negeer hem verder joh. Ik reageerde alleen omdat die denkt te weten waarom ik iets doe, en dat haat ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef Cyntiaa het volgende:
wil je echt dat ik hier op in ga? Niemand verplicht jou te komen... En anders organiseer jij lekker een meet ipv zo negatief te doen
ja daarom, laat Braam gaan joh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, Braam zit te zeuren omdat de meet in Zwolle is. Ik had het tegen Braam
Is de meet in Zwollequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, Braam zit te zeuren omdat de meet in Zwolle is. Ik had het tegen Braam
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:39 schreef Thrust het volgende:
[..]
Is de meet in ZwolleMag toch hopen dat het dan wel in het zwembad is?
Ik doe het wel even.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:12 schreef Braamyo het volgende:
Maar ff serieus... waarom is er ooit besloten naar Zwolle te gaan. das net zowiets als naar Vlissinge gaan, of naar Maastricht.
Er zijn zoveel mensen die willen komen maar Zwolle is gewoon echt een enorme uithoek van Nederland, waar utrecht, Rotterdam en Amsterdam al een heel stuk centraler liggen.
Ook zijn er veel mensen hier op Bi die in de regio Rotterdam wonen, dus een gekke keus zou die stad zowiezo niet zijn.
Anyways, ik denk dat ik uit Middelburg wel de meest verre reis moet maken (en dus ook niet van plan ben te komen, 8+ uur retour) Er is in mijn mening gewoon geen rekening gehouden met Bi-fokkers in de rest van Nederland en dat vind ik best lullig !
Het is alleen iritant omdat mijn gezeur in dit geval iets betreft waar jij achter staat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Je hebt zeuren en je hebt de attitude die Braam heeft... Het is gewoon irritant zulk gedrag.
Nope inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in. Het word je alleen na-genoeg, onmogelijk gemaakt als je ver woont maar wel wilt komenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Niemand verplicht jou te komen...
Kan mij een paar topics terug herinneren dat je ook best negatief bezig was en ik daar iets over zei.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het is alleen iritant omdat mijn gezeur in dit geval iets betreft waar jij achter staat.
Daarnaast meen ik mij te herinneren dat dit de enige (1 van de weinige) keren is dat ik uberhaupt iets te zeuren heb. Dus doe nu niet alsof ik Evil itself ben![]()
((Side note: Meets heb ik al vaker georganiseerd en is vet makkelijk.))
weet ik ze bijten geen van beidequote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef stbabylon het volgende:
En TJ, of LDG en heiden nou wel of niet iets hebben, dan nog kun je het gewoon vragen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe het wel even.
C en ik hebben in het begin mensen hier in Zwolle uitgenodigt. Dat zou in principe al genoeg zijn. Kom of kom niet, ga er niet over whinen. Graag of niet dude.
En dan nog even Zwolle verdedigen (kom niet aan mijn stad), Zwolle is centraler dan Amsterdam en zeker dan Rotterdam, Nederlands gezien. Zwolle is geen uithoek, behalve voor bekrompen mensen die vergeten dat er boven Zwolle nog drie hele provincies zitten en het grootste gedeelte van de provincie Overijssel ten oosten van Zwolle.
Maar nee, jammer, er is geen rekening gehouden met iedereen uit heel Nederland. En dat heeft een hele logische reden: Cyntiaa en ik gaan niet mensen naar onze woonplaats uitnodigen en het dan doen in Utrecht.
cynquote:
bosquote:
die waar ik niet kan komenquote:
tsja lekker boeiend. Lag niet aan ons volgens mij.......quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Er was iemand huilie aan het spelen, that's all
cynquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga jullie verlaten, darlings!
Fijne avond, ben morgen wel eventjes hier.... Helaas iets anders te doen morgen
slaap ze bosquote:
jaja wrijf het er maar inquote:Op woensdag 24 maart 2010 05:57 schreef heiden6 het volgende:
O ja, het is alweer ochtend daar!Kz, jij bent er vroeg bij!
ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 06:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik was er ook al even, maar had even niks te reageren
(alweer 6 uur... meh, over een half uur weg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |