quote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
AP heeft liever wow elfbitches dan echte pussy
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:01 schreef Aethereal het volgende:
Schoolfeesten op school.
Een zichzelf respecterende school regelt schoolfeesten in een chille club in de stad.
hier hoop ik nog steeds opquote:Op maandag 22 maart 2010 23:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Klassenfeestjes
Ontmaagden van klasgenotes
jajaquote:Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn schoolfeesten waren altijd in Alcazar, Outland, Baja of Hollywood
Moet je niet doen. Je hebt écht geen schoolfeestjes nodig om lekker te keer te gaan met dames.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:12 schreef tennisracket het volgende:
Toch, bij het lezen van dit topic.
Hoe erg ik ook wil trollen.
Word ik een beetje verdrietig dat ik ict studeer
IK HAD GEWOON VOOR DE KAPPERSOPLEIDING MOETEN GAAN!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:18 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Je hebt écht geen schoolfeestjes nodig om lekker te keer te gaan met dames.
Nu zie ik dat je van '91 kom. Maar dan nog is het niet nodig, geloof me.
Ik moet je nageven dat je dan idd wel meer lekkere wijven zou tegen komen.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:50 schreef tennisracket het volgende:
[..]
IK HAD GEWOON VOOR DE KAPPERSOPLEIDING MOETEN GAAN!![]()
![]()
![]()
Je weet dat hij een ginger is ?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik moet je nageven dat je dan idd wel meer lekkere wijven zou tegen komen.
Maar ook als je in de ICT zit, kan je makkelijk een lekker wijf opsporen. Kwestie van die dingen slim regelen.
Twijfel niet aan jezelf en gaan met die banaan.
Excuses, ik ben nogal moe. Vergeef me het.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je weet dat hij een ginger is ?
No problem mattiequote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Excuses, ik ben nogal moe. Vergeef me het.
Ok.quote:
hahah ind met bandjes voor wie wel en wie niet alcohol mag hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:48 schreef Duzzy het volgende:
Het "alleen vanaf de 4de klas alcohol schenken" principe van mijn school faalde altijd gigantisch op schoolfeesten..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |