Thiemo worden. Berdych en Simon verslaan. Niet onmogelijk. Jammer dat het geen gravel is.
Yannick Noah?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef Salamando het volgende:
Simon is een beetje afgezakt ja, ik zag hem wel als eerste fransman die een GS zou winnen een paar jaar geleden
ja van de nieuwe generatie hequote:
Hij was juist de laatste waarvan ik dat verwachtte. Heeft gewoon lang boven zijn stand geleefd, maar het ontbeert hem aan wapens.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef Salamando het volgende:
Simon is een beetje afgezakt ja, ik zag hem wel als eerste fransman die een GS zou winnen een paar jaar geleden
QFTquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij was juist de laatste waarvan ik dat verwachtte. Heeft gewoon lang boven zijn stand geleefd, maar het ontbeert hem aan wapens.
ik vond juist dat hij die aan het ontwikkelen was, nou ja. Zal wel aan mij liggen danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij was juist de laatste waarvan ik dat verwachtte. Heeft gewoon lang boven zijn stand geleefd, maar het ontbeert hem aan wapens.
Sport 1 gaat het weer uitzenden, maar pas vanaf het weekend geloof ik. Verder via Betfair video.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef groenen het volgende:
Zijn deze wedstrijden nog ergens te zien?
Al een hele tijd niks van gehoordquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:52 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Dimitrov. De opvolger van Fed en de toekomstige GOAT? Zou die niet ondertussen al eens mee moeten gaan doen met dit soort toernooien?
Inderdaad, als hij langer was geweest stond hij top 10.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:37 schreef TheGeneral het volgende:
Gasquet een break achter in de 3e tegen O. Rochus....
Wat een talent dat daar verloren gaat zeg..
Best verrassend. Dent met zijn vetpens raakte op Indian Wells geen pepernoot en nu slaat ie qualifier Schuettler er redelijk snel vanaf.quote:
Illya is een heldquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:05 schreef Szura het volgende:
Mathieu verliest net trouwens de eerste set van Marchenko![]()
Hm jammer genoeg tegelijk met voetbal dus dat wordt scoreboard volgen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
De Bakker staat op het punt van beginnen.
Zijn er überhaupt streams van dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Hm jammer genoeg tegelijk met voetbal dus dat wordt scoreboard volgen.
Geen idee trouwensquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt streams van dan?
Denk het niet, ze spelen op Court 2 (de 4e baan).quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen idee trouwens![]()
Dat nam ik maar ff aan
Uiteindelijk over de 200 punten en Chela die pas in de tie-break 3e set wintquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:25 schreef wimderon het volgende:
Wat een pot tussen Lorenzi en Chela. Al dik 100 punten na goed 12 games
Zelf erg sterk aan de service. Geen BP moeten toestaan en maar liefst 79% van de punten gewonnen op zijn tweede service.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sterke overwinning weer van Thiemo. 2 breaks op het juiste moment.
Nu tegen Berdych. Zal nog steeds wel een brug tever zijn, al zou ik graag zien dat hij het zo'n speler een keer erg moeilijk maakt op deze ondergrond. Hup!
Ram is buiten zijn service ook wel een matige speler trouwens hoor ... dus op eigen service sterk is geen wonder van Thiemo, maar wel gewoon goed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zelf erg sterk aan de service. Geen BP moeten toestaan en maar liefst 79% van de punten gewonnen op zijn tweede service.
Tipsa won hij dan ook weer bijna van.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Goede overwinning, maar Ram is wel heel ander materiaal dan Berdych. Ik hoop gewoon dat hij goed mee kan, hopelijk beter dan met Roddick.
Het is wel zeer positief dat hij wint wat hij hoort te winnen. Heeft alleen nog verloren van Tipsarevic, Roddick, Monfils en Berdych, allemaal spelers die toch een niveautje hoger zijn (nou ja, Tipsa).
Zijn nu bezigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Het regent volgens mijn in Miami.
Wedstrijden op hold at the moment.
4 aces zekerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
Karlovic redt vier breakpoints in zijn eerste servicegame!
Niet vanaf morgen? Dan begint Sport 1 iig met uitzenden. Ik zou het niet raar vinden als dat tegelijk begint.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:30 schreef wimderon het volgende:
Vanaf maandag pas streams volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |