Kennis is macht.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef RealZeus het volgende:Je zult het je maar afvragen.
![]()
10 kilometer beffen
Één wolkje en meneer is chagerijnigquote:Op maandag 22 maart 2010 11:49 schreef RealZeus het volgende:
Het leek zo veel belovend maar nu is het bewolkt.
Is je humeur niet voornamelijk afhankelijk van andere factoren?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Één wolkje en meneer is chagerijnigMisschien moet je humeur niet van andere factoren laten afhangen
Koekhappenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik begin me nu een beetje af te vragen over wat voor soort happen jij het hebt...
Never mindquote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik begin me nu een beetje af te vragen over wat voor soort happen jij het hebt...
Laat ik het anders zeggen; je moet je humeur niet laten afhangen van factoren waaraan je NIETS kunt veranderen.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Is je humeur niet voornamelijk afhankelijk van andere factoren?
/bijdehand
Quote eens, nerd.quote:
Knappe kop die dat altijd zo kan relativeren.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
Laat ik het anders zeggen; je moet je humeur niet laten afhangen van factoren waaraan je NIETS kunt veranderen.
Bij de pakken neer gaan zitten heeft nog minder nut.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:59 schreef Godtje het volgende:
Precies. Als je terminaal kanker hebt moet je ook lekker vrolijk blijven.
Kloptquote:Op maandag 22 maart 2010 11:59 schreef Godtje het volgende:
Precies. Als je terminaal kanker hebt moet je ook lekker vrolijk blijven.
Knappe kop ben ik dan.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef Kreator het volgende:
Knappe kop die dat altijd zo kan relativeren.
Onmenselijke kop?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, enorm. Ik zou haast onmenselijk zeggen. Knap hoor.
Wie ben je enz?quote:
Doet me denken aan "Ik ben zo'n dolle meid"quote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef Kreator het volgende:
...iemand die zichzelf omschrijft als 'een maffe gozer' .....
Maak me gek.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet me denken aan "Ik ben zo'n dolle meid"
Gast, quote!quote:
'soms kan ik echt helemaal uit de band springen! Dan neem ik thee mét suiker!'quote:Op maandag 22 maart 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
Doet me denken aan "Ik ben zo'n dolle meid"
Ik jou gek maken?quote:
Nou.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik jou gek maken?
Ikd acht dat ik al aardig op weg was?
Ze zijn er, dat soort doldwaze libelle-meiden!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
'soms kan ik echt helemaal uit de band springen! Dan neem ik thee mét suiker!'
En ik een engel. Samen stukkie vliegen in de pauze?quote:
Zal ik dan maar alvast meegaan =)quote:
Werkelijk geen idee.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:10 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, wie anders hier vergeet dat ook vaak...
Kom jij eerst maar eens bij japser op schoot zittenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik een engel. Samen stukkie vliegen in de pauze?
Nee.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef joeykirstenforever het volgende:
[..]
Zal ik dan maar alvast meegaan =)
En dan kom je tussen de motoren te zitten.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik een engel. Samen stukkie vliegen in de pauze?
En dan moet hij een liedje voor je zingen?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kom jij eerst maar eens bij japser op schoot zitten
Het is niet één wolkje.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Één wolkje en meneer is chagerijnigMisschien moet je humeur niet van andere factoren laten afhangen
Zingen zal hijquote:Op maandag 22 maart 2010 12:15 schreef STING het volgende:
[..]
En dan moet hij een liedje voor je zingen?
Als die vrouw toch bezig is, lunch voor mij aubquote:Op maandag 22 maart 2010 12:15 schreef Kreator het volgende:
Ik heb honger. wie maakt even mijn ontbijt.
quote:
quote:
quote:
Erg verbaal onderlegt ben je niet hè?quote:
Plaatjes zeggen meer dan 1000 woordenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:21 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Erg verbaal onderlegt ben je niet hè?
Indd Dat wilde ik al zeggenquote:
Dat bedoelde ik niet positiefquote:Op maandag 22 maart 2010 12:23 schreef joeykirstenforever het volgende:
[..]
Indd Dat wilde ik al zeggen
Dat is lang geleden!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:39 schreef Cue_ het volgende:
Joey doet me denken aan Sedan met z'n smilies
Ew. Doe niet zo vies.quote:
Een relatie met een FOK!ster lijkt me echt heel chill.quote:
Maar zo vaak komt ze hier niet meer hequote:Op maandag 22 maart 2010 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van t vriendinnetje van he
Haha, dat moet ze zelf dan maar vertellen.
Wantja een andere zou het evt verbiedenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Een relatie met een FOK!ster lijkt me echt heel chill.
Kun je tenminste zonder verantwoording af te hoeven leggen lekker doorFOK!ken. [ afbeelding ]
Kloptquote:Op maandag 22 maart 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Maar zo vaak komt ze hier niet meer he
Dat mogen ze best vinden. Maar verbieden van dingen heeft geen plaats in een relatie.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, tsja... Genoeg meiden die het nerderig vinden, hoor.
Dus? Als het goed is weet je vriendin dan wel dat je beetje nerderig bent. Dus zal ze dat neem ik aan ook accepteren enzo.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, tsja... Genoeg meiden die het nerderig vinden, hoor.
Wie dan?!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kent ook genoeg fokkers die je wil doen
Jij weet t ook?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
Maar zo vaak komt ze hier niet meer he
Kreator? Godt? Socios en ... ?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen in dit topic al minstens 4!
Als een vrouw verwijt dat ik op FOK! zit, confronteer ik haar met Hyvesquote:Op maandag 22 maart 2010 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Dus? Als het goed is weet je vriendin dan wel dat je beetje nerderig bent. Dus zal ze dat neem ik aan ook accepteren enzo.
Sorry, als ze het wil vertellen kan ze dat heel goed zelfquote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
Jij weet t ook?![]()
PM anyone? Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
Als je begint met verwijten gaat het al fout.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Socios het volgende:
Als een vrouw verwijt dat ik op FOK! zit, confronteer ik haar met Hyvesen Twitter
_! waar zij dan vaak heel actief mee is.
You go girlboyquote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Als een vrouw verwijt dat ik op FOK! zit, confronteer ik haar met Hyvesen Twitter
Hoe achterlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 13:18 schreef Socios het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |