quote:Op zondag 14 maart 2010 10:36 schreef kikoooooo het volgende:
Daten met iemand die rukt op treinenMisschien mag je Dr_flash wel ontmaagden.
Tsja, niet iedereen kan zo "normaal" zijn als jij natuurlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 10:36 schreef kikoooooo het volgende:
Daten met iemand die rukt op treinenMisschien mag je Dr_flash wel ontmaagden.
quote:Op zondag 14 maart 2010 10:39 schreef Sinceria het volgende:
Zonder foto's kom je helemaal nergens he.
Maar vertel anders eens even, waarom zouden dames een date moeten willen hebben met jou? Want ik heb nog geen verkooppraatje gezienquote:Op zondag 14 maart 2010 15:44 schreef Socios het volgende:
Haha, ik wacht geduldig.
Maar door bepaalde reacties is het topic wat verkloot. Trek je hier niet teveel van aan, meiden.
Daar ben ik idd ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 14 maart 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar vertel anders eens even, waarom zouden dames een date moeten willen hebben met jou? Want ik heb nog geen verkooppraatje gezien
Nee, Socios is Spaans.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft zn nick iets met sociopaten te maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by JanetjeŽ
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Met het houten plankje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:34 schreef Socios het volgende:
Aanmeldingen worden nog steeds in behandeling genomen.
Betrouwbaar, geduldig & rustig.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:56 schreef bofkontje_ het volgende:
diepzinnig.. kun je nog ff wat meer eigenschappen op noemen?
Initiatiefarm, lui & niet-reislustig.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:03 schreef bofkontje_ het volgende:
Klinkt goed en je slechte eigenschappen dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |