Of je vriendinnetje komt zelf een kijkje nemen.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus? Als het goed is weet je vriendin dan wel dat je beetje nerderig bent. Dus zal ze dat neem ik aan ook accepteren enzo.
(Seks)date?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen in dit topic al minstens 4!
Dat was algemeen bedoeld. Als JULLIE beginnen met verwijten dan gaat het al fout. Gewoon allebei lekker je gang gaan, geen gezeik.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:20 schreef Socios het volgende:
Zij hè.Van mij mag ze doen wat ze wil, ook haar zogenaamde sociale netwerksite´s bijhouden, maar laat mij dan lekker FOK!ken.
Bv ja. Al weet ik niet of ik het geweldig zou vinden als mijn evt vriend hier opeens regelmatig een kijkje neemtquote:Op maandag 22 maart 2010 13:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of je vriendinnetje komt zelf een kijkje nemen.![]()
Ik ben trouwens niet nerderig.![]()
Ja want een man zit stereotyperig vaak op Fok en een vrouw op Hyves en Twitterquote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Als een vrouw verwijt dat ik op FOK! zit, confronteer ik haar met Hyvesen Twitter
_! waar zij dan vaak heel actief mee is.
Haha, mee eens, ja. Gewoon lekker chill.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
Dat was algemeen bedoeld. Als JULLIE beginnen met verwijten dan gaat het al fout. Gewoon allebei lekker je gang gaan, geen gezeik.
Wil jij ook, Engelbengeltje?quote:
Sterk vermoedenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij weet t ook?![]()
PM anyone? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
quote:
Schat.. het is geen datingtopic en daardoor werkt het juistquote:Op maandag 22 maart 2010 13:29 schreef Socios het volgende:
We kunnen ook wel een FOK! Datingtopic ernaast openen? Verbaast me sowieso dat dat er nog niet is.
Haha, okey.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:30 schreef Cue_ het volgende:
Schat.. het is geen datingtopic en daardoor werkt het juist
Het zit wel diep zeker, die obsessieve neiging om te willen daten.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:29 schreef Socios het volgende:
We kunnen ook wel een FOK! Datingtopic ernaast openen? Verbaast me sowieso dat dat er nog niet is.
Valt mee hoor, ik sla ook wel dates af. (Ook buiten FOK! om)quote:Op maandag 22 maart 2010 13:31 schreef Techno het volgende:
Het zit wel diep zeker, die obsessieve neiging om te willen daten.
dates.fok.nl is niet voor niks misluktquote:Op maandag 22 maart 2010 13:29 schreef Socios het volgende:
Topic?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:29 schreef Socios het volgende:
Waar de tekst Toon alle vrouwen... niet helemaal op zijn plaats is.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Topic?Er is een heel forum
http://dating.fok.nl/
Lol, die site kende ik niet! Waarom staat ´ie niet tussen het rijtje boven?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef Godtje het volgende:
Topic?Er is een heel forum
http://dating.fok.nl/
Omdat het grandioos mislukt is misschien?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, die site kende ik niet! Waarom staat ´ie niet tussen het rijtje boven?
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, die site kende ik niet! Waarom staat ´ie niet tussen het rijtje boven?
Ohw, inderdaad, ja. Dat is nauwelijks actief...quote:Op maandag 22 maart 2010 13:32 schreef stbabylon het volgende:
dates.fok.nl is niet voor niks mislukt
Een beetje hetzelfde verhaal als dit topic dus: welke leuke dame date socios... \o/quote:Op maandag 22 maart 2010 13:35 schreef Socios het volgende:
Ohw, inderdaad, ja. Dat is nauwelijks actief...
Een site die alleen in het archief van een andere site staat is niet actief... wat raar...quote:Op maandag 22 maart 2010 13:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, inderdaad, ja. Dat is nauwelijks actief...
Ik zou voor de zekerheid dat zeepje deze keer even laten liggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:42 schreef Kreator het volgende:
Angel, moet ik me zaterdag zorgen maken?.
Jij komt toch niet................quote:Op maandag 22 maart 2010 13:42 schreef Kreator het volgende:
Maar wat als hij nou net naar de wc is geweest en zijn handen moet wassenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid dat zeepje deze keer even laten liggen.
Het zou sowieso al heel verdacht dat er losse zeepjes rondslingeren in een Irish Pub.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wat als hij nou net naar de wc is geweest en zijn handen moet wassen
Jij moet je altijd zorgen maken.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:42 schreef Kreator het volgende:
Ik gebruik geen zeep. Zeep is 1955 en droogt de huid uit.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid dat zeepje deze keer even laten liggen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik gebruik geen zeep. Zeep is 1955 en droogt de huid uit.
Maar als ie nou de FA douche met kokos laat vallen dan is ie de mijne
Op zich ja...quote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het zou sowieso al heel verdacht dat er losse zeepjes rondslingeren in een Irish Pub.
Dat vroeg hij nietquote:Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
..het enthousiasme..
ik haat meets..
Hmmm.....quote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef STING het volgende:
Het zou sowieso al heel verdacht dat er losse zeepjes rondslingeren in een Irish Pub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is denk ik nu al een kwartier bezig om in te loggen en een profiel aan te maken.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een site die alleen in het archief van een andere site staat is niet actief... wat raar...
Ik vraag me alleen af welke irish pub, of welke pub dan ook, FA douche bij de WC's heeft liggenquote:
Ik vroeg helemaal niks.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmmm.....In Eindhoven zit een irish gay pub: The Celtic PrideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Heeft het toch nut gehadquote:Op maandag 22 maart 2010 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is denk ik nu al een kwartier bezig om in te loggen en een profiel aan te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |