en wij hebben nog steeds geen picsquote:Op maandag 22 maart 2010 23:31 schreef Cyntiaa het volgende:
het is een beetje stil hier... en ik ben aan mijn 2e wijntje
slaap ze cyntiaaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:02 schreef Cyntiaa het volgende:
No pictures.. Sorry
Net thuis, PF was gezellig.. Nu lekker slapen!
Tot morgen darlings!
Leuk omschreven! maar het ging om het beeldmateriaalquote:Op maandag 22 maart 2010 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb wel goede lingerie, uitsluitend Marlies Dekkers
en dan noem jij jezelf maar trolling, in het bi forumquote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Trolling het volgende:
Ik heb eventjes een 2e account aangemaakt, want ik maak het niet graag totaal bekend.
Ik euh, ben er voor mezelf denk ik wel achter dat ik bi ben. En ik weet niet goed wat ik ermee moet, eigenlijk. Niet dat dat per sé nodig is ofzo, maar ik moest het toch eventjes kwijt aan iets/iemand
En dat lucht op.
en dan bel je mij niet ffquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Oeh, lezen. Dat was mijn plan gister ook. Totdat iemand met het grandioze idee kwam iets bij PF te gaan drinken.
zaterdag en zondag regenquote:
overigens is van slapen in de trein niets meer van terecht gekomen....werd continu gebeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |