Net zoals je zegt.. als het sarcasme uit 'jullie' posts er van af druipt hoor je ook niemand huilen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yup, maar dan wordt er niet over geklaagd. Maar goed, het maakt de sarcasme van Summers niet " goed" of " gerechtvaardigd" ofzo he
edit: dus ze krijgen eigenlijk een vrijbrief om door te gaan
Ik hoop dat duidelijk is dat die ene opmerking waar jij naar refereert van Summers helemaal geen rede is om hier je beklag te komen doen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het ging dus helemaal niet om die sarcastische opmerking, maar om die andere opmerkingen.
[..]
O.k. duidelijk. Vanaf nu zal ik bij andere mensen die zich kwetsbaar opstellen (want dat is in feite wel wat het is, ik stel me kwetsbaar op door persoonlijke dingen van mijn leven te vertellen) ook elke keer zeggen dat ze liegen
. En dan lieg ik dus echt, want over het algemeen denk ik helemaal niet dat ze liegen, zelfs niet als mensen zeggen geesten of gekleurde bollen in hun huiskamer te zien
.
Nogmaals, het ging totaal niet om die sarcastische opmerking.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:30 schreef Bastard het volgende:
Net zoals je zegt.. als het sarcasme uit 'jullie' posts er van af druipt hoor je ook niemand huilen.
En nu is Summers weer op het visier en komen jullie hier klagen?
Nee hoor, doe ik niet aan mee.. ga maar ergens anders trollen, kijken of je meer succes hebt.
'Ene opmerking', ach kom op zeg. Jij weet zelf ook dat het heel vaak gebeurt als ik iets post.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:34 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop dat duidelijk is dat die ene opmerking waar jij naar refereert van Summers helemaal geen rede is om hier je beklag te komen doen?
Je liegt.quote:
Oh en trouwens, bijna al mijn posts zijn (luchtig) serieus en helemaal niet sarcastischquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:30 schreef Bastard het volgende:
Net zoals je zegt.. als het sarcasme uit 'jullie' posts er van af druipt hoor je ook niemand huilen.
En nu is Summers weer op het visier en komen jullie hier klagen?
Nee hoor, doe ik niet aan mee.. ga maar ergens anders trollen, kijken of je meer succes hebt.
quote:
Ik werk in de ICTquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:43 schreef Flammie het volgende:
Bastard is de naam: voor alle computertechnische vragen en problemen
stik er maar inquote:Op maandag 26 april 2010 10:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
We hebben meer liefde nodig in TRU!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |