Kennis is macht.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef RealZeus het volgende:Je zult het je maar afvragen.
![]()
10 kilometer beffen
Één wolkje en meneer is chagerijnigquote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef RealZeus het volgende:
Het leek zo veel belovend maar nu is het bewolkt.
Is je humeur niet voornamelijk afhankelijk van andere factoren?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Één wolkje en meneer is chagerijnigMisschien moet je humeur niet van andere factoren laten afhangen
Koekhappenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik begin me nu een beetje af te vragen over wat voor soort happen jij het hebt...
Never mindquote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik begin me nu een beetje af te vragen over wat voor soort happen jij het hebt...
Laat ik het anders zeggen; je moet je humeur niet laten afhangen van factoren waaraan je NIETS kunt veranderen.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Is je humeur niet voornamelijk afhankelijk van andere factoren?
/bijdehand
Quote eens, nerd.quote:
Knappe kop die dat altijd zo kan relativeren.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
Laat ik het anders zeggen; je moet je humeur niet laten afhangen van factoren waaraan je NIETS kunt veranderen.
Bij de pakken neer gaan zitten heeft nog minder nut.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:59 schreef Godtje het volgende:
Precies. Als je terminaal kanker hebt moet je ook lekker vrolijk blijven.
Kloptquote:Op maandag 22 maart 2010 11:59 schreef Godtje het volgende:
Precies. Als je terminaal kanker hebt moet je ook lekker vrolijk blijven.
Knappe kop ben ik dan.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef Kreator het volgende:
Knappe kop die dat altijd zo kan relativeren.
Onmenselijke kop?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, enorm. Ik zou haast onmenselijk zeggen. Knap hoor.
Wie ben je enz?quote:
Doet me denken aan "Ik ben zo'n dolle meid"quote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef Kreator het volgende:
...iemand die zichzelf omschrijft als 'een maffe gozer' .....
Maak me gek.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet me denken aan "Ik ben zo'n dolle meid"
Gast, quote!quote:
'soms kan ik echt helemaal uit de band springen! Dan neem ik thee mét suiker!'quote:Op maandag 22 maart 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Doet me denken aan "Ik ben zo'n dolle meid"
Ik jou gek maken?quote:
Nou.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik jou gek maken?
Ikd acht dat ik al aardig op weg was?
Ze zijn er, dat soort doldwaze libelle-meiden!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
'soms kan ik echt helemaal uit de band springen! Dan neem ik thee mét suiker!'
En ik een engel. Samen stukkie vliegen in de pauze?quote:
Zal ik dan maar alvast meegaan =)quote:
Werkelijk geen idee.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:10 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, wie anders hier vergeet dat ook vaak...
Kom jij eerst maar eens bij japser op schoot zittenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik een engel. Samen stukkie vliegen in de pauze?
Nee.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef joeykirstenforever het volgende:
[..]
Zal ik dan maar alvast meegaan =)
En dan kom je tussen de motoren te zitten.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik een engel. Samen stukkie vliegen in de pauze?
En dan moet hij een liedje voor je zingen?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kom jij eerst maar eens bij japser op schoot zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |