Hm jammer genoeg tegelijk met voetbal dus dat wordt scoreboard volgen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
De Bakker staat op het punt van beginnen.
Zijn er überhaupt streams van dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Hm jammer genoeg tegelijk met voetbal dus dat wordt scoreboard volgen.
Geen idee trouwensquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt streams van dan?
Denk het niet, ze spelen op Court 2 (de 4e baan).quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen idee trouwens![]()
Dat nam ik maar ff aan
Uiteindelijk over de 200 punten en Chela die pas in de tie-break 3e set wintquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:25 schreef wimderon het volgende:
Wat een pot tussen Lorenzi en Chela. Al dik 100 punten na goed 12 games
Zelf erg sterk aan de service. Geen BP moeten toestaan en maar liefst 79% van de punten gewonnen op zijn tweede service.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sterke overwinning weer van Thiemo. 2 breaks op het juiste moment.
Nu tegen Berdych. Zal nog steeds wel een brug tever zijn, al zou ik graag zien dat hij het zo'n speler een keer erg moeilijk maakt op deze ondergrond. Hup!
Ram is buiten zijn service ook wel een matige speler trouwens hoor ... dus op eigen service sterk is geen wonder van Thiemo, maar wel gewoon goed.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zelf erg sterk aan de service. Geen BP moeten toestaan en maar liefst 79% van de punten gewonnen op zijn tweede service.
Tipsa won hij dan ook weer bijna van.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Goede overwinning, maar Ram is wel heel ander materiaal dan Berdych. Ik hoop gewoon dat hij goed mee kan, hopelijk beter dan met Roddick.
Het is wel zeer positief dat hij wint wat hij hoort te winnen. Heeft alleen nog verloren van Tipsarevic, Roddick, Monfils en Berdych, allemaal spelers die toch een niveautje hoger zijn (nou ja, Tipsa).
Zijn nu bezigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Het regent volgens mijn in Miami.
Wedstrijden op hold at the moment.
4 aces zekerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:48 schreef Chriz2k het volgende:
Karlovic redt vier breakpoints in zijn eerste servicegame!
Niet vanaf morgen? Dan begint Sport 1 iig met uitzenden. Ik zou het niet raar vinden als dat tegelijk begint.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:30 schreef wimderon het volgende:
Vanaf maandag pas streams volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |