Zaterdag 17 april, vanaf 15:00 in Zwolle in de Sally's Eten: zien we wel met de mensen die er dan zijn Tot zolang het leuk is, echter slapen wordt lastig (japser doet moeilijk, c heeft weinig ruimte), dus dat wordt Bob-enquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
ej meis, hoest nou?quote:
Komt er aan, keuzes anders ging me eten er aanquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef Adolecens het volgende:
Heb de nummering ook teruggezet in de TT
Hey meis!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ej meis, hoest nou?
ff uit vorig topic: wat was er met die man en het leeftijdsgedoe?
quote:
TOYBOY!!!!!!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hey meis!
Op zich wel prima, hoop dat we normaal met elkaar om kunnen gaan want het is zo'n lieve jongen.
Hij is 22 en ik 25
Kom je ook?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond naar het zwembad
heiden: Calvin & Hobbes
- niet grappig -quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond naar het zwembad
heiden: Calvin & Hobbes
En jij wel, dat is nog verdachter............quote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Waar is ldg trouwens? Zo lang niet op Fok!... dat is uiterst verdacht!
Tenzij de msn gekaapt is, dan leeft ze volgens mij nog welquote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Waar is ldg trouwens? Zo lang niet op Fok!... dat is uiterst verdacht!
ik zou een klacht indienen op schoolquote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb soms een levenmoest tot 18 naar school
je hebt wel een beetje een foute nick hahahaquote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Trolling het volgende:
Ik heb eventjes een 2e account aangemaakt, want ik maak het niet graag totaal bekend.
Ik euh, ben er voor mezelf denk ik wel achter dat ik bi ben. En ik weet niet goed wat ik ermee moet, eigenlijk. Niet dat dat per sé nodig is ofzo, maar ik moest het toch eventjes kwijt aan iets/iemand
En dat lucht op.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Cyntiaa het volgende:
Zou het kunnen zijn... Ware het niet dat hij mij niet op die manier leuk vindt
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb soms een levenmoest tot 18 naar school
neuh, is mn enige dag dat ik n beetje normaal les krijgquote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik zou een klacht indienen op school
Good for you, kan me zo voorstellen dat dat een prima eerste stap is.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Trolling het volgende:
Ik heb eventjes een 2e account aangemaakt, want ik maak het niet graag totaal bekend.
Ik euh, ben er voor mezelf denk ik wel achter dat ik bi ben. En ik weet niet goed wat ik ermee moet, eigenlijk. Niet dat dat per sé nodig is ofzo, maar ik moest het toch eventjes kwijt aan iets/iemand
En dat lucht op.
Ik troll nou eenmaal graagquote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je hebt wel een beetje een foute nick hahaha
maar ehhh... wel goed dat je eruit bent voor jezelf
hoe ben je erachter gekomen?
je bent dus een vrouwelijk persoonquote:Op maandag 22 maart 2010 19:21 schreef Trolling het volgende:
[..]
Ik troll nou eenmaal graag
Nee dat is niet waar.
Maar ik merk dat ik de laatste tijd op een hele andere manier naar meisjes kijk. Niet alleen als vrienden, maar ook als leuk of aantrekkelijk. Ik denk dat ik het eindelijk van mezelf accepteer, of zo.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:21 schreef Trolling het volgende:
[..]
Ik troll nou eenmaal graag
Nee dat is niet waar.
Maar ik merk dat ik de laatste tijd op een hele andere manier naar meisjes kijk. Niet alleen als vrienden, maar ook als leuk of aantrekkelijk. Ik denk dat ik het eindelijk van mezelf accepteer, of zo.
is je les belangrijker dan wij?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuh, is mn enige dag dat ik n beetje normaal les krijg
voor jullie betaal ik geen 1600 e per jaarquote:
Ik ben onbetaalbaarquote:Op maandag 22 maart 2010 19:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor jullie betaal ik geen 1600 e per jaar
Ik ben heel mysterieus, zelfs fijn andere nick is echt heel onbekend.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]leuk toch!
maar nog nooit wat met meisjes gedaan?
Haha, je hebt echt geen gevoel voor humor en/of sarcasme. Nou ja, jij je zin.quote:
1 kapsalon per week is genoegquote:Op maandag 22 maart 2010 19:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor jullie betaal ik geen 1600 e per jaar
Doen we dan baantjes?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:32 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wil wel eens zien hoe snel jij kan zwemmen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |