Je ziet wat er anders kan gebeurenquote:Op maandag 26 april 2010 14:14 schreef Amos_ het volgende:
Ik vind het eerder prijzenswaardig dat Flammie zelf initiatief neemt om een Centraal UFO-meldings topic te openen.Het Centrale UFO thread (Post je ervaringen)
Nuttige bijdrage als je het mij vraagt.
Nee Summers, het is lente, dus:quote:Op maandag 26 april 2010 14:10 schreef Summers het volgende:
MICHIELOS en Flammie zijn weer eens dom aan het trollen
Gast.. als ik de van dale opensla en het woord troll op zoek, staat jou foto daarquote:Op donderdag 29 april 2010 14:51 schreef _Led_ het volgende:
Ik zag het, ik heb het even opgelost met wat sussende woorden
"jouw", Bastard. Bezittelijk voornaamwoord.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gast.. als ik de van dale opensla en het woord troll op zoek, staat jou foto daar![]()
Ik ben te oud om dat te wijzigen, leer er mee omgaan!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"jouw", Bastard. Bezittelijk voornaamwoord.
Same here, ik moet wel de grammatica-nazi uithangen ! Leef ermee !quote:Op donderdag 29 april 2010 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben te oud om dat te wijzigen, leer er mee omgaan!
FWIW... ik doe het nu wel goed. Was het zat met jouw ehhh ik bedoel jou!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef _Led_ het volgende:
Same here, ik moet wel de grammatica-nazi uithangen ! Leef ermee !
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:55 schreef _Led_ het volgende:
sjongejonge, je moet die gozer niet zo serieus nemen, hij heeft een anger-management drugs probleem.
Leuk om af en toe op z'n knopjes te drukken, maar meer ook niet
Nee die was te gek en genote er om.. verder word hij ook aangemoedigd door andere users om zulks gedrag te vertonen. Ik wil het niet goed praten, maar het was al een troll topic vanaf het begin.. waait vanzelf uit dat topic.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:41 schreef Amos_ het volgende:
Bastard je zal me vast wel weer lachend negeren om deze post zoals je net met die ander deed (je hebt alles gewoon laten staan van Salvad0r ondanks je waarschuwing eerder in dat topic)
Chemtrails?
Iemand die met dingen als NSB aankomt diskwalificeert zich direct.
Yeahquote:
Of aan jouw humeurquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:23 schreef _Led_ het volgende:
- Als je niks nuttigs te melden hebt ga je maar naar het Fokforum! -
[ Bericht 96% gewijzigd door Bastard op 03-05-2010 12:27 ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |