Zaterdag 17 april, vanaf 15:00 in Zwolle in de Sally's Eten: zien we wel met de mensen die er dan zijn Tot zolang het leuk is, echter slapen wordt lastig (japser doet moeilijk, c heeft weinig ruimte), dus dat wordt Bob-enquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
ej meis, hoest nou?quote:
Komt er aan, keuzes anders ging me eten er aanquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef Adolecens het volgende:
Heb de nummering ook teruggezet in de TT
Hey meis!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ej meis, hoest nou?
ff uit vorig topic: wat was er met die man en het leeftijdsgedoe?
quote:
TOYBOY!!!!!!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hey meis!
Op zich wel prima, hoop dat we normaal met elkaar om kunnen gaan want het is zo'n lieve jongen.
Hij is 22 en ik 25
Kom je ook?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond naar het zwembad
heiden: Calvin & Hobbes
- niet grappig -quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond naar het zwembad
heiden: Calvin & Hobbes
En jij wel, dat is nog verdachter............quote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Waar is ldg trouwens? Zo lang niet op Fok!... dat is uiterst verdacht!
Tenzij de msn gekaapt is, dan leeft ze volgens mij nog welquote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Waar is ldg trouwens? Zo lang niet op Fok!... dat is uiterst verdacht!
ik zou een klacht indienen op schoolquote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb soms een levenmoest tot 18 naar school
je hebt wel een beetje een foute nick hahahaquote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Trolling het volgende:
Ik heb eventjes een 2e account aangemaakt, want ik maak het niet graag totaal bekend.
Ik euh, ben er voor mezelf denk ik wel achter dat ik bi ben. En ik weet niet goed wat ik ermee moet, eigenlijk. Niet dat dat per sé nodig is ofzo, maar ik moest het toch eventjes kwijt aan iets/iemand
En dat lucht op.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Cyntiaa het volgende:
Zou het kunnen zijn... Ware het niet dat hij mij niet op die manier leuk vindt
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb soms een levenmoest tot 18 naar school
neuh, is mn enige dag dat ik n beetje normaal les krijgquote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik zou een klacht indienen op school
Good for you, kan me zo voorstellen dat dat een prima eerste stap is.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Trolling het volgende:
Ik heb eventjes een 2e account aangemaakt, want ik maak het niet graag totaal bekend.
Ik euh, ben er voor mezelf denk ik wel achter dat ik bi ben. En ik weet niet goed wat ik ermee moet, eigenlijk. Niet dat dat per sé nodig is ofzo, maar ik moest het toch eventjes kwijt aan iets/iemand
En dat lucht op.
Ik troll nou eenmaal graagquote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je hebt wel een beetje een foute nick hahaha
maar ehhh... wel goed dat je eruit bent voor jezelf
hoe ben je erachter gekomen?
je bent dus een vrouwelijk persoonquote:Op maandag 22 maart 2010 19:21 schreef Trolling het volgende:
[..]
Ik troll nou eenmaal graag
Nee dat is niet waar.
Maar ik merk dat ik de laatste tijd op een hele andere manier naar meisjes kijk. Niet alleen als vrienden, maar ook als leuk of aantrekkelijk. Ik denk dat ik het eindelijk van mezelf accepteer, of zo.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:21 schreef Trolling het volgende:
[..]
Ik troll nou eenmaal graag
Nee dat is niet waar.
Maar ik merk dat ik de laatste tijd op een hele andere manier naar meisjes kijk. Niet alleen als vrienden, maar ook als leuk of aantrekkelijk. Ik denk dat ik het eindelijk van mezelf accepteer, of zo.
is je les belangrijker dan wij?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, is mn enige dag dat ik n beetje normaal les krijg
voor jullie betaal ik geen 1600 e per jaarquote:
Ik ben onbetaalbaarquote:Op maandag 22 maart 2010 19:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor jullie betaal ik geen 1600 e per jaar
Ik ben heel mysterieus, zelfs fijn andere nick is echt heel onbekend.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]leuk toch!
maar nog nooit wat met meisjes gedaan?
Haha, je hebt echt geen gevoel voor humor en/of sarcasme. Nou ja, jij je zin.quote:
1 kapsalon per week is genoegquote:Op maandag 22 maart 2010 19:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor jullie betaal ik geen 1600 e per jaar
Doen we dan baantjes?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:32 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wil wel eens zien hoe snel jij kan zwemmen!
quote:
Wel fotos maken hequote:Op maandag 22 maart 2010 20:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Lieverds, ik ga naar het zwembad toe! Spreek jullie na de tijd wel
Kunnen die in de OP!quote:
Ik wel maar dan alleen het onderstukje en bovenstukje heeft weinig zin enzoquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wel maar dan alleen het onderstukje en bovenstukje heeft weinig zin enzo
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wel maar dan alleen het onderstukje en bovenstukje heeft weinig zin enzo
Sorry geen foto'squote:
Rood toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:54 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl is haar donkerblonde lokken aan t verven![]()
knuffelquote:
Hey!quote:
ietsig als ik t pakje mag gelovenquote:
Gelukkigquote:Op maandag 22 maart 2010 20:58 schreef heiden6 het volgende:
lol @ tijnbrein
Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik mis de foto's niet.
@ldg: wat voor kleur?
Maak er maar een foto vanquote:Op maandag 22 maart 2010 21:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ietsig als ik t pakje mag gelovenheb vrij donkerblond haar dus met n beetje mazzel word t niet heel fel
[ afbeelding ]
als t leuk is that isquote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak er maar een foto vanen post die hier of in je fobo
Daar oordelen wij wel overquote:
pic's als je klaar bentquote:Op maandag 22 maart 2010 21:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ietsig als ik t pakje mag gelovenheb vrij donkerblond haar dus met n beetje mazzel word t niet heel fel
[ afbeelding ]
wel on-topic blijven, alleen bikini foto'squote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak er maar een foto vanen post die hier of in je fobo
LDG je hoort hetquote:Op maandag 22 maart 2010 21:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
wel on-topic blijven, alleen bikini foto's
quote:
ik sta over kwartier voor je deurquote:Op maandag 22 maart 2010 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
i dig de marsmannetjeslook![]()
zit met alufolie op mn kop omdat dat moest van t pakje
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:
i dig de marsmannetjeslook![]()
zit met alufolie op mn kop omdat dat moest van t pakje
t scheelt niet eens heel veelquote:
PICS!!!!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t scheelt niet eens heel veelalleen heb ik ook twee mooie alu staartjes
Ik heb nog niks gezien... ben wel benieuwdquote:Op maandag 22 maart 2010 22:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
speaking of... Hebben we al pics gehad van Cynt in dr nieuwe bikini?
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
speaking of... Hebben we al pics gehad van Cynt in dr nieuwe bikini?
Damn it, eerst bikini foto postenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Darlings! ik doe even een wijntje bij PF.. Later thuis! xx
de pics zijn dus al gemaaktquote:Op maandag 22 maart 2010 22:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Darlings! ik doe even een wijntje bij PF.. Later thuis! xx
Kom maar op met die foto'squote:
niets geen badpakquote:Op maandag 22 maart 2010 23:15 schreef Thrust het volgende:
voor jou maken we een uitzondering...badpak lingerie
ik heb wel goede lingerie, uitsluitend Marlies Dekkersquote:Op maandag 22 maart 2010 23:15 schreef Thrust het volgende:
voor jou maken we een uitzondering...badpak lingerie
en wij hebben nog steeds geen picsquote:Op maandag 22 maart 2010 23:31 schreef Cyntiaa het volgende:
het is een beetje stil hier... en ik ben aan mijn 2e wijntje
slaap ze cyntiaaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:02 schreef Cyntiaa het volgende:
No pictures.. Sorry
Net thuis, PF was gezellig.. Nu lekker slapen!
Tot morgen darlings!
Leuk omschreven! maar het ging om het beeldmateriaalquote:Op maandag 22 maart 2010 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb wel goede lingerie, uitsluitend Marlies Dekkers
en dan noem jij jezelf maar trolling, in het bi forumquote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Trolling het volgende:
En dat lucht op.
en dan bel je mij niet ffquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Oeh, lezen. Dat was mijn plan gister ook. Totdat iemand met het grandioze idee kwam iets bij PF te gaan drinken.
zaterdag en zondag regenquote:
overigens is van slapen in de trein niets meer van terecht gekomen....werd continu gebeldquote:
Oh, lekker is datquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
overigens is van slapen in de trein niets meer van terecht gekomen....werd continu gebeld
Inderdaad, je bent toch maar mooi gegaan! Weer een ervaring rijker, zo moet je maar denken!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zaterdag en zondag regenen taal was een groter probleem dan verwacht dus leuke gezellige gesprekken waren lastig..... ging elke dag wel wat beter maar kwam te laat op gang
enigzins dus tegenvallend maar aan andere kant ben ik gewoon rete trots op mijzelf dat ik het gewoon ff gedaan heb
ben in het echt veul leuker dan op foto'squote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, lekker is dat
Maar, waren wel even leuke 25 minuten KZ meeten
Van mijn kant allebeiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben in het echt veul leuker dan op foto's
(dat is wat mensen tegen mij zeggen)
jij bent ook een schatjequote:
was dat de dude van de sms die je (nog) niet gekregen had?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Oeh, lezen. Dat was mijn plan gister ook. Totdat iemand met het grandioze idee kwam iets bij PF te gaan drinken.
wut? is ze maar 25 minuten in berlijn geweestquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, lekker is dat
Maar, waren wel even leuke 25 minuten KZ meeten
Helaas had de trein tussen Almelo en Deventer geen vertraging.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wut? is ze maar 25 minuten in berlijn geweest
Nee hij niet.. Heb iets gedronken met mijn mede-zwemmer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
was dat de dude van de sms die je (nog) niet gekregen had?
kut ns die op tijd rijdtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas had de trein tussen Almelo en Deventer geen vertraging.
ghehe had gekunt...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had nog mee kunnen rijden tot Amersfoort.
lol.... maar jij spoort ook nietquote:
logica houdt op waar de ns begint, dus niet vragen naar een verklaring!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik was met de trein! Hoe kan ik dan niet sporen!
Ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
logica houdt op waar de ns begint, dus niet vragen naar een verklaring!
Het is er wel een weertje voor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:14 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ja, het is voor een begrafenis van mijn tante. Ze is net voor het weekend overleden![]()
Thanksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:14 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ja, het is voor een begrafenis van mijn tante. Ze is net voor het weekend overleden![]()
Rode lokkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welkom
Nog geen spoor van de rode lokken van LDG?
Danku, ik heb ook geen rode lokken, helaas, dat is wel ubersexy!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welkom
Nog geen spoor van de rode lokken van LDG?
Nou, post eens iets leuks?quote:
Wij lunchen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Cynt wanneer gaan we lunchen?
Je kan samen met Heiden en LDG reizen.. Dan valt het reuze mee toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
met de meet ben ik er niet bij.............veel te ver weg
Alsof dat verantwoord is en of hun daar op zitten te wachten, ze hebben wel wat anders te doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:09 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Je kan samen met Heiden en LDG reizen.. Dan valt het reuze mee toch?
Ik snap je even nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alsof dat verantwoord is en of hun daar op zitten te wachten, ze hebben wel wat anders te doen
Ja wel dezelfde kant maar wie weet wat hun van plan zijn enzulksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik snap je even nietTuurlijk kan je met hun mee reizen, iedereen moet toch dezelfde kant op?
Als het voor een meet al te ver is dan is lunchen helemaal geen optie.. Lunchen is korten dan meeten![]()
Ja, ik woon in Zwolle.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja wel dezelfde kant maar wie weet wat hun van plan zijn enzulks
Woon jij daar helemaal??
Het spijt mequote:
ik zal eens pmmen dat ik niet mee gaquote:Ik vind dat je niet zo treurig moet doen en gewoon LDG een pm moet sturen!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het spijt me
[..]
ik zal eens pmmen dat ik niet mee ga
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja wel dezelfde kant maar wie weet wat hun van plan zijn enzulks
Woon jij daar helemaal??
Ok. Laat maar zitten, ik snap je niet meer....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alsof dat verantwoord is en of hun daar op zitten te wachten, ze hebben wel wat anders te doen
Over Zwolle zat ik je te dollen. Ben er maar paar x geweest en leek wel ok daar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
[..]
Ok. Laat maar zitten, ik snap je niet meer....
geen zon in Zwolle?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:19 schreef Cyntiaa het volgende:
No foto'sEcht niet toonbaar met dat witte lijf
*sarcasme rant*quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik snap je even niet...
Een leuke, gezellig meet. In een mooie stad, leuke locatie waar we heen gaan... Je kan met 2 mensen meereizen en dan wil je liever niet?
negeer hem verder joh. Ik reageerde alleen omdat die denkt te weten waarom ik iets doe, en dat haat ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef Cyntiaa het volgende:
wil je echt dat ik hier op in ga? Niemand verplicht jou te komen... En anders organiseer jij lekker een meet ipv zo negatief te doen
ja daarom, laat Braam gaan joh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, Braam zit te zeuren omdat de meet in Zwolle is. Ik had het tegen Braam
Is de meet in Zwollequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, Braam zit te zeuren omdat de meet in Zwolle is. Ik had het tegen Braam
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:39 schreef Thrust het volgende:
[..]
Is de meet in ZwolleMag toch hopen dat het dan wel in het zwembad is?
Ik doe het wel even.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:12 schreef Braamyo het volgende:
Maar ff serieus... waarom is er ooit besloten naar Zwolle te gaan. das net zowiets als naar Vlissinge gaan, of naar Maastricht.
Er zijn zoveel mensen die willen komen maar Zwolle is gewoon echt een enorme uithoek van Nederland, waar utrecht, Rotterdam en Amsterdam al een heel stuk centraler liggen.
Ook zijn er veel mensen hier op Bi die in de regio Rotterdam wonen, dus een gekke keus zou die stad zowiezo niet zijn.
Anyways, ik denk dat ik uit Middelburg wel de meest verre reis moet maken (en dus ook niet van plan ben te komen, 8+ uur retour) Er is in mijn mening gewoon geen rekening gehouden met Bi-fokkers in de rest van Nederland en dat vind ik best lullig !
Het is alleen iritant omdat mijn gezeur in dit geval iets betreft waar jij achter staat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Je hebt zeuren en je hebt de attitude die Braam heeft... Het is gewoon irritant zulk gedrag.
Nope inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Het word je alleen na-genoeg, onmogelijk gemaakt als je ver woont maar wel wilt komenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Niemand verplicht jou te komen...
Kan mij een paar topics terug herinneren dat je ook best negatief bezig was en ik daar iets over zei.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het is alleen iritant omdat mijn gezeur in dit geval iets betreft waar jij achter staat.
Daarnaast meen ik mij te herinneren dat dit de enige (1 van de weinige) keren is dat ik uberhaupt iets te zeuren heb. Dus doe nu niet alsof ik Evil itself ben![]()
((Side note: Meets heb ik al vaker georganiseerd en is vet makkelijk.))
weet ik ze bijten geen van beidequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef stbabylon het volgende:
En TJ, of LDG en heiden nou wel of niet iets hebben, dan nog kun je het gewoon vragen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe het wel even.
C en ik hebben in het begin mensen hier in Zwolle uitgenodigt. Dat zou in principe al genoeg zijn. Kom of kom niet, ga er niet over whinen. Graag of niet dude.
En dan nog even Zwolle verdedigen (kom niet aan mijn stad), Zwolle is centraler dan Amsterdam en zeker dan Rotterdam, Nederlands gezien. Zwolle is geen uithoek, behalve voor bekrompen mensen die vergeten dat er boven Zwolle nog drie hele provincies zitten en het grootste gedeelte van de provincie Overijssel ten oosten van Zwolle.
Maar nee, jammer, er is geen rekening gehouden met iedereen uit heel Nederland. En dat heeft een hele logische reden: Cyntiaa en ik gaan niet mensen naar onze woonplaats uitnodigen en het dan doen in Utrecht.
cynquote:
bosquote:
die waar ik niet kan komenquote:
tsja lekker boeiend. Lag niet aan ons volgens mij.......quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Er was iemand huilie aan het spelen, that's all
cynquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga jullie verlaten, darlings!
Fijne avond, ben morgen wel eventjes hier.... Helaas iets anders te doen morgen
slaap ze bosquote:
jaja wrijf het er maar inquote:Op woensdag 24 maart 2010 05:57 schreef heiden6 het volgende:
O ja, het is alweer ochtend daar!Kz, jij bent er vroeg bij!
ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 06:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik was er ook al even, maar had even niks te reageren
(alweer 6 uur... meh, over een half uur weg)
Ik ben eerder in Groningen dan in Amsterdamquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:06 schreef nktc het volgende:
![]()
Gelukkig heb ik de "rel" gemist over de meet.. Alsof zwolle zo'n uithoek is.. Groningen is pas een uithoek..
ik nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben eerder in Groningen dan in Amsterdam
ik ook, want ik mag niet naar Amsterdamquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben eerder in Groningen dan in Amsterdam
En hoe is het met je haar afgelopen? Mooi rood?quote:
Ik wacht nog steeds op foto'squote:Op woensdag 24 maart 2010 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
nah, ben niet wild enthousiast.. tis een beetje een rooiige/oranjige gloedniet lelijk, maar ook nie echt bijzonder
je ziet t zelfs amper op foto's, miss morgen eentje in de zon makenquote:
Kijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je ziet t zelfs amper op foto's, miss morgen eentje in de zon maken
met 10 gradenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kijk![]()
Toch wel in bikiniwat dat is verplicht
quote:
hier is het nou nog 15 gradenquote:
fixedquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:49 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Facebook links werken niet denk ik
mooiquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ookvolledig zelfstandig, om misverstanden te voorkomen
![]()