Herkenbaarquote:Op maandag 22 maart 2010 17:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet nog wel dat ik kk spang was op mijn eerste schoolfeest, voor het eerst aangeschoten.
Ik durfde opeens alles
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weet nog wel dat ik kk spang was op mijn eerste schoolfeest, voor het eerst aangeschoten.
Ik durfde opeens alles
Direct met een meisjequote:Op maandag 22 maart 2010 17:04 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Herkenbaar
Toen voor het eerst gezoend
Jaquote:
quote:
Baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat maar tot lvl 80quote:Op maandag 22 maart 2010 17:19 schreef mirved het volgende:
Ach dan had je toch maar wat zielig alleen in een hoekje gestaan. Nu heb je nog je tenminste nog je lvl 84 negromancer gelvled.
alsof je dan wel had gedurfdquote:Op maandag 22 maart 2010 17:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als Hege er was was ik er zeker wel geweest.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:22 schreef Kabolter het volgende:
Van het LC?
Vroeger hadden wij die feesten altijd in SP.
Bijna iedereen ging op de fiets. Had je bij Willemsoord nog een slijterij die tot 10 uur open was.
Ondertussen nog jointjes roken.
Was 1 van mijn kortste feestjes allertijden.
Mooie tijd!
Daarn werden ze op LC gegeven.
Was een stuk minder.
quote:
Wat is een negromancer trouwens? Een neger?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:23 schreef mirved het volgende:
[..]
en een negromancer is zeker ook echte klasse?
raid boss? een boss raidenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar heb je die raid boss wel gedownd met je guild dan TS?!
Een tovenaar die dooie negers op wekt om voor hem te vechten.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wat is een negromancer trouwens? Een neger?
Een soort heks uit de VOC tijd zeg maarquote:Op maandag 22 maart 2010 17:27 schreef mirved het volgende:
[..]
Een tovenaar die dooie negers op wekt om voor hem te vechten.
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:27 schreef mirved het volgende:
[..]
Een tovenaar die dooie negers op wekt om voor hem te vechten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |