Net zoals je zegt.. als het sarcasme uit 'jullie' posts er van af druipt hoor je ook niemand huilen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yup, maar dan wordt er niet over geklaagd. Maar goed, het maakt de sarcasme van Summers niet " goed" of " gerechtvaardigd" ofzo he
edit: dus ze krijgen eigenlijk een vrijbrief om door te gaan
Ik hoop dat duidelijk is dat die ene opmerking waar jij naar refereert van Summers helemaal geen rede is om hier je beklag te komen doen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het ging dus helemaal niet om die sarcastische opmerking, maar om die andere opmerkingen.
[..]
O.k. duidelijk. Vanaf nu zal ik bij andere mensen die zich kwetsbaar opstellen (want dat is in feite wel wat het is, ik stel me kwetsbaar op door persoonlijke dingen van mijn leven te vertellen) ook elke keer zeggen dat ze liegen
. En dan lieg ik dus echt, want over het algemeen denk ik helemaal niet dat ze liegen, zelfs niet als mensen zeggen geesten of gekleurde bollen in hun huiskamer te zien
.
Nogmaals, het ging totaal niet om die sarcastische opmerking.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:30 schreef Bastard het volgende:
Net zoals je zegt.. als het sarcasme uit 'jullie' posts er van af druipt hoor je ook niemand huilen.
En nu is Summers weer op het visier en komen jullie hier klagen?
Nee hoor, doe ik niet aan mee.. ga maar ergens anders trollen, kijken of je meer succes hebt.
'Ene opmerking', ach kom op zeg. Jij weet zelf ook dat het heel vaak gebeurt als ik iets post.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:34 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop dat duidelijk is dat die ene opmerking waar jij naar refereert van Summers helemaal geen rede is om hier je beklag te komen doen?
Je liegt.quote:
Oh en trouwens, bijna al mijn posts zijn (luchtig) serieus en helemaal niet sarcastischquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:30 schreef Bastard het volgende:
Net zoals je zegt.. als het sarcasme uit 'jullie' posts er van af druipt hoor je ook niemand huilen.
En nu is Summers weer op het visier en komen jullie hier klagen?
Nee hoor, doe ik niet aan mee.. ga maar ergens anders trollen, kijken of je meer succes hebt.
quote:
Ik werk in de ICTquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:43 schreef Flammie het volgende:
Bastard is de naam: voor alle computertechnische vragen en problemen
stik er maar inquote:Op maandag 26 april 2010 10:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
We hebben meer liefde nodig in TRU!
![]()
Je ziet wat er anders kan gebeurenquote:Op maandag 26 april 2010 14:14 schreef Amos_ het volgende:
Ik vind het eerder prijzenswaardig dat Flammie zelf initiatief neemt om een Centraal UFO-meldings topic te openen.Het Centrale UFO thread (Post je ervaringen)
Nuttige bijdrage als je het mij vraagt.
Nee Summers, het is lente, dus:quote:Op maandag 26 april 2010 14:10 schreef Summers het volgende:
MICHIELOS en Flammie zijn weer eens dom aan het trollen
Gast.. als ik de van dale opensla en het woord troll op zoek, staat jou foto daarquote:Op donderdag 29 april 2010 14:51 schreef _Led_ het volgende:
Ik zag het, ik heb het even opgelost met wat sussende woorden
"jouw", Bastard. Bezittelijk voornaamwoord.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gast.. als ik de van dale opensla en het woord troll op zoek, staat jou foto daar![]()
Ik ben te oud om dat te wijzigen, leer er mee omgaan!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"jouw", Bastard. Bezittelijk voornaamwoord.
Same here, ik moet wel de grammatica-nazi uithangen ! Leef ermee !quote:Op donderdag 29 april 2010 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben te oud om dat te wijzigen, leer er mee omgaan!
FWIW... ik doe het nu wel goed. Was het zat met jouw ehhh ik bedoel jou!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef _Led_ het volgende:
Same here, ik moet wel de grammatica-nazi uithangen ! Leef ermee !
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:55 schreef _Led_ het volgende:
sjongejonge, je moet die gozer niet zo serieus nemen, hij heeft een anger-management drugs probleem.
Leuk om af en toe op z'n knopjes te drukken, maar meer ook niet
Nee die was te gek en genote er om.. verder word hij ook aangemoedigd door andere users om zulks gedrag te vertonen. Ik wil het niet goed praten, maar het was al een troll topic vanaf het begin.. waait vanzelf uit dat topic.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:41 schreef Amos_ het volgende:
Bastard je zal me vast wel weer lachend negeren om deze post zoals je net met die ander deed (je hebt alles gewoon laten staan van Salvad0r ondanks je waarschuwing eerder in dat topic)
Chemtrails?
Iemand die met dingen als NSB aankomt diskwalificeert zich direct.
Yeahquote:
Of aan jouw humeurquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:23 schreef _Led_ het volgende:
- Als je niks nuttigs te melden hebt ga je maar naar het Fokforum! -
[ Bericht 96% gewijzigd door Bastard op 03-05-2010 12:27 ]
quote:
Dat kan best wezen, maar jij bent niet aangewezen om voor iedereen duidelijk te maken hoe de vork in de steel zit. Dat zijn persoonlijke omstandigheden waar je niks mee te maken hebt.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:23 schreef _Led_ het volgende:
Als iemand uit een inrichting zegt dat het heus waar is omdat zij het heeft meegemaakt is het not-done om op de ironie te wijzen
Als mensen zichzelf als authoriteitsargument gaan gebruiken wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat kan best wezen, maar jij bent niet aangewezen om voor iedereen duidelijk te maken hoe de vork in de steel zit. Dat zijn persoonlijke omstandigheden waar je niks mee te maken hebt.
Als jouw manier van een discussie weerleggen moet bestaan uit het onderuit halen van je discussiepartner op een persoonlijke toer, ben je een slechte discussiedeelnemer.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als mensen zichzelf als authoriteitsargument gaan gebruiken wel.
We zijn verwikkeld in een normale discussie met argumenten.
Als mensen te gevoelig zijn om hun argumenten weerlegd te zien, laat ze dan niet meedoen.
Als ze volgens jou Fok! niet aan kan, stuur 'r dan weg.
Maar als ik met mensen discussieer, heb ik het recht om hun argumenten te weerleggen- net zoals zij die van mij mogen weerleggen.
Als dat niet mag blijft er geen enkele discussiegrond over.
Nou ja, ik ken die hele xxxxxxxxxx helemaal niet, maar BDE'S zijn op zich niet bovennatuurlijk. Alhoewel sommige mensen wel doen alsof dat zo is.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:38 schreef _Led_ het volgende:
sort-of, of vroeger ofzo.
Punt was dat ze niet het stabielste element in het scheikundeboek is, dus dat een authoriteitsargument niet veel zin heeft.
Ik beschuldig niemand, ik zei enkel dat ze geen toonbeeld was van mentale stabiliteit.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef Bastard het volgende:
En daarnaast, uit je zware beschuldigingen over iemand zijn welzijn en achtergrond die je niet eens kan aantonen. Laster noemen ze dat in de echte wereld.
Jij denkt ook werkelijk dat ik achterlijk ben geloof ik he door steeds die username te moeten noemen?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken die hele xxxxxxxxxx helemaal niet, maar BDE'S zijn op zich niet bovennatuurlijk. Alhoewel sommige mensen wel doen alsof dat zo is.
Oh jij bent dokter en hebt het zorgdossier voor je snufferd?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:50 schreef Michielos het volgende:
Is het ook niet veel gevaarlijker om iemand zijn of haar waan te bevestigen? We spreken hier ook niet meer over een user maar over, met alle respect, een patiënt.
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:53 schreef Bastard het volgende:
Jij denkt ook werkelijk dat ik achterlijk ben geloof ik he door steeds die username te moeten noemen?
Ik zie je dat trucje wel vaker uithalen.. niet doen.
Daar gaat het helemaal niet om gast..quote:Op maandag 3 mei 2010 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh jij bent dokter en hebt het zorgdossier voor je snufferd?
Ja? Beroepsgeheim
Nee? Laster.
Als men hier de gevaarlijke kant op gaat dan spelen we daar op in maar iets relatiefs onschuldigs als een BDE zal niemand kwaad doen. Maakt niet uit wie of wat en waar dan ook. Verder ben ik het helemaal eens met Bastard aangezien we van dezelfde zielengroep komenen die gewoon de bestesse is van alle andere zielengroepen omdat we al 5 millenia hebben gewonnen in de zielengroep-zakkenloop race.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:50 schreef Michielos het volgende:
Is het ook niet veel gevaarlijker om iemand zijn of haar waan te bevestigen? We spreken hier ook niet meer over een user maar over, met alle respect, een patiënt.
ok danquote:Op maandag 3 mei 2010 12:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Als men hier de gevaarlijke kant op gaat dan spelen we daar op in maar iets relatiefs onschuldigs als een BDE zal niemand kwaad doen. Maakt niet uit wie of wat en waar dan ook. Verder ben ik het helemaal eens met Bastard aangezien we van dezelfde zielengroep komenen die gewoon de bestesse is van alle andere zielengroepen omdat we al 5 millenia hebben gewonnen in de zielengroep-zakkenloop race.
Those were the days.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Als men hier de gevaarlijke kant op gaat dan spelen we daar op in maar iets relatiefs onschuldigs als een BDE zal niemand kwaad doen. Maakt niet uit wie of wat en waar dan ook. Verder ben ik het helemaal eens met Bastard aangezien we van dezelfde zielengroep komenen die gewoon de bestesse is van alle andere zielengroepen omdat we al 5 millenia hebben gewonnen in de zielengroep-zakkenloop race.
Het liefst hebben we het natuurlijk dat men het helemaal niet heeft over bepaalde mede-users maar aangezien we dus buiten dit kleine hoekje internet geen invloed uit kunnen of willen uitoefenen houden we hier dus die regel aan.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar als je stiekem wilt praten over iemand, dan moet je dat achter de schermen doen en niet wel over iemand praten, maar de naam mag niet genoemd worden. Dat is namelijk veel gemener, stiekemer, en laffer.
Want wat als die persoon dit hier leest en zich ermee gaat bemoeien? Moeten we dan allemaal zeggen:
"Nee hoor, we hebben het niet over jou."
Het zal allemaal wel, maar ik ken die hele regel niet. Net zoals ik xxxxxxxxxx niet ken.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef jogy het volgende:
Het liefst hebben we het natuurlijk dat men het helemaal niet heeft over bepaalde mede-users maar aangezien we dus buiten dit kleine hoekje internet geen invloed uit kunnen of willen uitoefenen houden we hier dus die regel aan.
Maar die van joepiepoepie en mij kan "caipirinha" het beste spellenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:59 schreef jogy het volgende:
Oh en onze zielengroep maakt de beste caprinha's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |