Danku, ik heb ook geen rode lokken, helaas, dat is wel ubersexy!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welkom
Nog geen spoor van de rode lokken van LDG?
Nou, post eens iets leuks?quote:
Wij lunchen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Cynt wanneer gaan we lunchen?
Je kan samen met Heiden en LDG reizen.. Dan valt het reuze mee toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
met de meet ben ik er niet bij.............veel te ver weg
Alsof dat verantwoord is en of hun daar op zitten te wachten, ze hebben wel wat anders te doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:09 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Je kan samen met Heiden en LDG reizen.. Dan valt het reuze mee toch?
Ik snap je even nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alsof dat verantwoord is en of hun daar op zitten te wachten, ze hebben wel wat anders te doen
Ja wel dezelfde kant maar wie weet wat hun van plan zijn enzulksquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik snap je even nietTuurlijk kan je met hun mee reizen, iedereen moet toch dezelfde kant op?
Als het voor een meet al te ver is dan is lunchen helemaal geen optie.. Lunchen is korten dan meeten![]()
Ja, ik woon in Zwolle.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja wel dezelfde kant maar wie weet wat hun van plan zijn enzulks
Woon jij daar helemaal??
Het spijt mequote:
ik zal eens pmmen dat ik niet mee gaquote:Ik vind dat je niet zo treurig moet doen en gewoon LDG een pm moet sturen!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het spijt me
[..]
ik zal eens pmmen dat ik niet mee ga
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja wel dezelfde kant maar wie weet wat hun van plan zijn enzulks
Woon jij daar helemaal??
Ok. Laat maar zitten, ik snap je niet meer....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alsof dat verantwoord is en of hun daar op zitten te wachten, ze hebben wel wat anders te doen
Over Zwolle zat ik je te dollen. Ben er maar paar x geweest en leek wel ok daar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
[..]
Ok. Laat maar zitten, ik snap je niet meer....
geen zon in Zwolle?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:19 schreef Cyntiaa het volgende:
No foto'sEcht niet toonbaar met dat witte lijf
*sarcasme rant*quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik snap je even niet...
Een leuke, gezellig meet. In een mooie stad, leuke locatie waar we heen gaan... Je kan met 2 mensen meereizen en dan wil je liever niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |