Van wie?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:30 schreef vencodark het volgende:
In de verjaardag waar ik zo heen ga.
Waar heb jij zin in?
Kom je ook op de meet!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je het graag beter had willen zien, maar het is nogal grijzig
Borrel, Voorstelilng, misschien dat vrijdag een vriend komt en dan zaterdag de meet.
Van een klasgenoot en er komen nog een aantal klasgenoten.quote:
nicequote:Op maandag 22 maart 2010 11:32 schreef vencodark het volgende:
Van een klasgenoot en er komen nog een aantal klasgenoten.En ik ken ze niet super goed maar daarom juist leuk dat ik ook mocht komen.
Je was gewoon traagquote:Op maandag 22 maart 2010 11:35 schreef Cue_ het volgende:
Echt die zeurders over de OP, moeten eens geduld leren hebben
Ben je met alles zo langzaam?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:35 schreef Cue_ het volgende:
Je zit rustig te posten, dus mogen wij er van uit gaan dat je het (bewust) vergeten bentquote:Op maandag 22 maart 2010 11:35 schreef Cue_ het volgende:
Sabotage!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zit rustig te posten, dus mogen wij er van uit gaan dat je het (bewust) vergeten bent
quote:
dat betekend dat ik posten en pm's meer prioriteit geef dan zo'n OPquote:Op maandag 22 maart 2010 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zit rustig te posten, dus mogen wij er van uit gaan dat je het (bewust) vergeten bent
wat denk je, klots is er niet, dus nu kan het?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat je je dan weer volblaffen door FF?
Ik heb het niet over mijzelfquote:Op maandag 22 maart 2010 11:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat denk je, klots is er niet, dus nu kan het?
Heiden!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat betekend dat ik posten en pm's meer prioriteit geef dan zo'n OP
Damn wat ben je scherp vandaag.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat betekend dat ik posten en pm's meer prioriteit geef dan zo'n OP
FF wil geen sex met mijquote:Op maandag 22 maart 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat je je dan weer volblaffen door FF?
whehehequote:
Ja, naar mijquote:Op maandag 22 maart 2010 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus zaterdag schuif jij één hotelkamer op?
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft gister nog gezegd dat hij vrijdag weer bovenop je mag hoor
FFS?quote:
Voor Twister misschien.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft gister nog gezegd dat hij vrijdag weer bovenop je mag hoor
Sja... Mijn vrouwtje hequote:Op maandag 22 maart 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik dacht... eigenlijk...
Wel een kamer, niet alleenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij ook een kamer neemt. Alleen?
FFS = for fuck's sake.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
FFS?
Free Fuck Sunday?
O nee, tis op een maandag.
Dat valt te combineren, seks en twister. Zeker met een twister dekbedovertrek!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het onderwerp was seks, dus dat gok ik niet
Twister is wel ongelooflijk coolquote:Op maandag 22 maart 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat valt te combineren, seks en twister. Zeker met een twister dekbedovertrek!
Je weet het nooit!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het onderwerp was seks, dus dat gok ik niet
Oei, als dat maar goed gaat!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:43 schreef vencodark het volgende:
Maare, straks zit half FOK in 1 hotel?
Nou, half FOK, volgens mij heeft FF 3 kamers geregeld.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet het nooit!
![]()
Neem het vooral te letterlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, half FOK, volgens mij heeft FF 3 kamers geregeld.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet het nooit!
![]()
Dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 22 maart 2010 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Het zal in ieder geval tot in de late uurtjes doorgaan heb ik zo'n gevoel van
Ik ga braaf op tijd naar bedquote:Op maandag 22 maart 2010 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Het zal in ieder geval tot in de late uurtjes doorgaan heb ik zo'n gevoel van
Daar was mijn date ook heenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:46 schreef Feitosa het volgende:
Goed weekend gehad. Donderdag nog naar de Fun lovin criminals geweest in de Effenaar, erg tof.
Veel plezierquote:Op maandag 22 maart 2010 11:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja
Goed, ik ben weg iig.
Krijg er honger van idd.quote:
Jij gaat ook?quote:
Dat jij nu zo kortzichtig bentquote:Op maandag 22 maart 2010 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie alleen onvoorbereide shoarma eigenlijk...
As. zaterdag?quote:
Op zondag om half acht ongeveer, toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
As. zaterdag?
Ik denk ik niet. Vraag me zelfs af of een hotel echt nodig is, aangezien de kans best aanwezig is dat de eerste trein dan ook weer rijdt
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
As. zaterdag?
Ik denk ik niet. Vraag me zelfs af of een hotel echt nodig is, aangezien de kans best aanwezig is dat de eerste trein dan ook weer rijdt
Oh ja... hmmmz, nee ok, dan is het hotel wel een goed ideequote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zondag om half acht ongeveer, toch?
Kennis is macht.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef RealZeus het volgende:Je zult het je maar afvragen.
![]()
10 kilometer beffen
Één wolkje en meneer is chagerijnigquote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef RealZeus het volgende:
Het leek zo veel belovend maar nu is het bewolkt.
Is je humeur niet voornamelijk afhankelijk van andere factoren?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Één wolkje en meneer is chagerijnigMisschien moet je humeur niet van andere factoren laten afhangen
Koekhappenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik begin me nu een beetje af te vragen over wat voor soort happen jij het hebt...
Never mindquote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik begin me nu een beetje af te vragen over wat voor soort happen jij het hebt...
Laat ik het anders zeggen; je moet je humeur niet laten afhangen van factoren waaraan je NIETS kunt veranderen.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Is je humeur niet voornamelijk afhankelijk van andere factoren?
/bijdehand
Quote eens, nerd.quote:
Knappe kop die dat altijd zo kan relativeren.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
Laat ik het anders zeggen; je moet je humeur niet laten afhangen van factoren waaraan je NIETS kunt veranderen.
Bij de pakken neer gaan zitten heeft nog minder nut.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:59 schreef Godtje het volgende:
Precies. Als je terminaal kanker hebt moet je ook lekker vrolijk blijven.
Kloptquote:Op maandag 22 maart 2010 11:59 schreef Godtje het volgende:
Precies. Als je terminaal kanker hebt moet je ook lekker vrolijk blijven.
Knappe kop ben ik dan.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef Kreator het volgende:
Knappe kop die dat altijd zo kan relativeren.
Onmenselijke kop?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, enorm. Ik zou haast onmenselijk zeggen. Knap hoor.
Wie ben je enz?quote:
Doet me denken aan "Ik ben zo'n dolle meid"quote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef Kreator het volgende:
...iemand die zichzelf omschrijft als 'een maffe gozer' .....
Maak me gek.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet me denken aan "Ik ben zo'n dolle meid"
Gast, quote!quote:
'soms kan ik echt helemaal uit de band springen! Dan neem ik thee mét suiker!'quote:Op maandag 22 maart 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Doet me denken aan "Ik ben zo'n dolle meid"
Ik jou gek maken?quote:
Nou.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik jou gek maken?
Ikd acht dat ik al aardig op weg was?
Ze zijn er, dat soort doldwaze libelle-meiden!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
'soms kan ik echt helemaal uit de band springen! Dan neem ik thee mét suiker!'
En ik een engel. Samen stukkie vliegen in de pauze?quote:
Zal ik dan maar alvast meegaan =)quote:
Werkelijk geen idee.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:10 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, wie anders hier vergeet dat ook vaak...
Kom jij eerst maar eens bij japser op schoot zittenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik een engel. Samen stukkie vliegen in de pauze?
Nee.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef joeykirstenforever het volgende:
[..]
Zal ik dan maar alvast meegaan =)
En dan kom je tussen de motoren te zitten.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik een engel. Samen stukkie vliegen in de pauze?
En dan moet hij een liedje voor je zingen?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kom jij eerst maar eens bij japser op schoot zitten
Het is niet één wolkje.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Één wolkje en meneer is chagerijnigMisschien moet je humeur niet van andere factoren laten afhangen
Zingen zal hijquote:Op maandag 22 maart 2010 12:15 schreef STING het volgende:
[..]
En dan moet hij een liedje voor je zingen?
Als die vrouw toch bezig is, lunch voor mij aubquote:Op maandag 22 maart 2010 12:15 schreef Kreator het volgende:
Ik heb honger. wie maakt even mijn ontbijt.
quote:
quote:
quote:
Erg verbaal onderlegt ben je niet hè?quote:
Plaatjes zeggen meer dan 1000 woordenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:21 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Erg verbaal onderlegt ben je niet hè?
Indd Dat wilde ik al zeggenquote:
Dat bedoelde ik niet positiefquote:Op maandag 22 maart 2010 12:23 schreef joeykirstenforever het volgende:
[..]
Indd Dat wilde ik al zeggen
Dat is lang geleden!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:39 schreef Cue_ het volgende:
Joey doet me denken aan Sedan met z'n smilies
Ew. Doe niet zo vies.quote:
Een relatie met een FOK!ster lijkt me echt heel chill.quote:
Maar zo vaak komt ze hier niet meer hequote:Op maandag 22 maart 2010 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van t vriendinnetje van he
Haha, dat moet ze zelf dan maar vertellen.
Wantja een andere zou het evt verbiedenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Een relatie met een FOK!ster lijkt me echt heel chill.
Kun je tenminste zonder verantwoording af te hoeven leggen lekker doorFOK!ken. [ afbeelding ]
Kloptquote:Op maandag 22 maart 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Maar zo vaak komt ze hier niet meer he
Dat mogen ze best vinden. Maar verbieden van dingen heeft geen plaats in een relatie.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, tsja... Genoeg meiden die het nerderig vinden, hoor.
Dus? Als het goed is weet je vriendin dan wel dat je beetje nerderig bent. Dus zal ze dat neem ik aan ook accepteren enzo.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, tsja... Genoeg meiden die het nerderig vinden, hoor.
Wie dan?!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kent ook genoeg fokkers die je wil doen
Jij weet t ook?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Maar zo vaak komt ze hier niet meer he
Kreator? Godt? Socios en ... ?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen in dit topic al minstens 4!
Als een vrouw verwijt dat ik op FOK! zit, confronteer ik haar met Hyvesquote:Op maandag 22 maart 2010 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Dus? Als het goed is weet je vriendin dan wel dat je beetje nerderig bent. Dus zal ze dat neem ik aan ook accepteren enzo.
Sorry, als ze het wil vertellen kan ze dat heel goed zelfquote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
Jij weet t ook?![]()
PM anyone? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
Als je begint met verwijten gaat het al fout.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Socios het volgende:
Als een vrouw verwijt dat ik op FOK! zit, confronteer ik haar met Hyvesen Twitter
_! waar zij dan vaak heel actief mee is.
You go girlboyquote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Als een vrouw verwijt dat ik op FOK! zit, confronteer ik haar met Hyvesen Twitter
Hoe achterlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Socios het volgende:
[..]
zozo toe maar!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij hè.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:19 schreef Nouk84 het volgende:
Als je begint met verwijten gaat het al fout.
Of je vriendinnetje komt zelf een kijkje nemen.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus? Als het goed is weet je vriendin dan wel dat je beetje nerderig bent. Dus zal ze dat neem ik aan ook accepteren enzo.
(Seks)date?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was algemeen bedoeld. Als JULLIE beginnen met verwijten dan gaat het al fout. Gewoon allebei lekker je gang gaan, geen gezeik.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:20 schreef Socios het volgende:
Zij hè.Van mij mag ze doen wat ze wil, ook haar zogenaamde sociale netwerksite´s bijhouden, maar laat mij dan lekker FOK!ken.
Bv ja. Al weet ik niet of ik het geweldig zou vinden als mijn evt vriend hier opeens regelmatig een kijkje neemtquote:Op maandag 22 maart 2010 13:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of je vriendinnetje komt zelf een kijkje nemen.![]()
Ik ben trouwens niet nerderig.![]()
Ja want een man zit stereotyperig vaak op Fok en een vrouw op Hyves en Twitterquote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, mee eens, ja. Gewoon lekker chill.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
Dat was algemeen bedoeld. Als JULLIE beginnen met verwijten dan gaat het al fout. Gewoon allebei lekker je gang gaan, geen gezeik.
Wil jij ook, Engelbengeltje?quote:
Sterk vermoedenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij weet t ook?![]()
PM anyone? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
quote:
Schat.. het is geen datingtopic en daardoor werkt het juistquote:Op maandag 22 maart 2010 13:29 schreef Socios het volgende:
We kunnen ook wel een FOK! Datingtopic ernaast openen? Verbaast me sowieso dat dat er nog niet is.
Haha, okey.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:30 schreef Cue_ het volgende:
Schat.. het is geen datingtopic en daardoor werkt het juist
Het zit wel diep zeker, die obsessieve neiging om te willen daten.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:29 schreef Socios het volgende:
We kunnen ook wel een FOK! Datingtopic ernaast openen? Verbaast me sowieso dat dat er nog niet is.
Valt mee hoor, ik sla ook wel dates af. (Ook buiten FOK! om)quote:Op maandag 22 maart 2010 13:31 schreef Techno het volgende:
Het zit wel diep zeker, die obsessieve neiging om te willen daten.
dates.fok.nl is niet voor niks misluktquote:Op maandag 22 maart 2010 13:29 schreef Socios het volgende:
Topic?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:29 schreef Socios het volgende:
Waar de tekst Toon alle vrouwen... niet helemaal op zijn plaats is.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Topic?Er is een heel forum
http://dating.fok.nl/
Lol, die site kende ik niet! Waarom staat ´ie niet tussen het rijtje boven?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef Godtje het volgende:
Topic?Er is een heel forum
http://dating.fok.nl/
Omdat het grandioos mislukt is misschien?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, die site kende ik niet! Waarom staat ´ie niet tussen het rijtje boven?
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, die site kende ik niet! Waarom staat ´ie niet tussen het rijtje boven?
Ohw, inderdaad, ja. Dat is nauwelijks actief...quote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
dates.fok.nl is niet voor niks mislukt
Een beetje hetzelfde verhaal als dit topic dus: welke leuke dame date socios... \o/quote:Op maandag 22 maart 2010 13:35 schreef Socios het volgende:
Ohw, inderdaad, ja. Dat is nauwelijks actief...
Een site die alleen in het archief van een andere site staat is niet actief... wat raar...quote:Op maandag 22 maart 2010 13:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, inderdaad, ja. Dat is nauwelijks actief...
Ik zou voor de zekerheid dat zeepje deze keer even laten liggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:42 schreef Kreator het volgende:
Angel, moet ik me zaterdag zorgen maken?.
Jij komt toch niet................quote:Op maandag 22 maart 2010 13:42 schreef Kreator het volgende:
Maar wat als hij nou net naar de wc is geweest en zijn handen moet wassenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid dat zeepje deze keer even laten liggen.
Het zou sowieso al heel verdacht dat er losse zeepjes rondslingeren in een Irish Pub.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wat als hij nou net naar de wc is geweest en zijn handen moet wassen
Jij moet je altijd zorgen maken.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:42 schreef Kreator het volgende:
Ik gebruik geen zeep. Zeep is 1955 en droogt de huid uit.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid dat zeepje deze keer even laten liggen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik gebruik geen zeep. Zeep is 1955 en droogt de huid uit.
Maar als ie nou de FA douche met kokos laat vallen dan is ie de mijne
Op zich ja...quote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het zou sowieso al heel verdacht dat er losse zeepjes rondslingeren in een Irish Pub.
Dat vroeg hij nietquote:Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
..het enthousiasme..
ik haat meets..
Hmmm.....quote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef STING het volgende:
Het zou sowieso al heel verdacht dat er losse zeepjes rondslingeren in een Irish Pub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is denk ik nu al een kwartier bezig om in te loggen en een profiel aan te maken.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een site die alleen in het archief van een andere site staat is niet actief... wat raar...
Ik vraag me alleen af welke irish pub, of welke pub dan ook, FA douche bij de WC's heeft liggenquote:
Ik vroeg helemaal niks.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmmm.....In Eindhoven zit een irish gay pub: The Celtic PrideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Heeft het toch nut gehadquote:Op maandag 22 maart 2010 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is denk ik nu al een kwartier bezig om in te loggen en een profiel aan te maken.
Grappig.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af welke irish pub, of welke pub dan ook, FA douche bij de WC's heeft liggen
Dus weet je, als ie wat van het bestek laat vallen is 't ook goed. Of een bierviltje.
Nobody likes a wiseass.quote:
Grappig.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Grappig.
Ik moet bij FA douche juist denken aan een of andere babe die onder een waterval zichzelf aan het insoppen is
Ik heb het beide... hmmz...quote:Op maandag 22 maart 2010 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grappig.
Daar heb ik nou helemaal geen last van
Grappig.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grappig.
Daar heb ik nou helemaal geen last van
EN NOG EEN RACIST OOK ZEG!!!!quote:
Cuetje.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:55 schreef Cue_ het volgende:
Echt.. je zou bijna denken dat het vrijdag is
quote:
Waar is de popcorn als je 't nodig hebt?quote:
Op, na het spelletje verstop de popcorn in STINGquote:Op maandag 22 maart 2010 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Waar is de popcorn als je 't nodig hebt?
Komt daar nou de term poppers vandaan?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op, na het spelletje verstop de popcorn in STING
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:07 schreef STING het volgende:
[..]
Komt daar nou de term poppers vandaan?
Even wezen darten na mijn laatste post. Maar verder vooral omdat ik weinig te melden heb mbt eventuele onderwerpenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Cuetje.
Wat ben je stil.
Toch nog wat werk aan komen waaien?
Je hebt geen wilde verhalen over zeepjes en popcorn?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even wezen darten na mijn laatste post. Maar verder vooral omdat ik weinig te melden heb mbt eventuele onderwerpen
Popcorn vind ik smerig en zeepjes nee ook geen verhalen overquote:Op maandag 22 maart 2010 14:13 schreef STING het volgende:
Je hebt geen wilde verhalen over zeepjes en popcorn?
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:07 schreef STING het volgende:
[..]
Komt daar nou de term poppers vandaan?
Dat moet je ruim zienquote:Op maandag 22 maart 2010 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
En dat in combinatie met je vorige post over popcorn
Ja, maar ik ben bang dat het diepgaande onderwerp voor veel mensen te ver gaat.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij houden het topic met z'n tweeën nog redelijk in leven he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In dat geval raakt mijn auto stuk tijdens de meet en blijf ik bij de monteur slapen!!!!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Je maakt er toch geen gewoonte van he, met je.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:27 schreef Cue_ het volgende:
Mensen!! Tis hier te rustig !!uh ik bedoel
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, zouden er ook zulke single fokkers naar de meet komen?Dude, wrong topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In dat geval raakt mijn auto stuk tijdens de meet en blijf ik bij de monteur slapen!!!!!
Wij zijn tenminste niet te bang om tot het gaatje te gaanquote:Op maandag 22 maart 2010 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben bang dat het diepgaande onderwerp voor veel mensen te ver gaat.
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, zouden er ook zulke single fokkers naar de meet komen?Die kerel zal never nooit niet single zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In dat geval raakt mijn auto stuk tijdens de meet en blijf ik bij de monteur slapen!!!!!![]()
Wat is er mis metquote:Op maandag 22 maart 2010 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Je maakt er toch geen gewoonte van he, met je.
![]()
Oh wacht.
Of juist wel.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
Die kerel zal never nooit niet single zijn
Zeg er zitten hier ook vrouwen, somsquote:
Wel een rok hequote:Op maandag 22 maart 2010 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Nix hoor, heb je toevallig een bijbehorend outfit?
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja want ook hij blijft eeuwig jong.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo, veel groter kan het vooroordeel nietquote:Op maandag 22 maart 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
Angel pesten?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo, veel groter kan het vooroordeel nietNet zoals een mooie vrouw standaard de vraag krijgt; "Hoe kan jij nou single zijn?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |