Van wie?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:30 schreef vencodark het volgende:
In de verjaardag waar ik zo heen ga.
Waar heb jij zin in?
Kom je ook op de meet!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je het graag beter had willen zien, maar het is nogal grijzig
Borrel, Voorstelilng, misschien dat vrijdag een vriend komt en dan zaterdag de meet.
Van een klasgenoot en er komen nog een aantal klasgenoten.quote:
nicequote:Op maandag 22 maart 2010 11:32 schreef vencodark het volgende:
Van een klasgenoot en er komen nog een aantal klasgenoten.En ik ken ze niet super goed maar daarom juist leuk dat ik ook mocht komen.
Je was gewoon traagquote:Op maandag 22 maart 2010 11:35 schreef Cue_ het volgende:
Echt die zeurders over de OP, moeten eens geduld leren hebben
Ben je met alles zo langzaam?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:35 schreef Cue_ het volgende:
Je zit rustig te posten, dus mogen wij er van uit gaan dat je het (bewust) vergeten bentquote:Op maandag 22 maart 2010 11:35 schreef Cue_ het volgende:
Sabotage!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zit rustig te posten, dus mogen wij er van uit gaan dat je het (bewust) vergeten bent
quote:
dat betekend dat ik posten en pm's meer prioriteit geef dan zo'n OPquote:Op maandag 22 maart 2010 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zit rustig te posten, dus mogen wij er van uit gaan dat je het (bewust) vergeten bent
wat denk je, klots is er niet, dus nu kan het?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat je je dan weer volblaffen door FF?
Ik heb het niet over mijzelfquote:Op maandag 22 maart 2010 11:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat denk je, klots is er niet, dus nu kan het?
Heiden!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat betekend dat ik posten en pm's meer prioriteit geef dan zo'n OP
Damn wat ben je scherp vandaag.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat betekend dat ik posten en pm's meer prioriteit geef dan zo'n OP
FF wil geen sex met mijquote:Op maandag 22 maart 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat je je dan weer volblaffen door FF?
whehehequote:
Ja, naar mijquote:Op maandag 22 maart 2010 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus zaterdag schuif jij één hotelkamer op?
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft gister nog gezegd dat hij vrijdag weer bovenop je mag hoor
FFS?quote:
Voor Twister misschien.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft gister nog gezegd dat hij vrijdag weer bovenop je mag hoor
Sja... Mijn vrouwtje hequote:Op maandag 22 maart 2010 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik dacht... eigenlijk...
Wel een kamer, niet alleenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij ook een kamer neemt. Alleen?
FFS = for fuck's sake.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
FFS?
Free Fuck Sunday?
O nee, tis op een maandag.
Dat valt te combineren, seks en twister. Zeker met een twister dekbedovertrek!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het onderwerp was seks, dus dat gok ik niet
Twister is wel ongelooflijk coolquote:Op maandag 22 maart 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat valt te combineren, seks en twister. Zeker met een twister dekbedovertrek!
Je weet het nooit!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het onderwerp was seks, dus dat gok ik niet
Oei, als dat maar goed gaat!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:43 schreef vencodark het volgende:
Maare, straks zit half FOK in 1 hotel?
Nou, half FOK, volgens mij heeft FF 3 kamers geregeld.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet het nooit!
![]()
Neem het vooral te letterlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, half FOK, volgens mij heeft FF 3 kamers geregeld.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je weet het nooit!
![]()
Dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 22 maart 2010 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Het zal in ieder geval tot in de late uurtjes doorgaan heb ik zo'n gevoel van
Ik ga braaf op tijd naar bedquote:Op maandag 22 maart 2010 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Het zal in ieder geval tot in de late uurtjes doorgaan heb ik zo'n gevoel van
Daar was mijn date ook heenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:46 schreef Feitosa het volgende:
Goed weekend gehad. Donderdag nog naar de Fun lovin criminals geweest in de Effenaar, erg tof.
Veel plezierquote:Op maandag 22 maart 2010 11:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja
Goed, ik ben weg iig.
Krijg er honger van idd.quote:
Jij gaat ook?quote:
Dat jij nu zo kortzichtig bentquote:Op maandag 22 maart 2010 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie alleen onvoorbereide shoarma eigenlijk...
As. zaterdag?quote:
Op zondag om half acht ongeveer, toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
As. zaterdag?
Ik denk ik niet. Vraag me zelfs af of een hotel echt nodig is, aangezien de kans best aanwezig is dat de eerste trein dan ook weer rijdt
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
As. zaterdag?
Ik denk ik niet. Vraag me zelfs af of een hotel echt nodig is, aangezien de kans best aanwezig is dat de eerste trein dan ook weer rijdt
Oh ja... hmmmz, nee ok, dan is het hotel wel een goed ideequote:Op maandag 22 maart 2010 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zondag om half acht ongeveer, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |