Wat is coveren?quote:Op maandag 19 april 2010 22:00 schreef RichCalibier het volgende:
Hoi AdvancedPower,
Wil jij asjeblieft dit nummer voor mij coveren?
Ik denk dat je dit wel kan zingen. Jou toonhoogtes zijn perfect voor dit soort hoogstandjes. Ik hoop dat je het wil doen, want je hebt een prachtige stem.
Groetjes,
Rich.
De vriendelijke masseur!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:51 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Wtf, schoolfeesten missen?
Mijn eerste zuipfestijn op school was een drama. Ik had zoveel op dat ik meisjes ging betasten enzo. Daarvoor was ik bijna geschort en sindsdien sta ik bekend als de maagdendokter.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Volgende week is het eindfeest. Ik heb een FOK! shirt besteld die hopelijk op tijd binnen is zodat ik die aan kan doen naar het feest.![]()
Hou me op de hoogte, ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Volgende week is het eindfeest. Ik heb een FOK! shirt besteld die hopelijk op tijd binnen is zodat ik die aan kan doen naar het feest.![]()
TMF komt ook dus dan moeten jullie maar naar clubcam kijken, of hoe dat ook heet.quote:
Laat je wel even weten hoe het afgelopen is?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
TMF komt ook dus dan moeten jullie maar naar clubcam kijken, of hoe dat ook heet.![]()
![]()
En ik maak soberzo wel even wat pics.
De volgende dag heb ik 10 topics geopend met verhalen en klachten over die ene avond.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:33 schreef e-wok het volgende:
[..]
Laat je wel even weten hoe het afgelopen is?
Niet in Eastern Kingdoms?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn schoolfeesten waren altijd in Outland
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
De volgende dag heb ik 10 topics geopend met verhalen en klachten over die ene avond.
Dit schoolfeest ga ik wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:23 schreef Salatrel het volgende:
ehhh wacht ff... je gaat eerst lopen janken bij yvonne voor een Fok! t-shirt zodat je bazig kan doen voor de TMF camera en vervolgens blijf je thuis om WoW te spelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |