Herkenbaarquote:Op maandag 22 maart 2010 17:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet nog wel dat ik kk spang was op mijn eerste schoolfeest, voor het eerst aangeschoten.
Ik durfde opeens alles
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet nog wel dat ik kk spang was op mijn eerste schoolfeest, voor het eerst aangeschoten.
Ik durfde opeens alles
Direct met een meisjequote:Op maandag 22 maart 2010 17:04 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Herkenbaar
Toen voor het eerst gezoend
Jaquote:
quote:
Baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat maar tot lvl 80quote:Op maandag 22 maart 2010 17:19 schreef mirved het volgende:
Ach dan had je toch maar wat zielig alleen in een hoekje gestaan. Nu heb je nog je tenminste nog je lvl 84 negromancer gelvled.
alsof je dan wel had gedurfdquote:Op maandag 22 maart 2010 17:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als Hege er was was ik er zeker wel geweest.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:22 schreef Kabolter het volgende:
Van het LC?
Vroeger hadden wij die feesten altijd in SP.
Bijna iedereen ging op de fiets. Had je bij Willemsoord nog een slijterij die tot 10 uur open was.
Ondertussen nog jointjes roken.
Was 1 van mijn kortste feestjes allertijden.
Mooie tijd!
Daarn werden ze op LC gegeven.
Was een stuk minder.
quote:
Wat is een negromancer trouwens? Een neger?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:23 schreef mirved het volgende:
[..]
en een negromancer is zeker ook echte klasse?
raid boss? een boss raidenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar heb je die raid boss wel gedownd met je guild dan TS?!
Een tovenaar die dooie negers op wekt om voor hem te vechten.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wat is een negromancer trouwens? Een neger?
Een soort heks uit de VOC tijd zeg maarquote:Op maandag 22 maart 2010 17:27 schreef mirved het volgende:
[..]
Een tovenaar die dooie negers op wekt om voor hem te vechten.
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:27 schreef mirved het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef Metalfrost het volgende:
TS is een nerd en kan er niet mee omgaan.
[..]
TS kan nog niet met pussy omgaan, dat is altijd spannend natuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
AP heeft liever wow elfbitches dan echte pussy
Heb je nooit foto's van zijn 12jarige ex gezien ofzo?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
TS kan nog niet met pussy omgaan, dat is altijd spannend natuurlijk.
Kijk wie de ts men, zelfs zijn nichtje heeft een straatverbod aangevraagdquote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je nooit foto's van zijn 12jarige ex gezien ofzo?
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:57 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Je hebt niet echt veel gemist, TS. Lisa begon weer eens de hoer uit te hangen![]()
En Alex uit de vijfde kreeg een verse vuistslag van zo'n marrokaantje
Ze zien er wel gedrogeerd uit die damesquote:Op maandag 22 maart 2010 20:48 schreef afcajos het volgende:
Hmm je hebt inderdaad wat gemist TS. Ik heb een foto weten te bemachtigen van het schoolfeest
[ afbeelding ]
Geil hea.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:48 schreef afcajos het volgende:
Hmm je hebt inderdaad wat gemist TS. Ik heb een foto weten te bemachtigen van het schoolfeest
[ afbeelding ]
Hahaha, wat een geniale foto.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:48 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Die derde van links heeft niet zo een dikke kop als janquote:Op maandag 22 maart 2010 21:12 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Die derde van links op de foto, dat is gewoon Jantje Smit.
[ afbeelding ]
Dat ziet er kankergeil uit, waar is deze feestje?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:48 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Afgelopen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat ziet er kankergeil uit, waar is deze feestje?
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:18 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Afgelopen.
Schijnbaar het school feest van AP
En in een rokershoek is het natuurlijk ook toegestaan om te pijpenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef AdvancedPower het volgende:
Iedereen zoende met iedereen. Er werden meisjes op de bankjes, in de rokershoek, bevredigd
Bovenbouwfeesten van het LC worden nog in SP gegeven.. onderbouwfeesten niet meer.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:22 schreef Kabolter het volgende:
Van het LC?
Vroeger hadden wij die feesten altijd in SP.
Bijna iedereen ging op de fiets. Had je bij Willemsoord nog een slijterij die tot 10 uur open was.
Ondertussen nog jointjes roken.
Was 1 van mijn kortste feestjes allertijden.
Mooie tijd!
Daarn werden ze op LC gegeven.
Was een stuk minder.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
AP heeft liever wow elfbitches dan echte pussy
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:01 schreef Aethereal het volgende:
Schoolfeesten op school.
Een zichzelf respecterende school regelt schoolfeesten in een chille club in de stad.
hier hoop ik nog steeds opquote:Op maandag 22 maart 2010 23:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Klassenfeestjes
Ontmaagden van klasgenotes
jajaquote:Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn schoolfeesten waren altijd in Alcazar, Outland, Baja of Hollywood
Moet je niet doen. Je hebt écht geen schoolfeestjes nodig om lekker te keer te gaan met dames.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef tennisracket het volgende:
Toch, bij het lezen van dit topic.
Hoe erg ik ook wil trollen.
Word ik een beetje verdrietig dat ik ict studeer
IK HAD GEWOON VOOR DE KAPPERSOPLEIDING MOETEN GAAN!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Je hebt écht geen schoolfeestjes nodig om lekker te keer te gaan met dames.
Nu zie ik dat je van '91 kom. Maar dan nog is het niet nodig, geloof me.
Ik moet je nageven dat je dan idd wel meer lekkere wijven zou tegen komen.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:50 schreef tennisracket het volgende:
[..]
IK HAD GEWOON VOOR DE KAPPERSOPLEIDING MOETEN GAAN!![]()
![]()
![]()
Je weet dat hij een ginger is ?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik moet je nageven dat je dan idd wel meer lekkere wijven zou tegen komen.
Maar ook als je in de ICT zit, kan je makkelijk een lekker wijf opsporen. Kwestie van die dingen slim regelen.
Twijfel niet aan jezelf en gaan met die banaan.
Excuses, ik ben nogal moe. Vergeef me het.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je weet dat hij een ginger is ?
No problem mattiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Excuses, ik ben nogal moe. Vergeef me het.
Ok.quote:
hahah ind met bandjes voor wie wel en wie niet alcohol mag hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:48 schreef Duzzy het volgende:
Het "alleen vanaf de 4de klas alcohol schenken" principe van mijn school faalde altijd gigantisch op schoolfeesten..
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit was dus vrijdag avond en ik ging niet heen omdat ik geen zin had en lekker bleef computeren. (![]()
)
Nou is het dus het geval dat ik op dat schoolfeest heel erg veel gemist heb.
Iedereen zoende met iedereen. Er werden meisjes op de bankjes, in de rokershoek, bevredigd. En dit heb ik allemaal gemist. In het laatste half uur werd er zelfs gratis bier geschonken.![]()
![]()
![]()
Klacht: zie TT en OP.
bij ons was het gewoon gescheiden. Onderbouw had een feest tot 9 uur , en de bovenbouw van 9 tot 2 of zo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hahah ind met bandjes voor wie wel en wie niet alcohol mag hebben![]()
![]()
Ja wij hadden tot 1 uur voor iedereen. En dan werd er omgeroepen dat iedereen onder de 16 naar huis moestquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:03 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
bij ons was het gewoon gescheiden. Onderbouw had een feest tot 9 uur , en de bovenbouw van 9 tot 2 of zo.
Maar alsnog mocht je maar 3 muntjes kopenDus dan ging je al die marokkanen af die toch niet mochten drinken
zo ging het bij ons ook, maar toen werd het beleid aangescherpt en werd er geen alcohol meer geschonken. Wat tot gevolg had dat er niemand meer kwam, en nu is er helemaal geen schoolfeest meer. Kutschool.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:06 schreef Song_Bilong het volgende:
[..]
Ja wij hadden tot 1 uur voor iedereen. En dan werd er omgeroepen dat iedereen onder de 16 naar huis moest. Al bleef iedereen gewoon
. GOEDE OUDE TIJD
![]()
![]()
De mokkels van administratiequote:Op maandag 22 maart 2010 23:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik moet je nageven dat je dan idd wel meer lekkere wijven zou tegen komen.
Maar ook als je in de ICT zit, kan je makkelijk een lekker wijf opsporen. Kwestie van die dingen slim regelen.
Twijfel niet aan jezelf en gaan met die banaan.
Dát dus.quote:
Ja echt he. Ik was laatst eens kijken bij het schoolfeest omdat mijn broertje er heen was. Tegenwoordig lopen er allemaal leraren rond die na 1 uur checken of iedereen een bandje heeftquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:49 schreef mtx1680 het volgende:
[..]
zo ging het bij ons ook, maar toen werd het beleid aangescherpt en werd er geen alcohol meer geschonken. Wat tot gevolg had dat er niemand meer kwam, en nu is er helemaal geen schoolfeest meer. Kutschool.
Dat hadden wij ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:48 schreef Duzzy het volgende:
Het "alleen vanaf de 4de klas alcohol schenken" principe van mijn school faalde altijd gigantisch op schoolfeesten..
Die komt zeker uit je pedo map?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:48 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nerdje, je computert liever dan dat je breezahs gaat hosselen met je matties
Treurig inderdaadquote:Op maandag 19 april 2010 22:06 schreef EmmAutumn het volgende:
Schoolfeesten van mijn school![]()
In de vijfde klas nog blowen op de wc omdat je maar 4 aangelengde biertjes mag, stoer hoor.
Wat is coveren?quote:Op maandag 19 april 2010 22:00 schreef RichCalibier het volgende:
Hoi AdvancedPower,
Wil jij asjeblieft dit nummer voor mij coveren?
Ik denk dat je dit wel kan zingen. Jou toonhoogtes zijn perfect voor dit soort hoogstandjes. Ik hoop dat je het wil doen, want je hebt een prachtige stem.
Groetjes,
Rich.
De vriendelijke masseur!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:51 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Wtf, schoolfeesten missen?
Mijn eerste zuipfestijn op school was een drama. Ik had zoveel op dat ik meisjes ging betasten enzo. Daarvoor was ik bijna geschort en sindsdien sta ik bekend als de maagdendokter.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Volgende week is het eindfeest. Ik heb een FOK! shirt besteld die hopelijk op tijd binnen is zodat ik die aan kan doen naar het feest.![]()
Hou me op de hoogte, ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Volgende week is het eindfeest. Ik heb een FOK! shirt besteld die hopelijk op tijd binnen is zodat ik die aan kan doen naar het feest.![]()
TMF komt ook dus dan moeten jullie maar naar clubcam kijken, of hoe dat ook heet.quote:
Laat je wel even weten hoe het afgelopen is?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
TMF komt ook dus dan moeten jullie maar naar clubcam kijken, of hoe dat ook heet.![]()
![]()
En ik maak soberzo wel even wat pics.
De volgende dag heb ik 10 topics geopend met verhalen en klachten over die ene avond.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:33 schreef e-wok het volgende:
[..]
Laat je wel even weten hoe het afgelopen is?
Niet in Eastern Kingdoms?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn schoolfeesten waren altijd in Outland
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
De volgende dag heb ik 10 topics geopend met verhalen en klachten over die ene avond.
Dit schoolfeest ga ik wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:23 schreef Salatrel het volgende:
ehhh wacht ff... je gaat eerst lopen janken bij yvonne voor een Fok! t-shirt zodat je bazig kan doen voor de TMF camera en vervolgens blijf je thuis om WoW te spelen?
Het ergste is dat de zorgverzekeraar geen medicijnen/therapieën voorschrijft voor deze ziekte...quote:
Komt waarschijnlijk omdat je geen chick kon hosselen.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:06 schreef dirkjo het volgende:
Schoolfeesten zijn toch geen ruk aan. Hier niet tenminste
Omdat de chicks die er zijn niet te hosselen zijn bedoel je, het enige volk wat komt zijn 1 en 2 jaarsquote:Op zondag 27 juni 2010 15:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat je geen chick kon hosselen.
En je probleem is?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:26 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Omdat de chicks die er zijn niet te hosselen zijn bedoel je, het enige volk wat komt zijn 1 en 2 jaars
Zoals ik al zei; ze zijn niet te hosselen in het algemeen. Tenzij je de sletjes ertussen uitpiktquote:
En dat doe je niet, omdat?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:33 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; ze zijn niet te hosselen in het algemeen. Tenzij je de sletjes ertussen uitpikt
Dit dus, het waren altijd de meest brave feestenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 03:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Op mijn schoolfeesten werd nooit alcohol geschonken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |