Oh, lekker is datquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
overigens is van slapen in de trein niets meer van terecht gekomen....werd continu gebeld
Inderdaad, je bent toch maar mooi gegaan! Weer een ervaring rijker, zo moet je maar denken!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zaterdag en zondag regenen taal was een groter probleem dan verwacht dus leuke gezellige gesprekken waren lastig..... ging elke dag wel wat beter maar kwam te laat op gang
enigzins dus tegenvallend maar aan andere kant ben ik gewoon rete trots op mijzelf dat ik het gewoon ff gedaan heb
ben in het echt veul leuker dan op foto'squote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, lekker is dat
Maar, waren wel even leuke 25 minuten KZ meeten
Van mijn kant allebeiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben in het echt veul leuker dan op foto's
(dat is wat mensen tegen mij zeggen)
jij bent ook een schatjequote:
was dat de dude van de sms die je (nog) niet gekregen had?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Oeh, lezen. Dat was mijn plan gister ook. Totdat iemand met het grandioze idee kwam iets bij PF te gaan drinken.
wut? is ze maar 25 minuten in berlijn geweestquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, lekker is dat
Maar, waren wel even leuke 25 minuten KZ meeten
Helaas had de trein tussen Almelo en Deventer geen vertraging.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wut? is ze maar 25 minuten in berlijn geweest
Nee hij niet.. Heb iets gedronken met mijn mede-zwemmer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
was dat de dude van de sms die je (nog) niet gekregen had?
kut ns die op tijd rijdtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas had de trein tussen Almelo en Deventer geen vertraging.
ghehe had gekunt...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had nog mee kunnen rijden tot Amersfoort.
lol.... maar jij spoort ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |