quote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit was dus vrijdag avond en ik ging niet heen omdat ik geen zin had en lekker bleef computeren. (![]()
)
Nou is het dus het geval dat ik op dat schoolfeest heel erg veel gemist heb.
Iedereen zoende met iedereen. Er werden meisjes op de bankjes, in de rokershoek, bevredigd. En dit heb ik allemaal gemist. In het laatste half uur werd er zelfs gratis bier geschonken.![]()
![]()
![]()
Klacht: zie TT en OP.
bij ons was het gewoon gescheiden. Onderbouw had een feest tot 9 uur , en de bovenbouw van 9 tot 2 of zo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hahah ind met bandjes voor wie wel en wie niet alcohol mag hebben![]()
![]()
Ja wij hadden tot 1 uur voor iedereen. En dan werd er omgeroepen dat iedereen onder de 16 naar huis moestquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:03 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
bij ons was het gewoon gescheiden. Onderbouw had een feest tot 9 uur , en de bovenbouw van 9 tot 2 of zo.
Maar alsnog mocht je maar 3 muntjes kopenDus dan ging je al die marokkanen af die toch niet mochten drinken
zo ging het bij ons ook, maar toen werd het beleid aangescherpt en werd er geen alcohol meer geschonken. Wat tot gevolg had dat er niemand meer kwam, en nu is er helemaal geen schoolfeest meer. Kutschool.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:06 schreef Song_Bilong het volgende:
[..]
Ja wij hadden tot 1 uur voor iedereen. En dan werd er omgeroepen dat iedereen onder de 16 naar huis moest. Al bleef iedereen gewoon
. GOEDE OUDE TIJD
![]()
![]()
De mokkels van administratiequote:Op maandag 22 maart 2010 23:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik moet je nageven dat je dan idd wel meer lekkere wijven zou tegen komen.
Maar ook als je in de ICT zit, kan je makkelijk een lekker wijf opsporen. Kwestie van die dingen slim regelen.
Twijfel niet aan jezelf en gaan met die banaan.
Dát dus.quote:
Ja echt he. Ik was laatst eens kijken bij het schoolfeest omdat mijn broertje er heen was. Tegenwoordig lopen er allemaal leraren rond die na 1 uur checken of iedereen een bandje heeftquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:49 schreef mtx1680 het volgende:
[..]
zo ging het bij ons ook, maar toen werd het beleid aangescherpt en werd er geen alcohol meer geschonken. Wat tot gevolg had dat er niemand meer kwam, en nu is er helemaal geen schoolfeest meer. Kutschool.
Dat hadden wij ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:48 schreef Duzzy het volgende:
Het "alleen vanaf de 4de klas alcohol schenken" principe van mijn school faalde altijd gigantisch op schoolfeesten..
Die komt zeker uit je pedo map?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:48 schreef afcajos het volgende:
Hmm je hebt inderdaad wat gemist TS. Ik heb een foto weten te bemachtigen van het schoolfeest
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nerdje, je computert liever dan dat je breezahs gaat hosselen met je matties
Treurig inderdaadquote:Op maandag 19 april 2010 22:06 schreef EmmAutumn het volgende:
Schoolfeesten van mijn school![]()
In de vijfde klas nog blowen op de wc omdat je maar 4 aangelengde biertjes mag, stoer hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |